۸۳۶۶۶۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

فسخ قرارداد پیام صادقیان با سپیدرود

پیام صادقیان و حامد محمودی پس از فسخ قرارداد با سپیدرود به طور رسمی از جمع آن‌ها جدا شدند.

ورزش‌ سه: اوضاع هر روز بدتر از روز گذشته برای سپیدرود پیگیری می‌شود. ابتدای هفته علی کریمی از مالکیت و هدایت سرخ‌های گیلانی کنار رفت و بعد نوبت به مدیرعامل و کادر فنی باشگاه رسید تا یک به یک از سمت خود استعفا کرده و پشت سر کریمی حرکت کنند.

حالا خبر می‌رسد که در جدید ترین اتفاق، پیام صادقیان و حامد محمودی قرارداد خود با باشگاه را فسخ کرده و از جمع بازیکنان سپیدرود جدا شدند. گویا بندی در قرارداد این دو بوده که در صورت عدم حضور کریمی در این باشگاه، آن‌ها هم جدا شده و پشت سر مربی خود خارج می‌شوند.

صادقیان در نقل و انتقالات نیم فصل با جدایی از عثمانلی اسپور ترکیه به سپیدرود آمد و تنها در سه مسابقه به عنوان یار تعویضی پیراهن این تیم را بر تن کرد. حامد محمودی هم که برای ترمیم خط دفاع جذب شده بود، در هیچ دیداری توسط سرمربی وقت سرخپوشان به کار گرفته نشد و عمل خاصی برای تیمش انجام نداد. در این بین برخی شایعات درباره جدایی بازیکنان دیگر وجود دارد که باید دید تا بعد از بازی روز جمعه با استقلال خوزستان به واقعیت می‌پیوندد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد میگن اسطوله داچ الی سلطان عشقه خخخ خودش رفت میتونست به بازیکن ها بگه شما به سپید رود کمک کنید وجدا نشین مگه نمیگه رفتم تا نفر بعدی بیاد شاید بتونه کاری کنه ولی اون نفر با کدوم بازیکن کار کنه بازیکن هایی که از سپیدرود میرن که دیگه نمیتونن تو یه تیم دیگه بازی کنن حداقعل بخاطر داچ الی سلطان عشق هواداران ساده سپیدرود میموندن کمک میکردن به این تیم نه داداش ال ای سلطان عشق خیلی زرنگ تر از این حرف هاست نشسته دوتا یکی کرده که این تیم دیگه امکان موندنش نیست آگه من بمونم تا آخر بره لیگ یک دیگه هیچ تیمی حاضر نمیشه بهم اعتماد کنه تیمی بده دستم پس بهتره آینده خودم رو بردارم از این تیم فرار کنم حالا هی تو ورزشگاه داد بزنین داچ ال آقا سلطانه عشقه هههههههههههههههههه این بشر اصلا تعادل روانی نداره

    • بدون نام

      بنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج