جاباما
۸۳۲۶۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موراتا: اتلتیکو در لالیگا و CL برای قهرمانی می‌جنگد

آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید می‌گوید این تیم تا لحظه آخر پا پس نخواهد کشید و چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا با تمام قوا برای قهرمانی تلاش خواهد کرد.

ورزش سه: شاگردان دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید، دیروز در هفته بیست و چهارم لالیگا در خانه رایو وایکانو با تک‌گل آنتونیو گریزمان به پیروزی رسیدند تا با ۴۷ امتیاز در رتبه دوم جدول این لیگ بایستند. البته تیم سوم جدول، رئال مادرید در حال حاضر یک بازی کمتر از اتلتیکو دارد و در صورت پیروزی در بازی بعدی خود، با یک امتیاز بیشتر، جانشین اتلتیکو در رتبه دوم جدول خواهد شد. اما تساوی یا شکست رئال، اتلتیکو را در رتبه دوم حفظ خواهد کرد.

آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید بعد از پیروزی تیمش مقابل رایو وایکانو می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا تا آخرین لحظه حتی یک قدم پا پس نخواهند کشید و با تمام قوا برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهند کرد.

موراتا به روزنامه اسپانیایی مارکا گفت:" این پیروزی برای ما فوق‌العاده مهم بود و به این سه امتیاز طلایی نیاز مبرم داشتیم. بردن این تیم ساده به نظر می‌رسد ولی واقعیت این است که پیروزی در اینجا فوق‌العاده مشکل است".

آلوارو موراتا در ادامه گفت:" ما هم لالیگا را داریم و هم چمپیونزلیگ را. ما در هر دو رقابت هنوز شانس قهرمانی داریم و تا آخرین لحظه به جنگیدن ادامه خواهیم داد. ما اتلتیکو هستیم و ماموریت‌مان این است که برای قهرمانی تلاش کنیم و هرگز کوتاه نیاییم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج