۸۳۲۲۷۵
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

قاتل سه عضو یک خانواده دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فردی که سه عضو یک خانواده در شهرستان خدابنده را به قتل رسانده بود، توسط عوامل پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فردی که سه عضو یک خانواده در شهرستان خدابنده را به قتل رسانده بود، توسط عوامل پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز شنبه افزود: این جنایت تلخ و ناگوار، روز چهارشنبه /۲۴ بهمن/ با ورود مخفیانه قاتل به منزل مسکونی مقتولان، اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه قاتل با استفاده از چوب دستی، مرتکب این قتل ها شده است، اظهار داشت: مقتولان که زن ۶۰ ساله، مرد ۸۰ ساله و مرد معلول جسمی ۴۵ ساله (زن و شوهر و فرزند) بودند با ضربات وارده به سر با چوبدستی به قتل رسیده اند.

رحمتی افزود: مادر خانواده در آستانه اتاق و پدر و پسر نیز در رختخواب پهن شده در کرسی به قتل رسیده بودند که پلیس آگاهی توانست پس از اطلاع از وقوع قتل، در کمتر از پنج ساعت قاتل را شناسایی و دستگیر کند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: پلیس آگاهی شهرستانهای خدابنده و زنجان با عملیاتی کردن فرضیه ها و بررسی های فنی و علمی پلیسی در نهایت به فردی معتاد و معلوم الحال مظنون شده و نسبت به دستگیری متهم به قتل اقدام کردند که وی در بازجویی های به عمل آمده و با وجود شواهد و دلایل، به انجام این جنایت معترف شد.

رحمتی افزود: در تحقیقات و بازجویی ها، مشخص شد که قاتل مدتی قبل به عنوان مستاجر در این خانه سکونت و نسبت به وضعیت خانواده و محیط منزل آشنایی کامل داشته است.

وی تصریح کرد: قاتل که معتاد به مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی ازجمله هرویین و شیشه است به قصد کشتن اعضای این خانواده وارد منزل شده و هر سه نفر را در فاصله زمانی کمی به قتل رسانده و سپس محل را با برداشتن ۲ گونی برنج ۱۰ کیلویی، ترک کرده است.

رحمتی ادامه داد: قاتل که جوانی ۲۶ ساله است قبل از ترک منزل، آلت قتاله (چوبدستی) را به درون چاه منزل انداخته و پس از پرسه در خیابانها در نهایت به مخفیگاه خود می رود.

وی یادآور شد: روز بعد از جنایت، همسایه ها وقتی متوجه غیبت این خانواده می شوند نسبت به موضوع مشکوک شده و پلیس را در جریان می گذارند که با هوشیاری پلیس، قاتل در چنگ قانون گرفتار می شود.

رحمتی افزود: قاتل سابقه سرقت و ضرب و شتم دارد و کارآگاهان طی تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند که بدسرپرست بوده و زندگی آشفته ای را دارد و در زمان قتل تعادل روحی و روانی نداشته و قبل از جنایت نیز موادمخدر مصرف کرده بود.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ نفر در این استان به قتل رسیده اند که همه قاتلان به جز یک فقره قتل رخ داده در شهرستان ابهر، دستگیر شده اند.

رحمتی افزود: در رابطه با این یک فقره قتل نیز، یک مظنون دستگیر شده، یک نفر متواری و پلیس آگاهی نیز در صدد دستگیری این متهم فراری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترین ضمن تشکر از پوشش خبری هرچند کوتاه خیلی بهتر از خبرگزاری .....هست که مردم را به تمسخر گرفته و تیتر قاتل سریالی و ماجرای مرگ زن و شوهر هولناک راتیتر و متن میزد گاز منو اکسید کربن !!!؟ شفاف سازی در خبر وحوادث کمک بزرگی به جامعه میکند و اینکه ماده مخدر گل به راحتی به دبیرستانها رسیده نمیزنن !!ویا هشدار نمیدن به خانواده ها چون سرکار گذاشتن را اموختن تا دلسوزی و رسالت خبری !؟

    • بدون نام

      خاک بر سرش به خاطر دو گونی برنج سه نفر را به قتل رسانده؟

    • رضا فتحی

      این جنایت در همسایگی ما رخ داده... وحشتی در محله و شهرمان پیدا شده که نگو و نپرس

      پاسخ ها

      • راستگو

        برای چی انها را کشته توضیح بده اقا رضا

    • بدون نام

      پس منظورتون اینه آزادش میکنید تا هنوز ادم بکشه

    • اکبر

      روزی برسه که بخاطریه نون هم آدم بکشن؟

    • bita

      اگه خدای نکرده معتاد تو خانواده دارید که نمیخواد ترک کنه .و خیلی اقدام کردین و نمیشه .پول در اختیارش بذارین چون اینها برای خرید مواد دست به هرکاری میزنند چون بیمارند و مقصر نیستند دست خودشون نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این حماقتها از وقتی شروع شد که گفتن اعتیاد بیماریه
        در صورتیکه کاملا غلطه
        همه معتادها رو باید اعدام کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج