۸۳۱۴۹۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

طرح آزمایشی قطع اینترنت جهانی در روسیه

روسیه با هدف ارزیابی دفاع سایبری خود قصد دارد طرح آزمایشی قطع اینترنت جهانی را اجرا کند. هرچند تاکنون زمان اجرای این طرح مشخص نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود پیش از ماه آوریل ۲۰۱۹ شاهد اجرای این طرح باشیم.

گجت نیوز: روسیه با هدف ارزیابی دفاع سایبری خود قصد دارد طرح آزمایشی قطع اینترنت جهانی را اجرا کند. هرچند تاکنون زمان اجرای این طرح مشخص نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود پیش از ماه آوریل ۲۰۱۹ شاهد اجرای این طرح باشیم.

طرح آزمایشی قطع اینترنت جهانی در روسیه

در سال گذشته برنامه‌ای با نام اقتصاد دیجیتال ملی توسط مسئولان اقتصادی روسیه به صورت رسمی رونمایی شد که بر اساس آن مسئولان حوزه اینترنت روسیه وظیفه داشتند در صورت قطعی دسترسی به اینترنت جهانی، برای شهروندان و کاربران روسی دسترسی به سرویس‌های اینترنتی داخلی را فراهم کنند. حالا منابع خبری اعلام کرده‌اند که روسیه قصد دارد این طرح را به صورت آزمایشی اجرا کند.

قطع اینترنت جهانی در روسیه

روسیه با هدف ارزیابی دفاع سایبری خود قصد دارد طرح آزمایشی قطع دسترسی به اینترنت جهانی را اجرا کند. هرچند تاکنون زمان دقیق اجرای این طرح مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود قبل از ماه آوریل 2019 روسیه این طرح را عملی کند. پیش‌بینی می‌شود اگر نتایج اجرای این طرح موفقیت‌آمیز باشد، روسیه می‌تواند برای شهروندان روسی دسترسی به اینترنت داخلی را فراهم کرده و پس از آن اینترنت جهانی را به صورت کامل قطع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قطع اینترنت = نابودی و عقب افتادگی علمی
      اینترانت هیچ وقت جای اینترنت را پر نخواهد کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکی جوگیر نشین و جنجال سازی نکنید
        کل رزمایش قطع اینترنت در حد2 ساعت تا حداکثر 8 ساعته. تو ایران هم قرار بود این رزمایش انجام بشه تا سازمان های درگیر برای زمان قطع اینترنت از طرف آمریکا آمادگی داشته باشند ولی به علت ناله و ضجه های یه مشت معتاد به اینترنت و علاف های فضای مجازی انجام نشد

    • بدون نام

      ماهم بایدازاین تجربیات بهره ببریم

    • بدون نام

      روسیه خطر قطع اینترنت رو درک کرده و به شدت روی مستقل کردن اینترنتش از آمریکا کار میکنه تا روزی که آمریکا اینترنت رو قطع کنه به مشکلی نخورن. ما هم قبل از اونا داشتیم همین کار رو میکردیم تا سیستم هامون رو تست کنیم و ببینیم کدوم سیستم ها بدون اینترنت از کار میفتند.ساعت نریم تو اینستاگرام و تلگرام هلاک میشیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج