جاباما
۸۳۲۸۸۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

امیردریادار خانزادی: دنیا نمی‌تواند ایران را نادیده بگیرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: دنیا نمی تواند امتیازات بزرگ و متعدد ایران اسلامی که امروز با انباشت تجربیات و ظرفیت های بزرگ چهل ساله همراه شده است را نادیده بگیرد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: دنیا نمی تواند امتیازات بزرگ و متعدد ایران اسلامی که امروز با انباشت تجربیات و ظرفیت های بزرگ چهل ساله همراه شده است را نادیده بگیرد.

امیردریادار حسین خانزادی عصر یکشنبه در آیین پیوست پیشرفته ترین زیردریایی ایران (فاتح) به نداجا ضمن ادای احترام به شهدا بویژه شهدای ارتش نیروی راهبردی جمهوری اسلامی ایران افزود: خداوند بزرگ را شکر گذاریم که در مسیر چهار دهه حرکت پرشتاب مردمی ترین انقلاب عصر جدید، شاهد توفقیات و افتخارات غرور آفرین ارتش جمهوری اسلامی بویژه نیروی دریایی در دفاع از کیان ایران اسلامی و تحقق آرمان های انقلاب بوده ایم.

وی بیان داشت: اکنون در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و در مرحله تمدن سازی آن، شاهد خلق حماسه ای دیگر از جنس استقلال، خودکفایی و تولید بازدارندگی دفاعی هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهارداشت: زیر دریایی فاتح، این صلاح راهبردی حاصل ۱۰ سال تلاش شبانه روزی و پرفشار وهمکاری هوشمندانه و هم افزایی مهندسان و صنعت گران مجموعه صنایع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بویژه کاروان نیروی دریایی و متخصصان با تجربه نیروی دریایی راهبردی ارتش وهمه مراکز علمی، صنعتی و دانشگاهی ایران است که امروز به عرصه ظهور رسیده است.

امیر دریا دار خانزادی اضافه کرد: این زیردریایی پیشرفته آماده است تا پس از صدور فرمان الحاق به ناوگان نیروی دریایی، عازم ماموریت محوله گردد و با این حضور راهبردی آنگونه که مقام معظم رهبری تدبیر فرموده اند مظهر اقتدار و مشت محکم ملت و نظام در دریا باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآورشد: این مجاهدت خاموش و جریان پیوسته تولید تجهیزات پیشرفته و پیچیده دفاعی که در دهه های متوالی وبدون تجربه پیشین زیرفشار جنگ تحمیلی، ترور، تحریم های ظالمانه و ناملایمات مختلف حاصل شده است، می رود تا با اتکا به ظرفیت های ملی نیروی دریایی جوان و انقلابی را از نسل قدیمی تجهیزات آلودگی قابل پیش بینی به نسل جدید بومی و بسیار دشوار در برآورد و پیشگیری و با ظرفیت ایجاد غافل گیری تجهیز نماید.

امیر دریا دار خانزادی ادامه داد: تجهیزاتی که توسط کارکنان نیروی دریایی، این نسل جوان مومن، دانا و پرانگیزه و با استعداد کامل، امنیت دریاهای ایران اسلامی و دریاهای مجاور را تحکیم و تضمین نموده و با اتکا به خداوند متعال و همگرایی منطقه ای، امنیت دریایی را برای منطقه و جهان آنگونه که تا امروز شاهد آن بودیم، به ارمغان خواهد آورد.

وی اضافه کرد: این توفیق بزرگ به لطف خداوند و به برکت انقلاب اسلامی و هدایت های داحیانه مقام معظم رهبری، حمایت مسوولان کشوری و لشکری وهمراهی، استقامت و دعای خیر ملت ایران توام با ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما می توانیم» حاصل شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این ظرفیت ها که رشد تکاملی نیروی دریایی در گام دوم انقلاب را نوید می دهد، متضمن زدودن ترکیبات امنیتی منفور و تفرقه برانگیز استکبار جهانی و بیرون ریختن آن از منطقه خواهد بود.

وی بیان داشت: با این روند به طور قطع مجموعه نیروهای دریایی ارتش و سپاه دوشادوش یکدیگر امنیت جمعی را در منطقه بیش از پیش تضمین می نماید و برای این کار حضور هیچ نیروی فرامنطقه ای را نپذیرفته و تحمل نمی نماییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      فعلا که هیچ بهایی به ایران نمیدهند فقط چند تا گروهک که آنها هم تا زمانی که پول ایران هست

    • بدون نام

      فعلا بسیاری از کشورها ایران را نادیده گرفته اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج