۸۳۰۱۵۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

لیکنز: برای قهرمانی تضمینی نداده‌ام

جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد بازی تیمش مقابل نساجی مازندران دو نیمه متفاوت داشته و داور پنالتی سرخپوشان تبریزی را نادیده گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: جرج لیکنز، سرمربی تراکتورسازی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: امروز دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. ما شرایط تیم نساجی را می‌دانستیم که دیدارهای خانگی این تیم در چه شرایطی و با حضور هواداران برگزار می‌شود. می‌توانستیم در نیمه دوم موقعیت‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم، اما این کار را نکردیم و گل مساوی را دریافت کردیم. الان نمی‌خواهم در مورد اشتباه مدافعان صحبت کنم، اما این اتفاق رخ داد و ما گل تساوی را خوردیم.

«فکر می‌کنم ریتم بازی ما در نیمه دوم بهتر شد.»، وی در ادامه با اشاره به این موضوع افزود: در مورد اشتباهات فردی نمی‌خواهم بیشتر صحبت کنم، اما به نظرم در مورد صحنه پنالتی سیدعلی (داور مسابقه) مسئول است. ما بعد از آن صحنه هم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم. در کل از عملکرد تیمم راضی هستم و باید برای دیدار با استقلال آماده شویم.

لیکنز: برای قهرمانی تضمینی نداده‌ام

این مربی بلژیکی در پاسخ به این پرسش که آیا با نتایج امروز تیمش می‌تواند به تیم‌های بالایی جدول نزدیک شود،‌ گفت: من به تیم‌های دیگر نگاهی ندارم و تمرکزم روی تیم خودم است. باید بازی به بازی پیش برویم. بهتر است به حال نگاه کنیم، من به گذشته هم کاری ندارم. به نظرم نکته کلیدی بازی امروز صحنه پنالتی بود که گرفته نشد. همان‌طور که در جام ملت‌ها و جام جهانی این اشتباهات رخ می‌دهد، اما امروز به نظرم داور یک ترس داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه با بیان اینکه تیمش در تبریز هواداران خونگرمی دارد، تصریح کرد: ما هم مانند نساجی هواداران خونگرمی داریم. این موضوع برای تیم میزبان یک امتیاز مثبت است. در تبریز ما هوادارانی داریم که پشت تیم هستند و امروز هم دیدید که نساجی با حمایت هوادارنش به مصاف ما آمد. من از امروز تمرکزم روی بازی روز جمعه با استقلال است.

لیکنز در مورد هدفش در تیم تراکتورسازی تبریز یادآور شد: من اینجا نیامده‌ام برای تعطیلات، هدفی که داریم این است که در طولانی مدت به هدف خود برسیم، اما مهم این است که بازی به بازی پیش برویم. من هیچ تضمینی نداده‌ام و تنها تضمینم این است که سخت کار کنیم تا باشگاه بهتری بسازیم و هفته به هفته بهتر شویم. در این مسیر شاید یک بازی را ببریم، مساوی کنیم و یا حتی شکست بخوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      از همین حالا معلومه که نمیتونه تو تبریز دوام داشته باشه ؛با نساجی که بازی خوبی انجام نداد

    • تاااااجیممݥ

      جطوری ککا لینز هفته اینده هم اس اس میریپنه منتون ومیترکونتون

    • بدون نام

      بااحترام‌به‌لیکنزبایدبگم‌.تقوی‌کجایی‌که‌یادت‌بخیر!

    • بدون نام

      تراکتور موقعیت هایی داشت گل نشد البته تو دقایقی هم نساجی خوب عمل کرد ولی درمجموع تراکتور تو دقایق زیادی از بازی فشار آورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج