۸۳۱۹۵۶
۳۳ نظر
۵۰۱۰
۳۳ نظر
۵۰۱۰
پ

امام جمعه خرم آباد: مردم حساب مسوولان ناکارآمد را از نظام جدا می‌دانند

امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمنان بدانند به حول و قوه الهی، سپاه قدرتمند ما خون شهیدان را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و انتقام آن‌ها را خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های ماز جمعه ظهر این هفته با اشاره به شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی زاهدان گفت: این اقدام تروریستی و جنایتکارانِ نشانه سردرگمی، ضعف و زبونی دشمنان انقلاب اسلامی است و در واقع استکبار جهانی و ایادی آنان پس از خلق حماسه با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی مردم دچار سردرگمی شدند.

انتقام خون شهیدان را خواهیم گرفت

وی با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: دشمنان با مشاهده حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنبال این بودند که کام ملت ایران را تلخ و شکوه و عظمت حضور مردم در راهپیمایی را از دید مردم جهان منحرف و همچنین مردم را از این نعمت بزرگ دچار غفلت کنند؛ بنابراین دست به این اقدام کور زدند.

امام جمعه خرم‌آباد و نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی بدانند مکتب و ملت ما پرورش‌یافته مکتب حسینی است و شهادت را مایه افتخار می‌دانند، تأکید کرد: گرچه از دست دادن سرمایه‌های عظیم برای ما دشوار است، اما دشمنان بدانند به حول و قوه الهی، سپاه قدرتمند ما خون شهیدان را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و انتقام آن‌ها را خواهند گرفت.

حضور به‌موقع مردم در صحنه

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در ادامه به ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز که به مناسبت چهلم شهدای ۱۹ دی قم انجام شد، تصریح کرد: ارزش این حادثه به شجاعت، موقع‌شناسی و اقدام به‌موقع مردم تبریز مربوط می‌شود که برای ما درس است یعنی جایی که باید به صحنه بیایند آمدند در واقع غیرت دینی و اقدام به‌موقع درس این قیام است.

تأکید بر حفظ حرمت مادران و همسران شهدا

آیت الله میرعمادی تأکید کرد: اگر به‌موقع دین خدا را یاری و ولایت و رهبری را حمایت کردیم ارزش دارد وگرنه پس از پایان جنگ و فتنه صحبت در مورد آن‌ها ارزش خود را از دست می‌دهد.

وی همچنین در ادامه به سالروز وفات ام‌البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا نیز اشاره کرد و افزود: مادران و همسران شهدا حماسه‌سازان انقلاب اسلامی ایران هستند و صبر، استقامت و رشادت آن‌ها جای تکریم و تجلیل دارد.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد بیان کرد: مبادا مادران و همسران شهدا را فراموش کنیم، بلکه باید همواره حرمت آن‌ها را حفظ کنیم زیرا موجب حفظ حرمت شهیدان است.

روحانیت انقلابی در صف مقدم مبارزه

آیت‌الله میرعمادی به اول اسفند سالروز شهادت شهید فضل‌الله محلاتی که به‌عنوان روز روحانیت و دفاع مقدس نام‌گذاری شده است اشاره و تصریح کرد: وی انسانی اخلاقی، با اخلاص و واقعاً عاشق شهادت بود و امروز برای جامعه و روحانیت مبارز و انقلابی الگو است.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت انقلابی در صف مقدم مبارزه قرار داشته و دارد بنابراین نباید مجاهدت و مبارزات روحانیت را فراموش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: روحانیت با جمعیت اندک در مقایسه با سایر اقشار در ۸ سال دفاع مقدس ۴۳۰۰ شهید را تقدیم کرده که قابل تأمل است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حضور کم‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: این حضور چشم جهانیان را به تعجب واداشت؛ زمانی که خبرنگاران اخبار راهپیمایی را مخابره می‌کردند دنیا و سیاستمداران انگشت حیرت به دهان گرفته که با این همه تبلیغ و پس از ۴۰ سال تحمل سختی‌ها، مشکلات، گرانی و بیکاری، مردم ما چگونه به صحنه آمدند.

آیت‌الله میرعمادی تأکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نمایش قدرت و اتحاد ملت ایران اسلامی بود، اما از سوی دیگر پیامی برای دشمنان داشت و شکست دیگری برای آمریکا و استکبار جهانی بود به‌طوری‌که همه توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکا نقش بر آب شد.

بصیرت مردم

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان ساخت: نکته مهم در این راهپیمایی این بود که مردم عملکرد برخی از مسوولان را از انقلاب، نظام و رهبری جدا کردند.

وی عنوان کرد: مردم ناکارآمدی و اهمال‌کاری برخی از مسوولان را می‌بینند و می‌دانند برخی از مسوولان اصلاً به فکر مردم نیستند، اما حساب این‌ها و گلایه‌مندی از عملکرد مسوولان را با مسئله نظام و انقلاب جدا کردند که نشان دهنده بصیرت مردم است.

بیانیه مقام معظم رهبری نقشه راه انقلاب

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به بیانیه مهم مقام معظم رهبری در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران که افق آینده انقلاب اسلامی را تدوین کرد، تصریح کرد: چند نکته در این بیانیه به‌عنوان نقشه راه آینده انقلاب اسلامی قابل تأمل است؛ نخست اینکه مخاطب اصلی مردم و جوانان هستند، زیرا آینده و پیشرفت انقلاب بستگی به جوانان دارد.

آیت‌الله میرعمادی افزود: هدف از گام دوم انقلاب اسلامی آمادگی برای ظهور و طلوع ولایت امام زمان (عج) است که نیاز به تجزیه‌وتحلیل دارد.

وی به اشاره به این جمله مقام معظم رهبری «شرط مشروعیت اقتصادی همه مقامات جمهوری طهارت اقتصادی است»، بیان کرد: باید این جمله مقام معظم رهبری را با آب‌طلا نوشته و سردر هر اداره نصب کنند، جمله پرمغزی است که باید از آن به‌عنوان معجزه کلامی رهبری یاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا

    • بدون نام

      دلم می خواد جز مردم باشم ولی هیچ وقت نیستم

    • وا

      اگه ناکارآمد هستن چرا سرکارن؟!
      ردشون کنین برن

    • بدون نام

      ناکارامدی مطلق در همه زمینه ها موج میزنه

    • بدون نام

      چرا حسابشون از نظام جداست؟!!!!

    • شهروند1

      مگر مسئول کارآمد هم داریم؟ اگر داشتیم وضع مملکت این نبود

    • بدون نام

      نه والله .مردم همه مسئولان را ناکارامد میدونن

    • بدون نام

      همشون مثل همن

    • بدون نام

      همتون با هم یکی هستید کمر به بدبخت کردن ملت بستین یک مسئول درست نام ببر

    • بدون نام

      بفرمائید مسئولان ناکارآمد از کرهء مریخ آمده اند یا انتصاب یافته از درون نظام هستن؟ آیا برخورد با مسئول ناکارآمد وظیفهء نظام است یا مردم؟ آیا قحط الرجال است که مسئولان ناکارآمد عزل نمیشوند یا قابل شناسائی نیستند؟ چند ده تا دیگه سوءال چالش برانگیز به این فرمایش امام جمعهء محترم وارد است؟ مردم که روز بیست و دوم بهمن دیدگاه خودشون رو از مسئولان ناکارآمد و نظام روشن کردند ، آیا وقت آن نیست نظام هم دین خود به نردم را ادا کند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا،هموطن گل گفتی

    • بدون نام

      اره چون اینا جزو این مملکت نیستن و وزرای این دولت از مجلس تایید صلاحیت نگرفتن

    • بدون نام

      مگر مسئول کارآمد هم داشته ایم؟!

    • بدون نام

      بله مسئولان از مریخ اومدن

    • بدون نام

      پس چرا نظام جلوی مسئولان ناکارآمدرونمی گیره

    • بدون نام

      نه نمیدانیم چون همشون ازدم بیکفایتن وفقط به فکر جیب خودشونن

    • بدون نام

      خوب چرا استخدامشون می کنید

    • بدون نام

      اینهمه گفتی ولی یه دونه محض نمونه کارامد نشون ندادی

    • م ف

      تور به خدا دست از سر این مردم بردارید این قدر خیال لات به خورد این مردم ندین اگر خدایی دارین

    • بدون نام

      میشه بگید. این مسوولان پس از کدوم سساره اومدن

    • بدون نام

      مسولان که از کره مریخ نیامده اند!

    • بدون نام

      پس کی جلوی اینا را میگیره

    • بی نام

      میدونی چه جوانهایی که کار نبود ومقصر هم بودید در این جامعه کاری درست کنید برایشان نکردید رفتن کشور دیگه ونرسیدن به کشور دیگه مردن وشماها فقط به فکر جیبتون بودید ،نه نمیدونید چقدر دختر خانم ها از خانه فرار کردن به فحشا کشیده شدن ویا اعتیاد پیدا کردن چقدر زن شوهر طلاق گرفتند چقدر دزد تو این جامعه بوجود امد حتی کارمند یکی از بانکها پول بهش دادی گفت ۱۰۰هزار تومنش کمه حتی کارمند بانک من ۱۷سال زمان زندگی کردم اصلا یک مورد نبود شما چه کردید.به این مملکت چه امیدی توی این جامعه ما داریم حتی سر تا پایمان طلا بگیرید عمری که گذشت دیگه چه فایده داره فقط باید بگیری برای بیماری وبرای قبرت استفاده کنید،.

    • بدون نام

      بله مسئولان ناکارآمد از یک سیاره دیگه اومدن

    • Hasan Jalil

      سلام و درود
      این نظام چیه ؟کیه؟
      خوب چی به این نظام مربوط میشه ؟
      این نظام از کجا اومده ؟کی صاحب این نظامه؟کی جوابگوی این نظامه؟
      هی مردم .مردم.مردم‌.مردم
      بابا چی از جون مردم می خوایین ؟
      هی میگین مردم اینجوری فکر نکنن .اینجوری فکر بکنن.
      بکی که این نظام به اون مربوط میشه حرف بزنه .بگه که قراره چی بشه ؟

    • دکتر

      جدا نمیدانیم

    • بدون نام

      نا کار امدی است که جلوی ناکار امدی گرفته نمی شود کی بود کی بود من نبودم

    • بدون نام

      ما که همچین فکری نمی کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا بسیار هم مربوطه

    • دوست

      جناب ایت الله میرعمادی عزیز. مسولان نا کارآمد این استان چنان پایه های خود را محکم کرده اند جهت بطالت ادارات و حق کشی که اگر نقدی هم باشه و موارد حقیقی و ناکارآمدی اونا با اینکه ظلم به جامعه میشه از طرفی نقد کسی هم کرده بهش ظلم میکنن و کسی جوابگو نیست و بخواهی دنبال بگیری از هر مدیر ناکارآمدی خودت بیچاره شدی .

    • mmmm

      اصلا.مدیران نا کارامد رو چه کسی بر مسند قرار داده؟

    • خدا

      یه مشکلی هست ،تعداد مسئولان نارکارآمد بقول شما و بقول مردم فاسد و کج دست تعدادشون ماشاله خیلی زیاده ،جایی برای سالم زیستن نذاشتن که بهش امیدوار باشیم!!!

    • بدون نام

      مگر در نظام مسئول کارآمد هم داریم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج