جاباما
۸۳۴۸۳۱
۲ نظر
۵۸۰۶
۲ نظر
۵۸۰۶
پ

راهنمای انتخاب کت و شلوار رنگی برای آقایان

اگرچه پوشیدن لباس های رنگی بسیار هیجان انگیز است اما در انتخاب رنگ ها و ترکیب آنها با هم، باید دقت کنید. با پوشیدن لباس های رنگارنگ، اگرچه می توانید توجهات را به سمت خود جلب کنید، اما به چه قیمتی؟ آیا دیگران با دیدن شما، استایل تان را تحسین خواهند کرد یا تنها هدف شما جلب توجه است؟

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: برخلاف سالها قبل که اکثر آقایان کت و شلوارهای مشکی یا سرمه ای می پوشیدند، امروزه آقایان لباس های رنگی را ترجیح می دهند. اما پوشیدن لباس های رنگی هم قوانین خاص خود را دارد. ست کردن رنگ کت و شلوار با پیراهن و اکسسوری هایی چون کراوات یا دستمال جیبی نیاز به دقت بالایی دارد که اگر رعایت نشود، ظاهر شما شلوغ و بهم ریخته به نظر می رسد.

راهنمای انتخاب کت و شلوار رنگی برای آقایان

رنگ های خنثی بیش از دیگر رنگ ها در میان لباس های مردانه طرفدار دارند. رنگ هایی چون سرمه ای، طوسی، مشکی، سفید... رنگ هایی هستند که هیچگاه از مد نمی افتند و علاوه بر آن با هر رنگ لباسی به زیبایی ست می شوند. شما می توانید این رنگ ها را هم در تابستان و هم در زمستان به تن کنید. از آنجا که این رنگ ها به هر تن پوستی می آیند، بدون هیچ نگرانی آنها را در هر زمان و مکانی که خواستید به تن کنید.

اما رنگ های خنثی نباید تبدیل به رنگ های همیشگی استایل شما شوند، شاید بد نباشد که رنگ های دیگر را هم امتحان کنید. رنگ هایی چون صورتی، بنفش، قرمز... بیش از هر زمان دیگری توجه طراحان مد را به خود جلب کرده اند اما حتما می دانید که پوشیدن این رنگ ها مهارت بالایی می خواهد. بدین معنی که شما باید بدانید کدام رنگ ها را با هم ترکیب کنید تا بر زیبایی ظاهر شما بیافزاید. ما در ادامه مطلب نکاتی را آورده ایم که به جذاب تر شدن شما کمک خواهد کرد.

راهنمای انتخاب کت و شلوار رنگی برای آقایان

در ترکیب رنگ ها دقت بیشتری به خرج دهید

اگرچه پوشیدن لباس های رنگی بسیار هیجان انگیز است اما در انتخاب رنگ ها و ترکیب آنها با هم، باید دقت کنید. با پوشیدن لباس های رنگارنگ، اگرچه می توانید توجهات را به سمت خود جلب کنید، اما به چه قیمتی؟ آیا دیگران با دیدن شما، استایل تان را تحسین خواهند کرد یا تنها هدف شما جلب توجه است؟ زمانی که صحبت از پوشیدن لباس های رنگی می شود، هر چه رنگ های شما محدودتر باشد، بهتر است. یک قانون کلی در این زمینه وجود دارد، این که یک رنگ اصلی مثل قرمز یا سبز را انتخاب کنید و از رنگ های خنثی یا مکمل برای باقی لباس هایتان کمک بگیرید.

زمانی که یک رنگ بولد را به عنوان رنگی اصلی تیپ تان در نظر گرفتید، حال باید به این فکر کنید که آن رنگ را در کجا استفاده کنید. شما می توانید یا کت و شلوارتان را رنگی انتخاب کنید و باقی لباس ها و اکسسوری هایتان را به رنگ های خنثی یا مکمل بگیرید، یا این که اکسسوری هایتان، از کراوات گرفته تا دستمال جیبی و...، را رنگی کنید و به جای آن کت و شلوار ساده تر بپوشید.

راهنمای انتخاب کت و شلوار رنگی برای آقایان

رنگ لباس تان را بر اساس فصل ها انتخاب کنید

شاید برای شما اهمیتی نداشته باشد، اما در واقعیت برخی از رنگ ها تنها برای تابستان و برخی تنها برای زمستان مناسب اند. به عنوان مثال، رنگ های تیره گرما را بیشتر نگه می دارند، از این رو بهتر است که آنها را در فصل های سرد سال به تن کرد یا برعکس، رنگ های روشن برای فصل های گرم سال مناسب ترند. اگرچه هیچ قانون ثابتی وجود ندارد، اما بهتر است که رنگ های لباس تان را بر اساس فصلی که در آن هستید، انتخاب کنید.

بهار

بهار فصل رنگ های روشن و شاد است، از این رو جز در مراسم رسمی، کت های تیره رنگ به تن نکنید. رنگ روشنی چون خاکستری، بهترین انتخابی ست که می توانید برای کت و شلوارتان در این فصل داشته باشید. این رنگ، به دلیل این که به راحتی با دیگر رنگ ها ست می شود، دست شما را در انتخاب رنگ پیراهن و اکسسوری باز خواهد گذاشت اما پیشنهاد ما به شما این است که آنها را رنگی و به رنگ های تیره انتخاب کنید تا به استایل تان جذابیت و تنوع دهند. اگر می خواهید ظاهرتان را از حالت ساده در آورید، از کت و شلوار طرح دار استفاده کنید.
رنگ های مناسب بهار: آبی کاربنی، آبی آسمانی، خاکستری، سبز، بادامی، جیگری

راهنمای انتخاب کت و شلوار رنگی برای آقایان

تابستان

تابستان فصلی ست که شما باید بیش از هر زمان دیگر به سمت رنگ های روشن بروید. رنگ هایی چون کرم و بژ از اصلی ترین رنگ های تابستانه به شمار می روند. از این رو بهتر است که کت و شلوارتان را به یکی از این دو رنگ انتخاب کنید. برای پیراهن تان ما رنگ سفید را پیشنهاد می دهیم که هم به این دو رنگ می آید و هم گرما را به خود جذب نمی کند. اگر به فکر گذاشتن کراوات هستید، آن را تیره انتخاب کنید تا با تضاد خود، ظاهرتان را از یکنواختی در آید.

رنگ های مناسب تابستان: سبز-آبی، کرم، گلبهی، زرد، سبز یشمی

راهنمای انتخاب کت و شلوار رنگی برای آقایان

راهنمای انتخاب کت و شلوار رنگی برای آقایان

پاییز

در پاییز، رنگ هایی که شما برای کت و شلوارتان انتخاب می کنید باید گرم تر و تیره تر باشد. منظور ما تنها رنگ هایی چون مشکی یا قهوه ای نیست، شما می توانید از رنگ های شاد اما از تونالیته های تیره تر کمک بگیرید. سعی کنید که کت و شلوارتان را تیره اما پیراهن و کراوات تان را روشن تر انتخاب کنید تا با تضادی که ایجاد می شود، بیشتر به چشم آیید.

رنگ های مناسب برای پاییز: بنفش تیره، سبز تیره، قهوه ای، قرمز، جیگری

راهنمای انتخاب کت و شلوار رنگی برای آقایان

زمستان

رنگ لباس ها در زمستان هم مانند پاییز باید تیره باشند. البته اگر دوست ندارید که رنگ های تیره مانند جیگری را برای کت و شلوارتان بپوشید، می توانید کت و شلوارتان را به رنگ مشکی اما اکسسوری هایتان را به رنگ های دیگر انتخاب کنید. برای پیراهن تان از رنگ های روشن تر لباس کمک بگیرید. اگر کت و شلوارتان تیره و طرحدار است، پیراهن تان را ساده انتخاب کنید اما اگر پیراهن تان طرحدار است، کت و شلوارتان باید ساده باشد تا ظاهرتان شلوغ و بهم ریخته به نظر نیاید.

رنگ های مناسب برای زمستان: سبز دودی، یاسی، قهوه ای تیره، خردلی، شکلاتی

راهنمای انتخاب کت و شلوار رنگی برای آقایان

راهنمای انتخاب کت و شلوار رنگی برای آقایان

به رنگ پوست تان توجه کنید

قبل از انتخاب رنگ لباس، یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید، رنگ پوست بدن تان است. اگر شما پوستی تیره یا زیتونی دارید، باید از رنگ های متضاد استفاده کنید، به عنوان مثال یک پیراهن سفید در کنار کت و شلواری مشکی، آبی، قرمز یا سبز انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. اما اگر پوست بدن تان روشن است، از رنگ های مشابه کمک بگیرید. یک پیراهن آبی روشن و کت و شلوار سرمه ای یا پیراهن قهوه ای و کت و شلوار بژ می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد.

راهنمای انتخاب کت و شلوار رنگی برای آقایان

در ادامه برخی از ترکیب رنگی هایی را که برای استایل های مختلف طراحی شده، به شما معرفی می کنیم:

جوان پسند:

کت و شلوار خاکستری

پیراهن سفید راه راه های آبی، بنفش یا صورتی

کراوات ساده به رنگ های آبی، بنفش یا صورتی

رسمی:

کت و شلوار آبی یا مشکی

پیراهن سفید یا آبی روشن

کراوات جیگری ساده یا طرح دار

مدرن:

کت و شلوار آبی

پیراهن سفید با راه راه های آبی یا صورتی

کراوات خال خالی رنگی

کلاسیک:

کت و شلوار بژ

پیراهن آبی آسمانی

کراوات نارنجی

منابع: theidleman، dmarge

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقایان یاد بگیرن، چیه همش رنگای مرده می پوشن

    • امیر

      اکثر مردها کت و شلواری را انتخاب میکنند که با ان بتوانند هم سرکار بروند و هم به مهمانی رسمی که معمولا رنگ تیره است و جوانان نیز این روزها کمتر کت و شلوار را برای پوشیدن به عنوان لباس روزمره انتخاب میکنند!!!!! کروات هم که همه مردها معمولا چند طرح دارن ولی هیچکس استفاده نمیکنه!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج