۸۳۲۶۰۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۱۰ بازی برتر برای آیفون ۱۰

اکنون که حدود یک‌سال از عرضه آیفون ۱۰ می‌گذرد و با استقبال خوب طرفداران مواجه شده است، قصد داریم تا در اینجا نگاهی داشته باشیم به ۱۰ بازی برتر که از نگاه هواداران به عنوان بازی‌های برتر این گوشی موبایل معرفی شده‌اند.

برترین ها - ترجمه از سید هادی هادیان: سپتامبر سال ۲۰۱۷ بود که در سالن استیو جابز واقع در اپل پارک، یکی دیگر از شاهکارهای شرکت اپل با نام آیفون ایکس یا همان آیفون ۱۰ رونمایی شد و در نوامبر همان سال به بازار ارائه شد. از آنجایی که سیستم‌عامل و پردازنده قوی موبایل‌های سری آیفون، همیشه به عنوان یکی از رقیب‌های سرسخت در میدان رقابت دنیای گرافیک و بازی‌ها شناخته شده است؛ این امید در دل طرفداران بازی‌های موبایلی به ویژه تلفن‌های همراه آیفون زنده شد تا بار دیگر بازی‌های مورد علاقه خود را دردنیای فناوری‌های اپل مجدد تکرار کنند.

اکنون که حدود یک‌سال از عرضه آیفون ۱۰ می‌گذرد و با استقبال خوب طرفداران مواجه شده است، قصد داریم تا در اینجا نگاهی داشته باشیم به ۱۰ بازی برتر که از نگاه هواداران به عنوان بازی‌های برتر این گوشی موبایل معرفی شده‌اند. هر چند این روزها با توجه به قیمت بالای آیفون ۱۰ در ایران، خرید این دستگاه تلفن همراه کمی سخت و دورازقابل‌انتظار می‌رسد ولی آیفون‌بازهای داخلی هنوز به اپل وفادار بوده و همچنان برای تجربه بازی‌های جدید لحظه‌شماری می‌کنند.

1 - Agent A: A Puzzle In Disguise

۱۰ بازی برتر برای آیفون ۱۰

یک بازی معمایی و هیجان‌انگیز که از طراحی با محیط‌های قدیمی و جدید می‌برد. هرکدام از این محیط‌ها و مراحل، ماجراجویی‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر از طرفداران بازی‌های چند قسمتی نیز هستید، قطعا نسخه بازی آیفون Agent A: A Puzzle In Disguise می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. چپترهای مختلفی از این بازی زیبا تاکنون روانه بازار شده که می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه آیفون آنها را خریداری نمایید. در کنار تمامی این موارد ذکر شده باید نگاه ویژه‌ای به گرافیک فانتزی و سه بعدی آن نیز داشته باشید که حال و هوای شما را حسابی عوض می‌کند. نمای سه بعدی در چالش‌های معمایی این بازی، یکی از نقاط قوت این عنوان به حسب می‌آید.

2 - Alto's Adventure

۱۰ بازی برتر برای آیفون ۱۰

اگر از طرفداران پروپاقرص بازی‌های موبایلی هستید، باید با نام بازی Alto's Adventure کاملا آشنا باشید و بعید است کسی را پیدا کرد که به سراغ این بازی نرفته باشد. Alto's Adventure یک بازی ماجراجویی جذاب همراه با آرت‌های هنری زیبا که در جریان این بازی باید در دنیای برفی بازی اسکی انجام دهید و رکوردهای جدیدی ثبت کنید. در کنار این گیم‌پلی جذاب، ماموریت‌های مختلفی نیز برای شما در نظر گرفته شده که باید آن‌ها را انجام دهید تا آیتم‌های مختلفی در بازی کسب کنید. شک نکنید که تجربه‌ی این بازی زیبا بر روی سیستم‌عامل آیفون 10 با صفحه نمایش مخصوص OLED تجربه منحصربه‌فردی را به‌ وجود می‌آورد.

۳ - Into the Dead ۲

۱۰ بازی برتر برای آیفون ۱۰


نسخه اول بازی Into the Dead یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی اول شخص زمان خود بود که توانست اتمسفر و فضای خوبی را با توجه به زامبی‌کشی‌های جالب‌اش به‌وجود بیاورد. اکنون بازی موبایلی Into the Dead 2 که در ادامه نسخه پیشین به بازار عرضه شده، شامل بخش داستانی زیبایی است که عدم وجود این بخش به شدت در نسخه اول حس می‌شد. داستانی که شما را حسابی سرگرم خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های برتر این بازی آیفون می‌توان به گرافیک عالی آن اشاره کرد که اجرای آن روی سیستم‌عامل آیفون X می‌تواند سخت افزار این موبایل را به چالش جدی دعوت کند.

۴ - Old Man's Journey

۱۰ بازی برتر برای آیفون ۱۰

بازی Old Man's Journey را می‌توان تجربه‌ای خاص و به شدت خاطره‌انگیز در نسل طلایی سری گوشی موبایل‌های آیفون دانست. در جریان بازی Old Man's Journey شما نقش پیرمردی را بازی می‌کنید که در دنیایی زیبا و رنگارنگ به محل‌های مختلفی می‌رود تا خاطرات خود در طول زندگی را به یاد بیاورد. شما در هر محیط باید معماهای مربوطه با استفاده از لمس صفحه فوق‌العاده آیفون ۱۰ حل کنید تا صحنه مربوط به خاطره پیرمرد را شبیه‌سازی کنید.

5 - Phoenix II

۱۰ بازی برتر برای آیفون ۱۰

بازی Phoenix II را می‌توان یکی دیگر از بازی‌های گرافیکی آیفون دانست که از جلوه‌های بصری بهتری نسبت به بازی‌های دیگر آیفون 10 برخوردار شده است. بازی موبایلی Phoenix II یک بازی در سبک تیراندازی است که با اسکرول کردن صفحه نمایش موبایل خود باید به دشمنان شلیک کنید. جالب است بدانید که از نظر گرافیکی، این بازی از ویژگی HDR برخوردار است. می‌توان پیش‌بینی کرد که با وجود چنین ویژگی فوق‌العاده‌ای، آن هم زمانی که آیفون X از آن پشتیبانی می‌کند، می‌توان انتظار داشت که شاهد گرافیکی زیبا در صفحه نمایش این گوشی موبایل خواهیم بود.

۶ - Splitter Critters

۱۰ بازی برتر برای آیفون ۱۰

بازی Splitter Critters سابقه دریافت جایزه Apple Design Award را در کارنامه خود داشته است. شما در اینجا با بازی‌ای طرف هستید که در نقش یک موجود بامزه دایره‌ای شکل باید مراحل بازی را پشت سر بگذارید و برای عبور از مراحل این بازی، باید معماهای عبور از موانع را حل کرده و یا سکو بازی‌های مختلفی را در محیط بازی انجام دهید. نکته جالب توجه این بازی آنجاست که می‌فهمیم برای عملکر بازی باید صفحه نمایش را برش دهید. به عبارتی با برش دادن صفحه نمایش، محیط بازی را بالا یا پایین کرده تا با قسمت‌های دیگر هماهنگ شوند. شما باید با برش دادن صفحه همانند یک پازل عمل کنید و قطعات متناسب را کنار هم بگذارید. به همین علت برش‌های شما باید در جهت صحیح انجام شود.

7 - Super Mario Run

۱۰ بازی برتر برای آیفون ۱۰

سال گذشته بود که ماریوی دوست‌داشتنی، یکی از باسابقه‌ترین و بهترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی وارد پلتفرم موبایل و گوشی‌های‌ آیفون شد و توانست مخاطبین زیادی را برای این اسمارت‌فون جذب کرد. نکته جالب اینکه بازی Super Mario Run،‌ گیم‌پلی جالبی داردکه تنها با یک دست می‌توانید آن را انجام داده و از مراحل جذاب آن لذت ببرید. تنها موردی که مخاطبان را آزار می‌دهد، قیمت بالای بازی در فروشگاه آیفون است. با این حال تعدادی از مراحل ابتدایی بازی به صورت رایگان در دسترس است تا کاربران ابتدا بتوانند یک تجربه اولیه به دست آورده و اگر بازی را قابل دانستند، نسخه اصلی را خریداری کنند.

۸ - The Talos Principle

۱۰ بازی برتر برای آیفون ۱۰

بازی The Talos Principle به عنوان یکی از بهترین بازی‌های معمایی اول شخص اپ استور شناخته می‌شود، همچنین از گرافیک بالایی نیز برخوردار بوده و با سخت افزار گوشی‌های موبایل هم‌خوانی قابل توجهی دارد. در جریان این بازی شما در نقش یک ربات، بازی را شروع می‌کنید و باید مانع از انقراض نسل خود شوید. یکی دیگر از نکات جالب توجه بازی معمایی The Talos Principle ، نرخ فریم ۶۰ تعبیه شده برای این اثر است.

9 - Threes

۱۰ بازی برتر برای آیفون ۱۰

اگر از علاقه‌مندان به بازی معمایی به سبک 2048 هستید، بازی موبایل Threes می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. مکانیزم این بازی موبایل که ارزش تکرار بالایی دارد نیز همانند 2048 است با این تفاوت که در اینجا اعداد مضربی از عدد سه هستند و همچنین از نظر جلوه‌های بصری، شاهد طراحی جذاب‌تری هستیم. همانند بازی‌های هم‌نوع این اثر، برای اینکه بتوانید رکورد بالایی را برای خود به ثبت برسانید باید مدام عددهای یکسان مضرب سه را با یکدیگر جمع کرده و عددهای بزرگ‌تر را بسازید و در ادامه با جمع کردن عددهای بزرگ‌تر یکسان با یکدیگر، امتیاز خود را افزایش دهید.

۱۰ - The Witness

۱۰ بازی برتر برای آیفون ۱۰

اگر به دنبال یک بازی معمایی با دنیایی سورئال هستید، بازی موبایل The Witness یکی دیگر از پیشنهادات ما به شما خواهد بود. همچنین این بازی دارای معماهایی است که از درجه سختی‌های مختلفی برخوردار است. ساختار معماهای داخل بازی به شکلی است که به ترتیب به یکدیگر متصل است و اگر به ترتیب آن‌ها را حل نکنید، امکان دارد در طول روند بازی دچار مشکلات زیادی شوید. پس بهتر است معماها را به ترتیب حل کرده و نکته‌های آن‌ها را به خوبی در ذهن خود به یاد داشته باشید.

منبع: toucharcade

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج