جاباما
۸۳۴۹۲۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

سقوط اپل در فهرست نوآورترین شرکت‌های جهان

بر اساس گزارش و آمارهای مجله فست کمپانی، اپل که زمانی صدرنشین شرکت‌های نوآور در جهان به شمار می‌رفت، حالا به رتبه هفدهم این رده بندی نزول یافته است.

خبرگزاری ایسنا: هر ساله کارشناسان و تحلیلگران فعال در مؤسسات تحقیقاتی گزارش و آمارهای متفاوتی را از نحوه عملکرد شرکت‌های تکنولوژی منتشر کرده و ارائه می‌دهند. حالا به تازگی گزارش‌های جدیدی از سوی مجله فست‌کامپانی منتشرشده که نشان می‌دهد شرکت اپل که همواره نامش در صدر فهرست رده بندی نوآورترین شرکت‌های جهان به چشم می‌خورد، حالا به جایگاه هفدهم این جدول رده بندی سقوط کرده است.

سقوط اپل در فهرست نوآورترین شرکت‌های جهان

به گفته تحلیلگران، اپل همانطور که پیش‌تر پیش بینی شده بود، از روزهای اوج خود فاصله گرفته و به دوران افول خود نزدیک شده است به همین دلیل نیز در معرفی و رونمایی از محصولات جدید این شرکت دیگر نوآوری‌های جدید، جذاب و منحصرفردی دیده نمی‌شود که نظر کاربران و مشتریان را چندان به خود جلب کند و موجب در صدر قرار گرفتن این شرکت شده است.

جایگاه هفدهم این رده بندی نیز به لطف طراحی جدید تراشه توسط اپل به این شرکت تعلق یافته است. این تراشه مجهز به ۶.۹ میلیارد ترانزیستور در یک بسته‌بندی منحصربفرد است که در پردازش‌های مربوط به حوزه‌های هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و عکاسی مدرن کاربرد دارد.

هری مک‌کراکن، ویراستار بخش فناوری مجله فست‌کامپانی در این خصوص نوشته است: دیگر نوآورترین محصولات اپل در سال ۲۰۱۸ گوشی، تبلت یا لپ تاپ نیست بلکه یک تراشه جدید است که موجب ارتقای سطح عملکرد این شرکت از لحاظ نوآوری در صنعت تکنولوژی و ترغیب مشتریان شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به سلامتی

    • بدون نام

      بخاطر اینکه ایرانی ها دیگه تمیتونن بخرن

    • بدون نام

      هوآووی همه جاراگرفته!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج