جاباما
۸۳۳۷۹۶
۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

میرلوحی: با سوال از روحانی چه اتفاقی می‌افتد؟

روزنامه «آرمان» با سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره طرح سوال از رئیس جمهور گفتگو کرده است.

روزنامه «آرمان» با سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره طرح سوال از رئیس جمهور گفتگو کرده است.

میرلوحی: با سوال از روحانی چه اتفاقی می‌افتد؟

بخشی از این گفتگو:

چرا برخی از دلواپسان از فرمایشات رهبری برای منافع سیاسی و جناحی خود استفاده می‌کنند؟

مقام معظم رهبری برآوردی از سال 98 داشتند و هشدار دادند که مسئولان مراقب باشند اما دلواپسان از این موضوع با اشتیاق درصدد رسیدن به منافع سیاسی و جناحی خود استفاده می‌کنند. همگی شاهد بودید که دی 96 جرقه اولیه را چطور دلواپسان زدند و دلایلش به طور کامل روشن است. این جریان از گذشته هم عادت داشته که تریبون‌ها را تعطیل و مُهر پرتاب کند و از اینگونه موضوعات در سوابقش وجود دارد. به نظر می‌آید موضوع عجیبی نیست.

در گذشته درباره پرونده هسته‌ای اجازه هیچ اظهارنظری از جمله موافقت یا مخالفت را نمی‌دادند، اما حال شاهد هستید که هنوز جلسه‌ای در مراکز تصمیم‌گیری صورت نگرفته است اما آنها شروع به اظهار نظر می‌کنند و برای این موضوع هیچ کاری نمی‌توان کرد چرا که آنها عادت به این گونه اقدامات دارند. این جریان از حال زنبیل گذاشته‌ تا این مسائل را به گردن اصلاح‌طلبان بیندازد و مدعی شود که هیچ دخالتی در آن ندارد؛ اما به نظر می‌آید که متاسفانه اگر به وقایع دی 96 توجه کنید به نظر می‌آید که این افراد باید خودشان را آماده کنند.

در حال حاضر تلاطم‌های ارزی وجود دارد و گوشتی که تمام کارشناسان مطرح می‌کنند که ما مشکل تامین نداریم اما یک جریان مردم را تحت فشار قرار می‌دهد. آمریکا در صدد فشارهای بیشتر بر کشور است و آقای ترامپ تنها مانده با هر شرکت، فروشنده و حتی به قایق، کشتی و لنج‌ها تماس گرفته و تهدید کند که برای ایران هیچ کالایی از جمله مرغ، گندم،‌ ذرت و ... نبرید. در چنین شرایطی چرا باید دولت را تحت فشار قرار دهید؟

حالا فرض کنید که آقای رئیس‌جمهور هم به مجلس آمد و شما هم به او بی‌احترامی کردید و یا نه با احترام از او سوالی پرسیدید، چه اتفاقی می‌افتد؟ معمولا فصل ثبت‌نام و شهریه‌ها در تابستان است و این موضوع وسیله‌ای شده است تا دلواپسان حضورشان را مطرح کنند واگر نه الان چه وقت زمان شهریه‌ها است که آنها این موضوع را مطرح کردند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش دروغه همتون دستتون تو یه کاسه است مردم را فیلم کردین

    • بدون نام

      همش دروغه همتون دستتون تو یه کاسه است مردم را فیلم کردین

    • بدون نام

      مردم.ومملکت بیچاره کردین .دست بکشین.
      گرانی.بیکاری.اختلاص.دزدی.رانت.فساد.دزدی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست بکشن؟ خخخخخ

    • سپنتام

      برو بمیر..همه میدونند که تمام این فشارها از جناح خودتان هست.. ...

      پاسخ ها

      • خو

        یکی به این اقا بگوید ایران مدت چهل سال تحریم بوده وهچگونه اتفاقی نیافتاد ولی در این دولت افتاد چگونه دام ما را به کشورهای عربی میبرن گوشت یخی میاورند ومردم را بعد چهل سال در صف مکنند

    • بدون نام

      بنظرمن باشکست آمریکادرمسائل بین المللی و...،سوال از رییس جمهور باوجود تمام مشکلات وکاستی ها،شان رییس جمهور ودولت جمهوری اسلامی ایران را پایین می آورد!وفقط باعث دلگرمی دشمن خواهدشدوبهتره دنبال راه کارهای حل مشکلات کشور و مبارزه بادلالی-گرانی-کمبودکالا و جلوگیری خروج امثال دام و...باشیم و بفکر رونق کسب وکارمردم اشتغالزایی مردم و جوانان باشیم و تولید راتوسعه دهیم وازبنگاه های کارآفرین حمایت کنیم ودرعین حال تمام مشکلات وکاستی باهم متحد باشیم و افرادی اگر ناکارآمد هستند!بهتره در سطوح کشورکناربرونند!ارزیابی هاازعملکرد کارمندان و مدیران دقیق وبدون اعمال نفوذباشد

    • بدون نام

      دهنتو ببند همه مشکلات خود دولته روحانیه

    • بدون نام

      خوراک تبلیغی به دشمن ندهید!

    • بدون نام

      واقعا نمی دانم چگونه این حرفو میزنی مگه ایران برای اولین بار تحریم شده مگر در دولت نهم و دهم که غنی سازی هم داشتیم یا در دولت های پیش از آن تحریم نبود پس بنابراین فقط این شمایید که عرضه ندارید و

    • ayat

      دلواپس باشی بهتر است تا بی غیرت باشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها اصلا غیرت ندارند

    • بدون نام

      تو چکاره هستی مربوط به تو نیمشود این مربوط به مجلس میشود شما همان تو شهرداری کارچاق کنید کافی است

    • بدون نام

      هیجی جیگر دوباره گرونی

    • بدون نام

      نمی دانی چه اتفاقی می افتد گوشت میشه کیلویی ده هزار. گوجه پانصد وبادمجان مفتی. اماپوشک گرانتر میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج