جاباما
۸۳۲۸۳۶
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

مهدی ترابی؛ یک کالای کاملا قانونی

در آستانه دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده، بار دیگر نام مهدی ترابی به عنوان بازیکن خبرساز این هفته در تیتر قرار گرفته است.

ورزش سه: در آستانه دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده، بار دیگر نام مهدی ترابی به عنوان بازیکن خبرساز این هفته در تیتر قرار گرفته است.

در شرایطی که باشگاه تراکتورسازی بار دیگر پرونده مربوط به شکایت خود از این بازیکن را در کمیته استیناف به جریان انداخته است، باشگاه پدیده نیز مدعی شد با توجه به حضور این بازیکن با پیراهن سایپا در مرحله یک چهارم، حضور دوباره‌اش در این مرحله با پیراهن پرسپولیس غیرقانونی است.

ترابی که فصل را با حاشیه مربوط به قراردادش با تراکتورسازی برای خدمت سربازی آغاز کرده بود و نقل و انتقالش به پرسپولیس با حاشیه همراه شده بود، در ادامه با مستنداتی که ارائه داد، کمیته تعیین وضعیت رای به برائت این بازیکن و رد ادعای تراکتورسازی داد.

در ادامه این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن دیدارهای تیم ملی در جام ملت‌ها و با شروع نیم فصل دوم به اردوگاه پرسپولیس آمد تا ماجراجویی خود را در این تیم شروع کند. اکنون با شروع هفته جاری دو خبر حاشیه ساز در خصوص او منتشر شده است. اولین ادعا مربوط به تراکتورسازی بود که خواهان ارسال رای صادره از کمیته تعیین وضعیت به کمیته استیناف شده است. باشگاه پدیده نیز مدعی شده است طبق قوانین یوفا این بازیکن قادر به همراهی تیمش در مرحله یک چهارم با پیراهن پرسپولیس نیست، چرا که او پیش از این یک بار در این مرحله با سایپا حضور یافته بود.

مهدی ترابی؛ یک کالای کاملا قانونی

هرچند ادعای مربوط به باشگاه پدیده مشهد با اعلام سعید فتاحی مبنی بر عدم مشکل این بازیکن برای همراهی تیمش مواجه شده و باعث شده است محرومیت او از این بازی رد شود. مهدی ترابی که ستاره دیدار سایپا مقابل استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی بود و توانست علیرغم 10 نفره شدن تیمش با نمایشی فوق العاده زمینه ساز حذف شاگردان وینفرد شفر و ناکامی آنها در دستیابی دوباره به این عنوان شود، اکنون در سومین حضورش با پیراهن پرسپولیس خود را بار دیگر مهیای جدال در این مرحله، برابر پدیده مشهد می‌کند و امیدوار است بتواند در استادیوم آزادی نمایشی همچون جدال قبلی در این مرحله داشته باشد.

ترابی که انتظار می‌رفت در حضورش در پرسپولیس بتواند خیلی زود به عنوان یک ستاره تاثیرگذار در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ بدرخشد، در سه دیدار اخیر نکته خاصی در نمایش خود نداشته است. با این حال با توجه به کیفیت فنی بالا و استعدادی که او طی فصول اخیر از خود به نمایش گذاشته است، دور از انتظار نیست که در ادامه فصل امیدوار به شکوفایی ویژه او در جمع سرخپوشان بود.

وارث جدید شماره 9 در پرسپولیس فارغ از تمام حواشی‌ها امیدوار است فصل جدید زندگی فوتبالی خود را در این تیم با موفقیت پشت سر گذارد و ماموریت بزرگ خود برای ستاره شدن را شروع کند. جدال با پدیده مشهد می‌تواند یک بازی ویژه برای او محسوب شود. خصوصا اینکه اولین حاشیه مربوط به ممنوعیت بازی‌اش برای این تیم از سوی کمیته برگزاری مسابقات رد شده است و قادر است برابر شاگردان یحیی گل محمدی درخشش خود را به اجرا بگذارد.

با این حال علیرغم ارجاع پرونده‌اش از سوی تراکتورسازی به کمیته استیناف نیز وکلای او این بازیکن را با امیدواری نسبت به عدم وجود مشکل در خصوص این مساله آگاه کرده‌اند و شرایط و مستندات را به سود ترابی اعلام کرده‌اند تا این بازیکن بدون استرس و با تمرکز لازم خود را برای درخشش در تیم برانکو ایوانکوویچ آماده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      ترتریا که تکلیفشون معلومه که با هوچیگری میخوان تیمای رقیبو ببرن تو حاشیه و اخرم همیشه قهوه ای میشن
      پدیده هم احساس میکنه داره تو اروپا بازی میکنه که از قوانین یوفا دلیل میاره
      خدا یه ذره عقل میداد حل بود

    • کامران

      تو ایران همه حامی تیم حکومتی هستند فقط وفقط شکایت به cas

    • بدون نام

      زنوزی ،
      از کجا آورده ای ثروت کلان را؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از جیب بابای تونیاورده مطمئنن

      • بدون نام

        اول توبگوهدایتی ازکجاآورده

    • بدون نام

      خدا نکنه که تراخنور قهرمان بشه وگرنه واویلا میشه و کشور به هرج و مرج کشیده میشه . ی مسئله عجیب اینکه در بازیهای خانگی هواداران تیم مهمان را به ورزشگاه یادگار امام راه نمیدن و بعدش هم میگن تبریزیها مهمان نواز هستن . بازی با استقلال کلا 200 نفر آبی پوش راه دادن و کلی هم توهین کردن و کتک کاری

    • بدون نام

      از این به بعد نباید اجازه ورود حتی یکنفر از هواداران تراکتور را به ورزشگاه آزادی بدن تا بفهمن که بد رفتاری با مهمان یعنی چه

    • بدون نام

      مدیریت دو تیم تبریزی چه بی شرف تشریف دارن
      تا دیرور ماشینشون گیر داده بود به شجاعیان حالا هم سوراختوراشون گیر دادن به ترابی
      اخه بی شخصیتا نمی تونین ببرین چرا جو سازی می کنید
      یکی نیست جلو دهن زنوی که کارش شده پولشوی رو بگیره
      این اردنگ میلیاردی قرار داد بسته میخواد از جیب سرخابی ها پسش بگیره

    • ج

      دست به پستی ونامردی بزنیدوباشکایتهای بی پایه واساس وشیطنت های ناجوانمردانه تمرکز بازیکنان

    • بدون نام

      کالای لنگی خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج