جاباما
۸۳۳۶۳۴
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

آمریکا: ترامپ به دنبال جنگ با ایران نیست

کاردار سفارت آمریکا در عراق اعلام کرد که رئیس جمهور کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست و اظهارات پیشین ترامپ نیز بر این مساله تاکید دارد.

خبرگزاری ایسنا: کاردار سفارت آمریکا در عراق اعلام کرد که رئیس جمهور کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست و اظهارات پیشین ترامپ نیز بر این مساله تاکید دارد.

جوی هود، کاردار سفارت آمریکا در بغداد امروز(سه شنبه) اعلام کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواهان جنگ با ایران نیست و اظهارات پیشین وی نشان می‌دهد که او نمی‌خواهد نیروهای آمریکایی وارد جنگی شوند که به آن نیازی نیست.

وی با اشاره به این که دونالد ترامپ پیش از این بارها بر این مساله تاکید کرده است افزود: ما از راه‌های دیپلماتیک همانند تحریم‌های اقتصادی استفاده می‌کنیم.
کاردار سفارت واشنگتن در بغداد در ادامه با بیان اینکه نیروهای آمریکایی از آسمان و یا خاک عراق برای حمله به کشورهای دیگر استفاده نخواهند کرد گفت: رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد تغییر و یا اصلاح توافق استراتژیک میان بغداد و واشنگتن را نداده است.

دونالد ترامپ اخیرا گفته بود که نیروهای این کشور برای زیر نظر داشتن ایران در عراق می‌مانند. او گفته بود: تمام چیزی که می‌خواهم این است که نظارت کنم. ما یک پایگاه غیر قابل باور و گران قیمت در عراق ساخته‌ایم. این پایگاه به خوبی برای کنترل و نظارت بر نقاط مختلف منطقه پر از مشکل خاورمیانه تعبیه شده است. می‌خواهیم حواس‌مان به ایران باشد، چون ایران مشکل واقعی است. بنابراین در عراق می‌مانیم تا آنها را زیر نظر داشته باشیم.

این اظهارات رئیس جمهور آمریکا با واکنش گسترده مقامات عراقی از جمله عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق، برهم صالح رئیس جمهور عراق و حیدرالعبادی نخست وزیر پیشین این کشور مواجه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مال این حرفها نیستید آخه
      اگه میتونستید در هشت سال دفاع مقدس که مسقیم و غیر مستقیم مداخله نظامی با هدف سقوط نظام اسلامی داشتید انجام می‌دادید که الحمدالله نتونستید و به بعد هم نخواهید توانست انشالله

    • ST

      مگه همین تحریمهای اقتصادی کمتر از جنگ مستقیم فیزیکی است؟؟ ما در جنگ شدید اقتصادی هستیم..سرتون رو از زیر برف بیرون بیارید...
      جنگ شدید اقتصادی از جانب آمریکا و همپیمانان داخلیش آقازاده ها(نکبت زادها)رانت خوار و خونخوار و سلطانهای متعدد شکر و گوشت و ارز و طلا و هزار زهر مار دیگه...
      ایشالا نابودی آمریکا و نکبت زاده های دشمن مردم مظلوم ایران

    • رضا

      واقعا با تمام مخالفت های مردم تو کشورمون و تمام مشکلات اقتصادی ولی گاهی باید حق رو به کشور مون بدیم ...واقعا مهار این آمریکا کار ساده ای نیست اینها واقعا خیلی خطرناک هستن و بدنبال بی ثباتی منطقه هستن و بدنبال تغییر نظام کشورهای اسلامی هستن........اینها دشمنان قسم خورده اسلام هستن هرجا دین اسلام باشه اینا اونجا خیمه میزنن و خراب کاری میکنن.......واقعا این ها دوستان واقعی هیچ کشور مسلمانی نیستن

    • بدون نام

      ترامپ زحمت نکش ما خودمون ازدست دولت تدبیر امید تاعید بیشتر زنده نیستیم چون داریم ازگشنگی ممیرم

    • بدون نام

      مرگ بر پاکستان مااااا خوبیم

    • محسن مرادی

      تو بیا بلکه لاقل تو آب و برق و مجانی کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج