۸۳۷۹۸۷
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

چرا بارسلونا برتر از رئال مادرید است؟

بارسلونا در سال‌های اخیر توانسته است بیشتر عناوین را به خود اختصاص دهد و در این زمینه بالاتر از رئال مادرید قرار بگیرد.

ایسنا: به نقل از مارکا، پیروزی شنبه شب بارسلونا برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو تنها تیم ارنستو والورده را یک گام به قهرمانی نزدیک نکرد بلکه این برد به معنای پیش افتادن در ال کلاسیکو بود. آبی اناری ها در حال حاضر رکورد ۹۶ پیروزی را برابر مادرید را به ثبت رساندند و پس از ۸۷ سال در این رابطه از حریف قدیمی شان پیش افتادند.

دلیل اصلی این اتفاق، عملکرد آبی اناری‌ها در سال‌های اخیر بوده است. بارسای پپ گواردیولا توانست پیروزی‌های پیاپی را در ورزشگاه رئال مادرید به دست آورد. این موضوع باعث شد آبی اناری‌ها خیلی به سفیدپوشان نزدیک شوند. از هشت حضور اخیر بارسا در سانتیاگو برنابئو، این تیم هفت پیروزی به دست آورد. برخی از این بردها نیز با نتایج قاطع ۴ بر صفر و ۳ بر صفر بوده است.

این بردها باعث شده است بارسا در سال‌های اخیر بهترین تیم در اسپانیا باشد. تنها در این مدت پیروزی در ال کلاسیکو به دست نیامده است. آبی اناری‌ها در ۱۰ سال گذشته فاتح عناوینی هم شدند. این تیم هفت بار در لالیگا قهرمان شد. در حالی که مادرید تنها دو بار جام را بالای سر برد. یک بار هم عنوان قهرمانی به اتلتیکومادرید رسید.

شرایط کوپا هم به این شکل است. بارسا در یک دهه اخیر هفت بار در این رقابت ها قهرمان شده است. تیم کاتالانی در چهار دوره اخیر جام قهرمانی را بالای سر برد و ۲۵ می می‌تواند با شکست والنسیا برای پنجمین سال پیاپی به این عنوان دست یابد. اگر این کار را کند یک رکورد تاریخی به نام خود ثبت خواهد کرد.

شرایط در اروپا تقریباً برابر است، البته اگر سه دوره اخیر را مدنظر قرار ندهیم چون مادرید هر سه سال جام قهرمانی را بالای سر برد. اگر ۱۳ سال گذشته بررسی شود دو تیم در چهار قهرمانی برابر هستند اما اگر این قرن در نظر گرفته شود ۶ عنوان برای سفیدپوشان است.

مسئول این اتفاق ها چند نفر هستند اما بالاتر از همه لیونل مسی قرار دارد. با این حال نباید بازیکنانی همچون لوییس سوارس، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، ژاوی ارناندس، آندرس اینیستا، کارلس پویول، ویکتور والدس، مارک آندره تراشتگن، داوید ویا و… را فراموش کرد. همچنین نقش سرمربیان مهم بوده است. گواردیولا، لوییس انریکه و اکنون والورده دوران درخشانی را برای بارسا رقم زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      بارسا صد ساله زیر ریال دست و پا میزنه,فقط کافیه تعداد قهرمانیهای تو اسپانیا و اروپا رو که ریال به دست اورده با بارسا مقایسه کنید...

      پاسخ ها

      • الهی تو زندگی نسوزی مث ریال و طرفداراش

        توام اگ شعور فوتبالی داشته باشی بارسا و ریال از موقعی ک فوتبال شناختی و طرفدار تیم حکومتی همچون ریال شدی مقایسه میکنی،اونوقته ک میبینی اونی ک زیرشِ و داره دست و پا میزنه ریال ن بارسا...هر چند نصف بیشتر جامهایی ک ریال برده از صدقه سری داوراس نمونه بارز و روشنش همین سه تا جام قهرمانان بود اگ اون تعصب کور کورانتو بزاری کنار میبینی ریال با چ وضعیتی جام برد.

      • بدون نام

        دمت گرم.عشقه رئال

    • بدون نام

      خخخخخخخخ بارسا که پرز نداره تا واسش جام بیاره
      ریال حکومتی کثیف

    • بدون نام

      بارسا با اختلاف بهترین تیم تاریخه
      هم داخل زمین و هم بیرون

    • بدون نام

      یادم میاد پارسال زمان مربیگری زیدان، که چند بار پشت سر هم رئال برنده ال کلاسیکو شده بود یه همچین مقاله ای نوشته شد ولی با این عنوان، که چرا بارسلونا می‌بازد؟ یعنی در واقع برای مقاله نویس بارسلونایی محترم، مهم بارسلونا است و رئال حساب نیست. اگر بارسلونا ببازد، موضوع مقاله میشه « چرا بارسا پایینتر از مادرید است؟» و اگر بارسا ببرد موضوع مقاله این میشه، « چرا بارسا بهتر است؟ » . جل الخالق! ملاک، بارسا است بقیه پشم بز هم حساب نمیشن ولو سه سال پیاپی داغ چمپیونز لیگ رو به دل همه تیم‌های گردن کلفت اروپا از جمله بارسلونا گذاشته باشن!
      خوش باشین! خوب بررسی کنید ببینید چرا بارسا بهتر از رئال مادرید است! چمپیونز لیگ را عشق است، حتی اگر متهم شویم که داوری‌ها به نفع رئال مادرید است. عرضه دارید، شما هم داورها را بخرید. داور خریدی براش فرقی نمی‌کنه پول از کجا برسه. شما بیشتر پول بدید بخریدشون!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ ایول الحق ک طرفدار ذغالی،،خوبه گردن میگیرین ک بدون داورا پشیزی نمی ارزین.

    • بدون نام

      سلام..... نظر ندن

    • بدون نام

      چون بارسلونا مسی رو داره بهترین بازیکن تاریخو داره دلیلش همینه تو خاک خودش له میشه

    • بدون نام

      اونايي که میگن رئال عشقی تیم حکومتی هست واقعا فقط یک احمق بیش نیستند یا واقعا تعصب کورکورانه دارند رئال تیم سلطنتی هست ولی قدرت الان اسپانیا دست دولت هست که اونم راس کارش طرفدار پنالسا هست تیم منفور شانسلونا .دلیل اون هم نظر کارشناسان فوتبال هست که میگن هشتاد درصد داوریها به نفع شانسلونا هست گلی در اروپا چون دولتی نیست داور براشون سوت بزنه زیاد موفق نیستند يبار که گندش در اومد کامبک افسانه ای پنالسا مقابل پی اس جي که شیش تا تو بازی برگشت زدن فقط نمیدونم چرا داور بازی دو سال محروم شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج