۸۳۴۲۱۷
۳۴ نظر
۵۰۰۰
۳۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ قاضی‌پور به مواضع ضد زنانش

کلاه بافتنی‌اش را به سر گذاشته و با بغض از شهید باکری می‌گوید، به وزرای دولت روحانی و نمایندگان لیست امید می‌تازد و معلوم می‌شود ابراهیم حاتمی‌کیا را هم نمی‌شناسد و اصولا اهل فیلم نیست!

خبرآنلاین: اولین قسمت از برنامه «اختیاریه» روی آنتن رفت. برنامه ای که مجری جوانش مرتضی فاطمی سابقه روزنامه نگاری دارد و سالها قبل، هفته نامه پنجره را منتشر می‌کرد. کمی بعد در دوره های تهیه کنندگی برنامه های تلویزیون بود و حالا هم به از شبکه افق به شبکه تهران آمده برای یک «تاک‌شوی» سیاسی. گفته می شود یکی از اقوام نزدیکش از جمله مدیران ارشد سیماست، اما اگر بتواند برنامه اش را خوب پیش ببرد و نشان دهد که خودش توانایی ایده پردازی و اجرا و دیده شدن دارد، شاید زیاد مهم نباشد.

پاسخ قاضی‌پور به مواضع ضد زنانش

اولین مهمان برنامه «اختیاریه» نادر قاضی پور بود و سئوال اول هم خیلی اتفاقی احتمالا درباره آقازاده ها بود! نماینده مردم ارومیه که فرزندانش به اتهام داشتن اموال بسیار و تجارت دامپروری هدف قرار می گیرند اینگونه پاسخ می دهد: «بچه های من که زحمت می کشند و کارشان دامپروری است که اسمشان آقازاده نیست. آقازاده آنهایی هستند که رفتند خارج و...»

لحظاتی بعد مجری یک دفعه و احتمالا خیلی اتفاقی قاضی پور را می گوید قاضی زاده. آقای مهمان ترش می کند و می گوید: «من از قاضی زاده بدم می آید. او یک سرمایه دار پورشه سوار است. من طرفدار مردم محروم هستم. تو اسم او را روی من می گذاری. از وقتی قاضی زاده رفته این همه دعوای بر سر پول هم در این وزارتخانه جمع شده و این دکتر نمکی که آمده به حول قوه الهی مشکلات را حل می کند.»

مجری باز همین طور اتفاقی درباره مشروطه می گوید و قاضی پور هم شروع می کند از تصویب قوانینی می گوید که باعث ایجاد بدهی ها می شوند. بحثی که خیلی آغاز و پایانش مشخص نمی شود اما بهانه ای است برای حمله به لیست نمایندگان منتخب تهران! «این ها را نماینده های شما تصویب کردند. شما به آنها رای دادید. من نماینده مردم شریف آذربایجان و شهر ارومیه هستم.»

یاشاسین تیراختور

بحث یکباره می رود سمت تراکتور. نماینده مردم ارومیه در مجلس می‌گوید: «یاشاسین آذربایجان، یاشاسین تیراختور» از این می گوید که ۴۰ میلیون آذری در ایران داریم باید برای شان یک شبکه تلویزیونی آذری زبان و یک روزنامه سراسری راه اندازی شود. از این می گوید که طرفداران تیراختور که تراکتور نوشته و تیراختور خوانده می‌شود، از استقلال و پرسپولیسی ها بیشترند.

«آیا نمی توان قاضی پور را به پان‌ترکیسم متهم کرد؟» مجری می پرسد و قاضی پور رد می کند. می گوید خودش که جانش را در راه انقلاب داده و جانباز است و مردم آذربایجان هم در شلوغی های دی ماه ۹۶ اصلا به خیابان ها نیامدند.

تقریبا همه می دانند که قاضی پور خیلی شب‌ها در مجلس می خوابد. مجری از او در این باره می پرسد و این نماینده پاسخ می دهد: «می دانید که خانه من در نظام آباد است و با مترو تردد می کنم. رفتنم به مجلس یک ساعت و نیم طول می کشید برای همین تصمیم گرفتم شب ها در همان دفترم بخوابم. حوالی دوی شب پا می شوم نامه ها را می خوانم، لوایح را می‌خوانم و دست به قلم می برم.»

او با دیدن عکس حاتمی‌کیا می‌گوید او را نمی‌شناسد و بعد از نام بردن چند فیلم نهایتا آژانس شیشه‌ای را یادش می‌آید که آن را هم کامل ندیده و تنها بخش‌هایی را به خاطر می‌آورد. وقتی مجری از او می‌پرسد «قاضی پور حاشیه را دوست دارد یا حاشیه قاضی پور را؟» می‌گوید اطلاعی ندارم و پاسخ نمی‌دهم!

در ادامه برنامه، ناگهان عکسی نشان داده شد از سالهای دور قاضی پور در کنار شهید باکری. عکسی که کلاهی شبیه همین کلاه امشبش به سر داشت. او ایستاد و ایستاده فاتحه ای برای شهیدان باکری خواند. هر سه شهید عالیقدری که البته سال‌هاست خیلی درباره شان در محافل سخن گفته نمی شود. از فرزندان برومندشان و از جفایی که همان سال‌های دفاع مقدس بر خود این بزرگواران شده بود.
قاضی پور گفت خلیج فارس را دوست دارد چون به خون شهید مهدی باکری آغشته شده است.
مجری به بغض آقای نماینده اشاره کرد و از این گفت که خیلی این رفتارش واقعی است. از مردم خواست که کدی دستوری را وارد کنند و احتمالا برای هر تراکنش مبلغی برایشان می افتد تا بگویند آیا قاضی پور صادقانه و جسورانه حرف زده یا نه.

پاسخ قاضی‌پور به مواضع ضد زنانش

این وزیر اشرافی نشین!

نماینده همیشه خبرساز مجلس در ادامه عباس آخوندی را هم نواخت. او گفت این وزیر اشرافی لواسان نشین!

در قسمت پایانی وقتی فاطمی سعی داشت نشان بی طرفی بگیرد. او گفت با بسیاری از حرف های قاضی پور موافق است و ۹۰ درصد مشارکت کنندگان در کد دستوری برنامه که می توانند با شرکت هر شب در این نظرسنجی های برنامه برنده ۲۰ میلیون تومان شوند، نظرشان این بوده که قاضی پور جسورانه حرف زده در حالی که پیشترش گفته بود صداقت گفتاری اش را به سنجش گذاشته اند.

مجری البته مانند بسیاری از برنامه‌های تلویزیون اصلا تعداد مشارکت کنندگان در برنامه را اعلام نکرد! تا مشخص نشود چند نفر اصولا برنامه اختیاریه و تلویزیون را تماشا می‌کنند.

فاطمی در ادامه گفت: «ما دوست داریم اینجا خیلی رک حرف زده شود اما این حق را برای دوستانی مثل آقای آخوندی و قاضی زاده هاشمی هم قائلیم که بیایند از این اتهامات دفاع کنند.»
قاضی پور میان حرفهایش پرید و گفت:«خوب است بیایند اینجا. آنها از طرف دولت و من از طرف ملت تا مشخص شود این ثروت را از کجا آورده اند؟»

آقای مجری دوباره از این گفت که بخش های عمده گفته های قاضی پور را قبول دارد و البته کاش بعضی مواضع این نماینده بخصوص مواضع تند درباره زنان تعدیل شود.

قاضی پور هم بلافاصله حرف او را قطع کرد و گفت:«چه کسی به تو خط داد این جمله را بگویی؟» مجری گفت کسی نگفته و سوال روزنامه‌نگارانه پرسیده و بعد هم تیتراژ برنامه پخش شد و دیگر همان طور که مجری خودش گفته بود اصلا وارد مسئله نظرات قاضی پور درباره زنان نشدند!

اینگونه نخستین برنامه از تاک شوی اختیاریه به پایان رسید. یک گفت و گوی زنده با یک نماینده اصولگرا از سوی یک مجری اصولگرا و حالا باید دید این آنتن زنده به ما به ازای اصلاح طلب قاضی پور در مجلس یا افرادی که مورد حمله قرار گرفتند داده می شود تا همین قدر صریح و بدون گذاشتن خط قرمز برای شان، بی پرده برای مردم سخن بگویند یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر مردهای با غیرت سرزمینم چه مسئول چه غیر مسئول.کلا غیرت چیز خیلی خوبیه

    • بدون نام

      خیلی مردی.

    • بهزاد

      قاضی پور هم گفت ایران ۴۰میلیون ترک داره.حالا باز انکار کنید.
      ترکها هم جزئی از مردم این سرزمینند و نباید ترسی از گفتن کلمه ی ترک داشت.
      کشور چین با اونهمه جمعیت بخاطر ۴۰۰میلیون ترکی که توو کشورش وجود داره از نماد ترکها توو پول رسمی کشورش استفاده کرده اما توو کشور ما چی؟نصف جمعیت ترک هستند اما هیچ اثری ازشون توو رسانه و پول ملی کشور و.... نیست.این تبعیض ها باعث ایجاد نفاق و کینه میشه.

      پاسخ ها

      • امین

        یکی نیست به این آقا بگه آمارهای جمعیتیت غلطه...
        . فکر نکنه بقیه نسبت به قومیتشان بی غیرتن ...

        مگه ترکها چی از لر و کرد و بلوچ و فارس و ... بیشتر داره که خواستار امتیاز بیشترین...

        خاک بر سر صدا و سیما و افرادی که در این وسعت تفرقه افکنی و قومیت گرای میکنن

        اینجا ایرانه... زنده باد ایران

    • بدون نام

      خیمه شب بازی ها اگر تموم میشد برای این سرزمین خوب میشد

    • مجید

      بی منطق تر از این ادم عکس شناسنامه خودش

      پاسخ ها

      • صیاد

        آذربایجان به داشتن نماینده ای مثل جناب قاضی پور افتخار می کند.
        یاشاسین ؛آذربایجان.یاشاسین ایران
        بی منطق اون دروغ گویانی هستند که هر روز دروغ می گویند و به این کارشان افتخار می کنند.ننگ بر کسانی که در خفا بر علیه این ملت کار می کنند.قیمت گوشت .ماشین.میوه و هزاران مورد دیگر را نمی توانند کنترل کنند و دارند خون مردم را می مکند.ننگ بر شما یی که دارید این مردم را اذیت می کنید
        آیا دولت عرضه کنترل قیمت ها را ندارد؟
        دولت ! ننگ بر شما که با دیدن صف گوشت و هجوم برای خرید گوشت دلمان می سوزد دلمان می سوزد بر کسانی که به دروغ و حقه رای دادند
        ......

      • بدون نام

        من خنده ام میگیره از افرادی که به این رای داده اند.

      • بدون نام

        بی منطق شماغربزده هستی کاکا

    • mehdi

      کی شده نماینده ملت!!واقعا مردم ارومیه لیاقتشون بیشتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قدر زر ، زرگر شناسد قدر گوهر ، گوهری
        ... "وما ادراک ما " قاضی پور...
        کاش یک دهم نمایندگان مثل آقای قاضی پور سالم و مردمی و متدین بودند
        قضاوت غلط نکن

      • مریم

        توخوبی حتما

      • امیر

        مردم ارومیه مردم ساده.انقلابی و وطن پرستی هستند و بهترین خصوصیاتشان رک بودن و راستگویی است
        خصوصیاتی که خیلی ها آن را در دولت ندارند
        یاشاسین قاضی پور

      • بدون نام

        اتفاقاً لیاقتشون همینه چطور به این رای دادن خخخخ

      • بدون نام

        شما که ناراضی هستی اهل ارومیه نیستی یانماینده دلخواه غربزده ات رای نیاورد که میسوزی

      • بدون نام

        آره ولله این حتی بلد نیست اسم خودش بنویسه موقع حرف زدن که کلا تعطیله ولله شما انسانهای خوبی هستی این کی به اون مردم عزیز میخوره

    • بدون نام

      اتفاقا آقای قاضی زاده هاشمی بهتر از شما به فکر ملت بود حرف چرت نزن . خودت هم ماشین های گرانقیمتت را گذاشتی تو خونه با مترو رفت و آمد میکنی. ولطفا خودت را حامی ملت ندون که هر چی ملت بدبختی میکشن از وجود امثال تو هستش. همه کارهاش که تو برنامه بیشتر جنبه ریا و خود نمایی داشت.

    • بدون نام

      همش فیلم

    • بدون نام

      متاسفم برا مردم اورمیه ...

    • بدون نام

      این اقا به رفتارش به ترکهای عزیز کشورم توهین میکنه از بس که بی منطقه این بشر

    • بدون نام

      مملکت به کجا رسیده یک عده مثل قاضی پور به مجلس رفته اند....

    • بدون نام

      عشم قازی پور خیلی دوست دارم از نزدیک ببنمش همیشه حرف حساب میزنه

    • بدون نام

      چون به فکر مردم وصداشو نبریده که فقط بخوره

    • بدون نام

      آدم خجالت میکشه از داشتن این نوع نماینده ها

    • بدون نام

      مردمی ترین نماینده مجلس قاضی پور هست

    • بدون نام

      واقعا ما مردم سطحی نگر وساده ای هستیم که به این نماینده و امثالش رای دادیم والان وضعمون شده این

    • یوسف سرافراز- تبریز

      سلام ودرودبرجناب آقای دکترقاضی پوربزرگوار.نماینده واقعی ومردمی وبی ادعاوخادم راستین مردم.سرافراز

    • بدون نام

      بی منطقی امسال شماغربزده هاست که سنگ غرب را به سینه میزنید

    • بدون نام

      یاشاسین اذربایجان ایران وترکهاولرهلوکردهانباشن ایران والان دولت داده بودبه افغانستان مغول مفت خوراویزون..‌

    • بدون نام

      خانومم حق التدریسی آموزش پرورش هست و ده ساله درس میده و از زمان حاج بابایی قول استخدام میدن ولی هرسال وعده و وعید
      و آقای قاضی پور قول استخدام این چند هزار نفر رو به مربیان حق التدریسی دادند ولی چون اینا به ستاد تبلیغاتی ایشون نرفته بودند آقای قاضی پور هم قید حمایت از اینها رو زد و یادمه یکی از این خانومها که گفته بود ما مجرد بودیم حالا ازدواج کردیم اگه ممکنه برای ما کمک کنید آقای قاضی پور گفته بودند اگه ازدواج کردید چرا منو به عروسیتون دعوت نکردید بیام نانای نانای کنم
      واقعا خودم متاسفم که به این نماینده رای دادم

    • بدون نام

      چوپانی شد دامپروری!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چوپان بوده این چون از حرف زدنش مشخصه ولله ما فیلمهای حرف زدنهای اینو موقع بیکاری گوش میدیم میخندیم که چه ادمهای تو مجلس

    • بدون نام

      کاسه چینی که صدا می کنه
      خود صفت خویش ادا می کنه
      تعجب آور است که آذری زبانان عزیز و هموطن با آن سبقه فرهنگی درخشان با انسانهای بزرگ و فرهیخته که بی شک موجب فخر و مباهات کشور ایران بوده و هسنند ، نماینده و نمادشان فردی این چنین نا وارد و نا آگاه و فاقد دانش لازم در قامت قانونگذار باشد . اگر هرچقدر هم ایشان ساده زیست و با تقوا باشد همین که به خود اجازه می دهد چنین جایگاهی را اشغال نموده و مانع حضور نماینده ای توانا در این حوزه شود خود جای تامل دارد.

    • ارومیه قلب آذربایجان

      یاشاسین اورمیه یاشاسین آذربایجان
      یاشاسین تراکتور یاشاسین حاج نادر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج