جاباما
۸۳۰۲۷۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پیشرفت عجیب رئال در یک ماه اخیر

رئال مادرید در یک ماه گذشته پیشرفت زیادی داشته و توانسته با سانتیاگو سولاری نتایج قابل قبولی کسب کند و حتی اعتماد به نفس بهتری نسبت به گذشته پیدا کند.

خبرگزاری مهر: رئال مادرید در یک ماه گذشته پیشرفت زیادی داشته و توانسته با سانتیاگو سولاری نتایج قابل قبولی کسب کند و حتی اعتماد به نفس بهتری نسبت به گذشته پیدا کند.

روز سه پادشاه امسال در تاریخ ۶ ژانویه برای تیم فوتبال رئال مادرید اصلا روز لذت‌بخشی نبود. در آن روز این تیم با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب سوسیداد شد و در نتیجه آن شکست در جدول رده‌بندی لالیگا از بارسلونا، رقیب دیرینه‌اش ۱۰ امتیاز عقب افتاد.

برای شروع سال ۲۰۱۹ این تیم در بازی مقابل ویارئال به تساوی ۲-۲ رسید. به همین دلیل این احساس وجود داشت که سانتیاگو سولاری هم نتوانسته کاری انجام دهد. اگرچه حالا رئال مادرید تبدیل به تیمی شده که یک بار دیگر حریفان از بازی کردن مقابل آن می‌ترسند و در جدول رده‌بندی لالیگا هم در رده دوم قرار دارد. همچنین این تیم شانس خوبی هم برای رسیدن به فینال جام حذفی دارد و در بازی نیمه نهایی مقابل بارسلونا در نیوکمپ به تساوی یک - یک رسیده است.

از بعد از شکست مقابل رئال سوسیداد این تیم ۸ بار برنده شده است و یک بار مساوی کرده است. همچنین یک بار هم شکست خورده است که مقابل لگانس بوده است.

پس چه چیزی تغییر کرده است؟ مقایسه بازیکنان ترکیب اصلی تیم با یک ماه گذشته نشان می‌دهد تنها تفاوت معرفی سرخیو رگولیون به جای مارسلو بوده است. رگولیون عالی کار کرده و این موضوع باعث شده کنار گذاشتنش از تیم کار سختی باشد. تونی کروس و لوکا مودریچ هم یک قدم رو به جلو برداشته‌اند و کریم بنزما هم به روزهای اوجش بسیار نزدیک شده است.

در اردوی این تیم دوباره نشانه‌هایی از اعتماد به نفس دیده می‌شود و نمی‌توان منکر شد که این موفقیت به لطف سانتیاگو سولاری است.

همه این موارد باعث شده که رئال مادرید با اعتماد به نفس بهتری هم به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فکر کند. ماه گذشته برای سفیدپوشان ماه مهمی بوده است و ماه آینده هم می‌تواند ماه بزرگی برای این تیم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      عالی تیم خوبم

    • بدون نام

      عشقم رئال مادرید. و البته زیدان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج