جاباما
۸۳۶۸۶۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

رویترز: ونزوئلا، از توجه بولتون به ایران کاسته است

خبرگزاری «رویترز» به اشاره به توییت‌های متعدد مشاور امنیت ملی آمریکا در مورد ونزوئلا، نوشته است که به نظر می‌رسد «جان بولتون» که پیش از این فقط بر ایران متمرکز بود، اکنون هدف تازه‌ای پیدا کرده است.

خبرگزاری فارس: خبرگزاری «رویترز» در گزارشی که با اشاره به نصب یک کاریکاتوری درباره ونزوئلا در اتاق «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید آغاز شده، نوشته است که به نظر می‌رسد این مقام ارشد دولت آمریکا که پیش از این صرفا بر ایران متمرکز بود، برای حملات لفظی هدف تازه‌ای پیدا کرده است.

بنا بر این گزارش، پیش از این دفتر کار بولتون پر بود از قاب عکس‌هایی در مورد بر هم زدن توافق هسته‌ای ایران. اما اکنون قاب عکس تازه‌ای در این اتاق نصب شده که بولتون را در حالی نشان می‌دهد که «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا را به زندان انداخته است.

رویترز در این مورد نوشته است: «این نشانه‌ای است از اینکه چطور تمرکز جنگ‌طلبانه بولتون روی هدف تازه‌ای قفل کرده است. آن هدف، وادار کردن مادورو به ترک ونزوئلاست.»

این گزارش سپس به توییت‌های پرتعداد بولتون علیه مادرور اشاره است. مشاور امنیت ملی آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۱۳۰ بار علیه دولت ونزوئلا توییت کرده، که این به اندازه سه چهارم تمام توییت‌های وی در این مدت و یک سوم کل توییت‌هایی است که او از زمان پیوستن به دولت کنونی آمریکا، منتشر کرده است.

او یک ماه پیش در توییتی که بازتاب گسترده‌ای داشت، نوشت: «برای نیکلاس مادورو و مشاوران ارشد او بازنشستگی طولانی و آرامی را آرزو می‌کنم و امیدوارم در یک ساحل زیبا جایی دور از ونزوئلا، زندگی کند. آن‌ها باید از فرصت عفو عمومی که رئیس‌جمهور [خودخوانده] [خوان] گوایدو اعلام کرده استفاده کنند و راه بیافتند. هرچه زودتر، بهتر.»

وی یک روز بعد مادورو را تهدید کرد که اگر خودش از قدرت کنار نرود، عاقبت از زندان «گوانتانامو» سر در می‌آورد.

کاریکاتوری هم که در اتاق وی نصب شده، مادورو را پشت میله‌های زندان گوانتانامو نشان می‌دهد، در حالی که بولتون در برابر زندان ایستاده و آواز می‌خواند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ضد امریکا

      من همیشه از دشمنان داخلی ترسیده ام.مار زهراگین و خوش خط و خال خیلی خطرناک تر از ببر و پلنگ است.
      امثال بولتون و ترامپ دشمنی خود را ابراز می کنند ولی امثال... که از هموطنان ما محسوب می شوند جیب مردم را نشانه گرفته و دم از دموکراسی و مذاکره میزنند بدون این که دستاوردی داشته باشد.

    • اسد

      از آن مترس که های هوی دارد از بترس که سربه تو دارد.از این دشمنای وطنی اختلاس گر وگران فروش بایدترسید

    • شکیبا

      الهی سرطان جان مکین را بگیرد وفقط به فکر خودش باشد تا غزرئیل ع جانش رابستاند وبه اسفل السافلین برود

    • بدون نام

      گرگ وحشی همیشه دنبال دریدنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج