۸۳۳۱۱۷
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

لهستان، دوباره سفیر اسرائیل را احضار کرد

لهستان در کمتر از یک هفته، برای دومین بار سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد تا این امر، نشانه‌ای از تنش روزافزون میان تل‌آویو و ورشو باشد.

خبرگزاری فارس: رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند در پی اظهارات وزیر خارجه این رژیم در مورد نقش ادعایی لهستانی‌ها در هلوکاست، دولت لهستان امروز (دوشنبه) بار دیگر «آنا آزاری» سفیر رژیم صهیونیستی در ورشو را احضار کرده است.

«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی امروز در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفته است: «بسیاری از لهستانی‌ها با نازی‌ها همکاری کردند و در نابودی یهودیان نقش داشتند.»

وی افزود: «می‌توان رفتاری دیپلماتیک داشت و باید هم دیپلماتیک رفتار کرد، اما واقعیات تاریخی قابل تغییر نیستند: پیش از هلوکاست، هنگام وقوع آن و پس از آن، یهودستیزی در ذات لهستانی‌ها بوده است.»

این در حالی است که سفیر رژیم صهیونیستی در ورشو همین ۴ روز پیش هم به دلیل صحبت‌های مشابه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزارت خارجه لهستان احضار شده بود.

دولت لهستان می‌گوید همکاری چند لهستانی با نازی‌های آلمان به معنی همراهی کل مردم لهستان با هلوکاست نیست و کسی حق ندارد چنین ادعایی مطرح کند. دیروز نخست‌وزیر لهستان سفرش به قدس اشغالی را که قرار بود با هدف شرکت در نشست چهارجانبه کشورهای اروپای مرکزی انجام شود، لغو کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم نتیجه کاسه لیسی و خوش خدمتی به اسراییل

      پاسخ ها

      • ایلیا

        منم موافقم.خوش خدمتی به اسرائیل وامریکانتیجه ش همینه.

    • بدون نام

      دمش گرم هیتلر که که یهودی ها رو قتل عام کرد
      اینا رو باید ریشه کن کرد

    • بدون نام

      این اسرائیلی ها خوب بهانه ای ساخته اند و دارن از همه باج میگیرن اروپا باید یک تو دهنی محکم بزنه به اسرائیل اسرائیل نه نه اینکه باج بده اگر اینطوری پیش بره جلو فردا اسرائیل ادعای بزرگتری نکنه .

    • بدون نام

      نوش جان لهستانی ها.

    • بدون نام

      صدرصد حقشونه
      لهستان پاچه خوار

    • ظفری

      اصل بد نیکو نگرد، زانکه بنیادش بد است،

    • نکته سنج

      خاک بر سر دولتمردان لهستان این همه خوش رقصی برای امریکا و اسرائیل آخرش متهم به جنایات جنگی در جنگ جهانی وتوهین اشکار نتانیابو به مردم لهستان

    • آدولف هیتلر

      متاسفم برا تمام دنیا متاسفم نازی ها فقط خاستند از حقشون دفاع کنند برای دفاع هم باید قدرتمند میشدند اون چیزی که لازمه متاسفانه همین لهستان بهشون نپیوست علیه شون هم جنگید جنگ و همین ها راه انداختند یهودی ها رو اینها کشتند بعد اینها باید تبرعه بشند چون علیه انگلیس نجنگیدند بعد هر غلطی هم کردند نسبت بدند به نازی ها

      این نازی ها باید بی گناهی شون تو دنیا ثابت بشه نه برای اونها بلکه برای خودمون وگرنه اتفاقات بدی برای دنیا میوفته میتونم این اتفاقات و پیشبینی کنم وضعیتی بدتر از اینی که الان وجود داره

    • بدون نام

      هولوکاستی وجود نداره شاید چندنفری اسرائیلی کشته شده باشن اونم شاید که اسرائیل از کاه داره کوه می سازه هر محققی هم که بخواد تو این زمینه تحقیق کنه فورا دستگیر میشه
      هولوکاست واقعی تو صبرا و شتیلا و الآن تو غزه داره اتفاق می افته آنجا که چشم حقوق بشر بستس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج