۸۳۷۹۶۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کرانچار: چرا سایپا بازیکن نمی‌دهد؟

سرمربی تیم امید کشورمان گفت: به استقلالی‌ها اجازه دادیم تا با امیدها به لیگ قهرمانان آسیا بروند.

خبرگزاری فارس: زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید کشورمان در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت این تیم گفت: می‌توانم درباره وضعیت تیم باید بگویم که برنامه ما برای بازی های مقدماتی آمده اجرا شده است. به بازیکنان استقلال هم اجازه دادیم در لیگ قهرمانان آسیا تیم خود را همراهی کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال با هماهنگی ما به قطر رفتند تا به تیم خود در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنند اما نمی‌دانم چرا باشگاه سایپا از دادن ۴ بازیکن تیمش به ما امتناع کرده است. قرار است این مسئله در سطح فدراسیون فوتبال و مدیر تیم امید پیگیری شود تا مشکل حل شود که یا آنها به ما اضافه خواهند شد یا تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

درباره صیادمنش هم باید بگویم که او از امروز به ما اضافه خواهد شد و تحت نظر مربی بدنساز در مرکز پزشکی پک کار خواهد کرد و ما از او چشم‌پوشی نمی‌کنیم. تلاش می‌کنیم که او تا ۲ هفته آینده آماده شود و حداقل بتواند ۲ بازی همراه با ما باشد.همچنین درباره شهاب عادلی نیز باید بگویم که او از ناحیه مینیسک زانو درد دارد و قرار است معاینات دقیق درباره او انجام شود تا وضعیت او هم مشخص شود.

کرانچار درباره شرایط زمین تمرین تیم امید گفت: طی ۲ هفته اخیر شخصاً از حدود ۵ زمین تمرین در نقاط مختلف تهران بازدید کردم تا بتوانیم بهترین زمین را انتخاب کنیم اما به دلیل شرایط آب و هوای کوهستانی تهران سایر زمین‌ها هم همین شرایط را دارند و اولویتی نسبت به زمین فعلی ما ندارند.

البته بازیکنان از وضعیت زمین گله دارند اما ما در ۶ ماه گذشته در همین زمین تمرین کردیم و حدود ۷ مسابقه تدارکاتی هم انجام دادیم اما قرار است از هفته آینده از زمین شماره ۲ آکادمی فوتبال که شرایط بهتری دارد استفاده کنیم و سعی می‌کنیم برای هماهنگی اولیه از این زمین استفاده کنیم و عصرها هم به مجموعه پک برویم.

سرمربی تیم امید درباره شناختش از رقبای این تیم و اینکه چقدر تیم امید شانس صعود به مرحله بعد را دارد، تصریح کرد: ما اطلاعات اولیه از ترکمنستان داریم و یمن هم به تازگی اردوی خود را تشکیل داده است. از طرف دیگر ما ۲ بازی تدارکاتی هم با عراق داشتیم و این تیم برای ما آشناست اما تصمیم داریم نفراتی را به بازی‌های تدارکاتی یمن، عراق و ترکمنستان اعزام کنیم تا وضعیت این تیم‌ها را از نزدیک ببینند و با شرایط این تیم‌ها بیشتر آشنا شویم.

به هر حال ما میزبان هستیم و مکلفیم تا با زدن گل در بازی‌ها کار خودمان را انجام دهیم. باید با افکار و اندیشه‌های خودمان حریفانمان را ساقط کنیم تا به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون استقلال نمیدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج