جاباما
۸۳۴۵۴۱
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

علم‌الهدی: مردم گوشت ندارند بخورند، چه می‌کنید؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بیش از دو سه ماه است مردم گرفتار گرانی در اولیات زندگی و کالا‌های اساسی هستند. گوشت ندارند بخورند و اولیات زندگی اداره نمی‌شود. شما چه می‌کنید؟

برترین ها: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بیش از دو سه ماه است مردم گرفتار گرانی در اولیات زندگی و کالاهای اساسی هستند. گوشت ندارند بخورند و اولیات زندگی اداره نمی‌شود. شما چه می‌کنید؟

علم‌الهدی: مردم گوشت ندارند بخورند، چه می‌کنید؟

اهم اظهارات علم الهدی به شرح زیر است:

* در ۴۰ ساله نخست انقلاب خصوصیتی مردم ما داشتند و برخوردی نیز از سوی دشمن صورت گرفت، اینها را در ۵ نکته می‌توان دسته‌بندی کرد؛ نکته نخست اینکه اساس و پایه و بنیان این انقلاب مقدس اسلامی، ایثارگری‌ها و فداکاری انسانهای انقلابی بود و خیل عظیم شهدا و حضور پربرکت مردم و ایثارگری‌هایی که امروز بعد از ۴۰ سال انقلاب شاهد هستیم موید این مسئله است.

* در طول این ۴۰ سال نهادهای انقلابی و به ویژه در راس آنها سپاه پاسداران درخشیده است، هیچ موردی نبوده که بگوئیم نیروهای مسلح و امنیتی ما در عرصه‌ای وارد شده و شکست خورده‌اند. در مقابل همه توطئه‌ها و فتنه‌ها ایستاده‌اند. اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند با تجربه ۴۰ ساله بیائیم این حرکت را در گام دوم آغاز کنیم اینها است. عنایت خاصه پروردگار و توجه ذات مقدس حق و دعای خاص وجود اقدس امام زمان مردم ما را به نحوی بار آورده که در هفته نخست این گام دوم این ۵ نکته را نمایش دادند و عنوان کردند در ۴۰ سال دوم نیز در پای انقلاب ایستاده‌اند.

*در لهستان جمع شدند و دم از صلح خاورمیانه و غرب آسیا زدند و در همین زمان مزدور از بدبخت‌ترین مردم استخدام کردند تا با یک حرکت انتحاری، ۲۷ جوان ما را شهید کنند، این دشمن دیگر قدرتی ندارد؛ نکته چهارم این است که دشمن ما هر فتنه‌ای برپا کرد شکست خورد و این هفته نیز شکست خوردند؛ در لهستان کشورهای آبرومند دنیا نبودند و یک مشت مزدور آمریکا و اسرائیل حضور داشتند و آخرش هم تصمیمی نتوانستند بگیرند و حرکتشان همین بود که ۴ مزدور تروریست را به کشور ما بفرستند. دشمن در هر حرکتی شکست خورده است و مردم دنیا وقتی پای تحلیل اقتدار ایران آمدند با تحلیل حرکت مردم در ۲۲ بهمن این دو حادثه را تحت الشعاع قرار داد.

* نهادهای انقلابی ما مخصوصا سپاه غیور پاسداران در هر حرکتی پیروزمندانه حرکت کرد و جنازه این ۲۷ شهید روی دوش مردم بود و مردم شعار انتقام سر دادند و بعد از ۳ روز عاملان قضیه در داخل کشور توسط سپاه پاسداران دستگیر شدند و ثابت شد قدرت عزیزان ایثارگر ما در یک نهاد نظامی و انقلابی، بالا و بلند است و در یک هفته مردم و رزمندگان و جوانان ما نشان دادند که تجربه ۴۰ ساله نخست انقلاب در گام دوم نیز دنبال می‌شود.

* حالا نوبت مسئولان است. شما چطور کار می‌کنید؟ بیش از دو سه ماه است مردم گرفتار گرانی در اولیات زندگی و کالاهای اساسی هستند. گوشت ندارند بخورند و اولیات زندگی اداره نمی‌شود. شما چه می‌کنید؟ یک تکان به خود می‌دهید بیشتر مسئله را در گرداب فرو می‌برید. آقای رئیس بانک مرکزی می‌گوید اگر دولت این کار را نمی‌کرد فلان اتفاق می‌افتاد؛ ما می‌خواهیم این دولت و مدیریت ما را نجات دهد. اگر تشخیص ندارید از دیگران کمک بگیرید.

* این مملکت مرکز فوران توان و استعداد و قدرت در روی کره زمین است. اجازه دهید دیگران در مدیریت و اندیشه مدیریت کمک کنند؛ طرح در دست مردم زیاد است. مردم می‌خواهند گام دوم را بردارند باید این قدر گرفتار باشند؟ باید در گرانی معیشتی گیر کنند و حتی برای اولیات زندگی دچار مشکل شوند؟ اگر احساس مسئولیت باشد کار زودتر به نتیجه می‌رسد و با حرکت جهادی مشکلات حل می‌شود. مرز مملکت دست کیست که گوسفند قاچاق می‌کنند؟مگر چشم ندارید که قاچاق می‌کنند. ستاد مبارزه با قاچاق چه می‌کند که آقای وزیر عذر بیاورد گوشت ما به این قضیه مبتلا شده چون قاچاق می‌کنند آن هم در مملکتی که سپاهش سه روزه عامل جنایت را پیدا می‌کند و به دست انتقام می‌سپارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشکنه می خوریم!؟

    • بدون نام

      حالا اگه گوشت نخورند میمیرند

    • وطن پرست

      اگه فقط مشکل نخوردن گوشت بود باز اشکال نداشت ما از حقوق اولیه شهروندیمون محروم شدیم هیچ برای ما نمانده پولدارا روز ب روز پولدار تر میشن ما مردم عادی روز ب روز فقیر تر میشیم خدا باعث ش رو روزی صدبار لعنت کنه

    • س

      چطور یه دونه از افراد داعش نمیتونه از مرز رد بشه ولی اینهمه گوسفند رد میشه و نمیشه جلوش گرفت. این مشخص هست به خاطر گران بودن گوسفند در کشورهای همسایه یک رانتی ایجاد شده برای یک عده خاص و سازمان یافته انجام میشه اینکار

    • محمد مهدی عسکری

      نون نداریم بخوریم چه برسه به گوشت

    • سندباد

      میریم فروشگاه مرغ و گوشت نگاه می کنیم

    • بدون نام

      میایم از تو میگیریم

    • بدون نام

      اشکنه بخور اشکنه بخور اشکنه بخور ...تکرار کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج