۸۳۳۵۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

میرزاپور: مستحق برد مقابل نفت مسجدسلیمان بودیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در مجموع ما مستحق برد مقابل نفت مسجدسلیمان بودیم و این نتیجه کاملا عادلانه بود.

خبرگزاری میزان: ابراهیم میرزاپور درباره برتری این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر و اینکه نفتی‌ها معتقدند به دلیل فرصت‌های گلزنی که داشتند تساوی عادلانه بود و مستحق شکست نبودند، اظهار داشت: بعد از برد خوبی که مقابل پرسپولیس داشتیم قطبی با بازیکنان از نظر ذهنی به‌گونه‌ای کار می‌کرد که آنها دچار غرور نشده و با آمادگی کامل برای بازی با نفت مسجدسلیمان به میدان بروند.

وی افزود: در بازی با نفت مسجدسلیمان حداقل سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم ضمن اینکه یک پنالتی هم از دست دادیم. طبیعی بود که بازیکنان نفت مسجدسلیمان به دلیل آنکه عقب بودند در نیمه دوم فشار بیاورند و مهم سه امتیاز بازی بود که ما به‌دست آوردیم. نفتی‌ها فقط یکبار توپ را به تیرک دروازه تیم ما زدند و من نمی‌دانم آنها بر چه اساسی می‌گویند ۳ یا ۴ موقعیت مسلم گلزنی داشتند. در مجموع ما مستحق برد مقابل نفت مسجدسلیمان بودیم و این نتیجه کاملا عادلانه بود.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که با توجه به نتایج اخیر این تیم آیا آنها از سوی هواداران تحت فشار برای مدعی قهرمانی شدن یا کسب سهمیه قرار دارند، تاکید کرد: ما از ۴ بازی اخیر خود ۱۰ امتیاز کسب کرده و کار بزرگی انجام دادیم اما متاسفانه در نیم فصل اول امتیازات مهم زیادی را از دست دادیم. بازیکنان فولاد برای مدعی شدن یا کسب سهمیه تحت فشار نیستند و استراتژی قطبی این است که بازی به بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم و حالا در پایان فصل منجر به قهرمانی ما یا کسب سهمیه شود چه بهتر.

وی در مورد بازی این تیم مفابل نساجی در هفته نوزدهم لیگ هم گفت: بازی با نساجی در قائم‌شهر برای هر تیمی از جمله فولاد سخت است اما ما نشان‌داده‌ایم که چه برای بازی‌های داخلی و چه برای بازی‌های خارج از خانه تحت فشار نیستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج