۸۳۴۹۶۶
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

سردار سلامی: مذاکره جز تحقیر و کوچک شدن در مقابل دشمن ثمری ندارد

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما جنگیده ایم تا فرهنگ، روح و ادبیات مقاومت را بیاموزیم، ما با قلبمان و ایمانمان در مقابل دشمن می ایستیم و مذاکره و سازش جز کوچک شدن و تحقیر در مقابل قدرت های بزرگ هیچ ثمری ندارد اما مقاومت عزت بخش است.

انتخاب: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : نسخه ما در اراده و تحمل است؛ ‌مقاومت ما در عرصه اقتصادی به معنی فشار یک جانبه دشمن نیست بلکه حرکت برای پیشرفت ،تولید منفعت و ثروت محسوب می شود و مقاومت ما تحمیل فشار بر دشمن در حین حرکت است.

سردار حسین سلامی روز شنبه در گردهمایی بزرگ آزادگان و رزمندگان استان کرمان از سری برنامه های ستاد بزرگداشت کنگره ۶۵۰۰ شهید استان افزود: رزمندگان پرچمدار جهاد و شهادت در سخت ترین معرکه های جنگ بودند و از آبرو، حیثیت، کرامت و ناموس این ملت جوانمردانه دفاع کردند .

**مذاکره، سازش و تعامل؛ بازی در میدان دشمن است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن هرگاه در ما اراده ببیند؛ سست می شود ،بیان داشت: شهدا درس بزرگی به ما دادند ما ملتی جنگ دیده هستیم و در میدان جنگ آزمون مقاومت داده ایم و ظرفیت های دشمن و خودمان را در میدان جنگ شناخته ایم .

وی ادامه داد: وقتی از مقاومت سخن می گوییم؛ آگاهانه حرف می زنیم و پیش بینی ما از دشمن آگاهانه است و می دانیم آنها به زوال و ناتوانی در قدرت رسیده اند و ملت ایران در اوج و قدرت نسبت به هر زمان دیگری است .

سردار سلامی تاکید کرد: از این ۴۰ سال مقاومت در مقابل دشمنان درس گرفته ایم که با مقاومت سریع تر و با هزینه کمتر و دستاوردهای بیشتر می توان به هدف های بزرگ رسید.

**قدرت خود را از درون ایستادگی به دست آورده ایم

سردار سلامی تصریح کرد: ما این جنگ اقتصادی را با تدابیر نورانی، هدایت های الهی و حکمت های رهبرمعظم انقلاب و تکیه بر ظرفیت های درونی پاسخ خواهیم داد و دشمن را ناامید خواهیم کرد که از هر مسیر و زاوایه ای به سوی ملت ایران بیاید جزو شکست ثمره ای نخواهد داشت .

وی با تاکید براینکه ملت ما بسیار بزرگتر از دشمنان است و از آنها عبور می کنیم ، افزود: سلاح ها کارگر نیستند ، ما برای شکست نخوردن قدرت انبار نکرده ایم بلکه برای پیروزی قدرت انباشته ایم.
این مقام نظامی ادامه داد: نسخه ما در اراده و تحمل است؛ ‌مقاومت ما در عرصه اقتصادی به معنی سکون و فشار یک جانبه دشمن نیست بلکه حرکت برای پیشرفت و تولید منفعت و ثروت است پس همه بدانند مقاومت ما در تحمیل فشار بر دشمن در حین حرکت است.

**ما جنگیده ایم تا فرهنگ، روح و ادبیات مقاومت را بیاموزیم

وی با بیان اینکه اگر می خواهید سیاست های دشمنان را در میدان خنثی کنید و در میدان آن ها بازی نکنید و از مکر و حیله آن ها در امان بمانید فقط باید در مقابل آن ها ایستاد و از چیزی نترسید .

سردار سلامی گفت: مذاکره، سازش و تعامل؛ بازی در میدان دشمن است و مقاومت وحدت بخش است و سازش با دشمن وحدت شکن، تضغیف کننده قدرت و سست کننده اراده ها است و ما را به نتیجه می رساند و هرگز به دشمن امتیاز نمی دهیم اما در سازش مجبور به دادن امتیاز هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ما جنگیده ایم تا فرهنگ، روح و ادبیات مقاومت را بیاموزیم، ما با قلبمان و ایمانمان در مقابل دشمن می ایستیم و مذاکره و سازش جز کوچک شدن و تحقیر در مقابل قدرت های بزرگ هیچ ثمری ندارد اما مقاومت عزت بخش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردمی

      مذاکره برای گرفتن حقوق مردم ایران عبادت است

    • بدون نام

      اگر به خارج وابسته نیستیم چرا پراید شده 47 میلیون

    • زینب

      سلام سردار سلامی عزیز ومهربان خواهشی از شماها داریم هرچه زودتر مسئله ایران را با کشورهای متخاصم را حل کنید اگر واقعا دنبال جنگ وپیروزی هستین هرچه زودتر فراخوان برای جنگی تمام عیار بدین تا خیال همه مردم ایران راحت بشود واز این استرس وناراحتی وگرانی سرسام آ ور راحت بشیم الان داریم عصبی میشم ازاین وضع گوشت گران ماهی گران کالای خانگی سرسام آ ور هزینه درمان ودارو وحشتناک بیایید مشکلات کشور را سروسامان بهتره تا جبهه گیری ودرگیری باکشورها ازشما ممنونم

    • بدون نام

      اگه شما دلاوران کاری کنین وگرنه این مسولا بی کفایت هیچی بر نمیاد

    • بدون نام

      خواهش میکنم با امریکا واروپا ماری نداشته باشید شما جلو رانت خواران ودزدان داخل بگیرید اونها هیچ غلطی ونمیتونند بکنن ایران از داخل توسط مسؤولین داره تخریب میشه نه از خارج

      پاسخ ها

      • ستار رضوانی

        احسنت

    • بدون نام

      خوب برو موشک‌ بزن به اسرائیل

    • بدون نام

      ما همینجوری هم با تحریم داریم از بین میریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو یقه روحانیوبگیر

    • بدون نام

      افرین سردار کاش بقیه هم مثل سپاه فکر و کار میکردند ملت بیم دارد با حمله افتصادی دشمن کشور دچار روزمرگی و ضعف شود و انگاه حمله به کشور ضعیف کار ساده ای است

    • علی اکبر

      سلام، اتفاقا مذاکره نکردن نشان ضعف یه کشوره و باعث از دست رفتن جایگاه بین‌المللی یه کشور میشه هر چند به نفع عده‌ای خاصه، ما باید با کل جهان مذاکره کنیم اگر به نفع کشور بود میپذیریم نبود نه ولی اصل مذاکره نیاز هر کشور پویا و روبه جلویبه....

    • فرمانده ارتش ناتو

      پس بجنگیم تا تحقیر نشویم

    • بدون نام

      ملت بزرگ با سفره خالی واقغآ بزرگ . .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج