جاباما
۸۳۸۰۷۷
۱۳ نظر
۵۵۴۵
۱۳ نظر
۵۵۴۵
پ

۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

این مطلب شامل برنده‌های قرعه کشی، افرادی که مرگ را دور زدند و حتی شکارچیان گنجی می‌شود که کشف‌های بزرگی کردند! البته، شما نمی‌توانید همیشه خوش شانس باشید، برخی افراد تحت تاثیر ستاره خاصی متولد شده اند.

برترین‌ها - الهام مظفری : این مطلب شامل برنده‌های قرعه کشی، افرادی که مرگ را دور زدند و حتی شکارچیان گنجی می‌شود که کشف‌های بزرگی کردند! البته، شما نمی‌توانید همیشه خوش شانس باشید، برخی افراد تحت تاثیر ستاره خاصی متولد شده اند. این منصفانه نیست، اما حقیقت است. می‌خواهید نامش را سرنوشت بگذارید یا قسمت، اما برخی افراد واقعا شانس و ماجرا‌های باورنکردنی دارند.

آدولف ساکس
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

ساکس در سال ۱۸۱۴ به دنیا آمده و بیشتر از آنچه فکر کنید از مرگ فرار کرده است. او در دوران کودکی از ساختمان سه طبقه پایین افتاد و سرش به یک تخته سنگ خورد، یک کاسه سولفوریک اسید خورد، یک سوزن قورت داد، با انفجار باروت سوخت، داخل یک دیگ بسیار داغ افتاد، نزدیک بود در یک رودخانه غرق شود، سنگ روی سرش افتاد و چند بین مبلمانی که تازه رنگ شده بود خوابید. (گاز رنگ تازه به راحتی می‌تواند انسان را خفه کند.)

مادرش فکر می‌کرد او محکوم به بدبختی است و زنده نخواهد ماند. اما زنده ماند. او زنده ماند و مخترع ساکسوفون شد و برای همیشه دنیای موسیقی را تغییر داد.
پاول، پتکو و مایکل دیکوف
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

این سه برادر در حال حفاری خاک بلغارستان بودند که خیلی خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتند پیدا کردند. گنجینه‌ای از اشیای تشریفاتی از جنس طلا که قدمت آن به قرن چهارم پیش از میلاد می‌رسید به همراه بیش از ۶ کیلوگرم طلا که ارزش بسیار زیادی داشت.
یابندگان saddle ridge hoard
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

یک زوج کالیفرنیایی سگشان را به پیاده روی برده بودند که یک قوطی قدیمی مواجه شدند که از زمین بیرون زده بود. آن‌ها قوطی رابه خانه بردند و مقدار زیادی طلا در آن پیدا کردند. بنابراین دوباره به همان محل بازگشتند و در نهایت هشت قوطی پیدا کردند که در مجموع حاوی بیش از ۱۴۰۰ سکه طلای نایاب بودند. این سکه‌ها حدود ۱۰ میلیون دلار ارزش دارند.
تسوتومو یاماگوچی
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

هنگام حمله اتمی سال ۱۹۴۵، تسوتومو در هیروشیما مشغول کار بود، اما خوشبختانه جان سالم به در برد. او پس از مدت کوتاهی به خانه‌اش در ناگاساکی بازگشت و در ۹ آگوست سرکار رفت، همان روز این شهر مورد حمله اتمی قرار گرفت. درنهایت تسوتومو از دو حمله هسته‌ای جان سالم به در برد.
جولیان کوپکه
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

جولیان تنها بازمانده از ۹۲ مسافر و خدمه هواپیمایی است که در جنگل‌های پرو در سال ۱۹۷۱ سقوط کرد. او ۹ روز در جنگل سرگردان بود تا اینکه به شهر رسید.
کوین هیلیر
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

خیلی از ما شکارچیان گنج را دیده ایم که با دستگاه فلزیاب در ساحل به دنبال گنج می‌گردند. در سال ۱۹۸۰، کوین هیلیر بزرگترین قطعه طلایی که تا به حال کشف شده را با فلزیاب پیدا کرد. این گنج حدود یک میلیون دلار ارزش داشت!
بیل مورگان
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

به سختی می‌توان قضاوت کرد که کسی که از مرگ نجات یافته خوش شانس‌تر است یا کسی که در یک قرعه کشی بزرگ برنده شده، اما بیل مورگان هر دو را تجربه کرده است!
مورگان با یک کامیون تصادف کرد و بیش از ۱۴ دقیقه مرده بود، اما در نهایت زنده ماند. اگرچه قلبش دوباره می‌زد، اما در کما بود و انتظار می‌رفت هرگز دوباره به زندگی واقعی بازنگردد. خانواده اش تجهیزات حیاتی را از او جدا کردند، اما بعد از ۱۲ روز به هوش آمد، در حالی که مغزش هیچ آسیبی ندیده بود! وقتی دوباره روی پاهایش ایستاد، در بخت آزمایی برنده یک اتومبیل شد. اما خوش شانسی او به همین جا ختم نشد. وقتی گزارشگران تلویزیون درباره او را شنیدند به برنامه دعوتش کردند تا لحظه برنده شدنش را بازسازی کند و این بار بلیت بخت آزمایی جدیدی خرید که ۲۵۰۰۰۰ دلار برنده شد!
محمد بشیر عبدالله
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

محمد بشیر در حال پرواز از فرودگاه بین المللی در سال ۲۰۱۶ بود که قبل از خروجف یک بلیت بخت آزمایی خرید. در بازگشت به خانه، هواپیما در حال سقوط فرود آمد، اما او و سایر مسافران به طرز معجزه آسایی قبل از اینکه هواپیما در آتش بسوزد، خارج شدند. بعد از آن، متوجه شد بلیت بخت آزمایی که قبلا خریده، برنده شده و نه تنها از مرگ جان سالم به در برده بلکه میلیونر شده است.
فران سلاک
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

فران سلاک یک بازمانده است! او از سقوط قطار به دریاچه، چندین تصادف اتومبیل، چپ کردن اتوبوس داخل رودخانه، خودکشی، و حتی سقوط از هواپیما و افتادن در یونجه‌ها نجات پیدا کرده و زنده مانده است. با این وجود به نظر می‌رسید آقای سلاک هم خوش شانس‌ترین و هم بدشانس‌ترین فرد باشد، تا اینکه بعدا حدود یک میلیون دلار در قرعه کشی برنده شد و احتمالات را به نفع خود تغییر داد.
المر شروین
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

در سال ۱۹۸۹، المر شروین ۴.۶ میلیون دلار در یک بازی در لاس وگاس برنده شد. در سال ۲۰۰۵ در همان بازی ۲۱ میلیون دلار دیگر هم برنده شد.
کریس دادی و مایکل بنسون
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

وقتی هلیکوپتر آن‌ها تمام توانش را از دست داد و سقوط کرد، احتمال جان سالم به در بردن از چنین حادثه‌ای واقعا غیرممکن بود. با این حال آن‌ها نه تنها سقوط کردند، بله داخل آتشفشان فعالی در هاوایی افتادند و دو روز در میان گدازه‌های جوشان و گاز‌های سمی بودند تا اینکه نجات پیدا کردند.
ژان برنادوت

۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

ژان برنادوت پسر یک وکیل فرانسوی بود که بعد‌ها شاه کارل چهاردهم سوئد و شاه کارل سوم نروژ شدند. همان طور که تصور می‌کنید، رویداد‌های بسیاری اتفاق افتاد تا چنین چیزی ممکن شود. برنادوت به عنوان یک مرد جوان به خدمت ارتش درآمد و به سرعت درجات ترقی را طی کرد تا اینکه در نهایت ناپلئون او را به عنوان مارشال امپراطوری فرانسه در سال ۱۸۰۴ انتخاب کرد. سوئد در انتخاب شاه سختگیر بود و تصور می‌شود مهربانی برنادوت نسبت به زندانیان سوئدی در انتخاب او به عنوان نامزد سلطنت سوئد نقش داشته است.
جوآن گینتر
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

احتمال برنده شدن در بازی لوتو همیشه کم است، اما نه برای جوآن گینتر. او به طرز باورنکردنی چهار بار چندین میلیون دلار برنده شد و در مجموع ۲۰.۴ میلیون دلار به دست آورد! بسیاری مردم فکر می‌کردند که او به عنوان یک ریاضیدان می‌داند چطور بازی کند که احتمالات درست از آب درآید، اما او شانس داشت.
اورلاندو بلوم
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

اورلاندو بلوم علاوه بر مشهور شدن بار‌ها از شکستگی استخوان هایش جان سالم به در برد. دست چپ، پای راست، مچ راست، پای راست و چند دنده او شکسته است. سه بار جمجمه او شکسته، بینی او در بازی راگبی شکسته و از پشت بام افتاده و کمرش شکسته است. اما خیلی خوش شانس است که هنوز راه می‌رود.
روی سالیوان
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

برخورد صاعقه به انسان اتفاق زیاد عجیبی نیست، اما طی ۳۵ سال هفت بار صاعقه با سالیوان برخورد کرد و از همه آن‌ها جان سالم به در برد، اما در سال ۱۹۸۳ خودش را کشت، ولی نه به خاطر صاعقه زدگی، بلکه به خاطر این که به عشقش نرسیده بود.
نیچیرن
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

در اواخر قرن سیزدهم، عقاید این راهب بودایی سرانجام باعث محکومیت او به مرگ شد، اما درست همان زمان که جلاد میخواست سرش را قطع کند، نور درخشانی از آسمان او را کور کرد و زندگیش را نجات داد. بعد از آن به جای مرگ محکوم به تبعید شد.
رابرت همیلتون
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

اگر یک ملیون دلار برنده شوید، آیا به بازی ادامه می‌دهید؟ این کاری بود که رابرت همیلتون از ایندیاناپولیس در سال ۲۰۱۴ انجام داد. او بعد از بردن یک میلیون دلار، به بازی ادامه داد و بار دوم هم یک میلیون دلار برنده شد. احتمال فقط یک بار برنده شدن در این بازی یک به دومیلیون است!
تئودور روزولت
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

سخنرانی ۸۴ دقیقه‌ای تدی روزولت جان او را نجات داد. او از یک حمله تروریستی جان سالم به در برد، چون سخنرانی که آماده کرده بود (۵۰ صفحه) را تا کرده و همراه با جا عینکی در جیب کتش قرار داده بود. وقتی مهاجم به سینه او تیراندازی کرد، وسایل داخل جیبش سرعت گلوله را کم کردند و به جای کشتن او در دنده اش گیر کرد. روزولت باوجود این تیراندازی، سخنرانی کرد!
دیوید گونزالس

۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

کار گونزالس بازسازی ساختمان‌ها بود که کمیک‌های اکشن سال ۱۹۳۸ را در دیوار پیدا کرد. در این کتاب کمیک اولین بار بود که تصویر سوپرمن روی جلد چاپ می‌شد و بیش از ۱۰۰ هزار دلار ارزش داشت.
لنا پالسون
۲۰ مورد از خوش شانس‌ترین آدم‌های دنیا

لنا شانزده سال پس از گم کردن حلقه ازدواجش، در حال برداشت سبزیجات از باغچه اش آن را دور یک هویج پیدا کرد!
منبع: list۲۵
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا شانس بده

      پاسخ ها

      • hassan.h

        شانس بیشتر یک توهم است تا واقعیت
        از نظر مذهبی نیز تمام اتفاقات ناشی از قضا و قدر الهی است و در عین حال انسان موجودی مختار است که با اختیارش می تواند به سعادت یا شقاوت نائل شود
        چه بسا بسیاری از موقعیت هائی که مردم آنها را شانس تلقی می کنند زمینه آزمایش یا حتی بدبختی یک فرد باشد و حتی بعضی از موقعیت های بد که مردم آنرا بد شانسی می بینند مقدمه خوشیختی یک فرد باشد

      • بدون نام

        از لحاظ فیزیک کوانتوم هم اگه بگیریم شانس بستگی به ذهن طرف داره.
        کتاب راز راندا برن رو درباره این موضوع پیشنهاد میدم

    • بدون نام

      خالی بندی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضي ها خوش شانس هستند،‌و هيچ كس نميداند چرا.
        كساني را ميشناسم كه از سال 1991 در حال ثبت نام در لاتاري آمريكا هستند و برنده نشده اند،‌و خانواده هايي را ميشناسم كه از يك خانواده 4 نفره 3 نفرشان در سالهاي مختلف برنده لاتاري شده اند.
        احتمال برنده شدن در لاتاري آمريكا دو صدم درصد (دو در ده هزار)‌است.
        بقول رضا صادقي: "اون بليط شانس دائم، ديدي قسمت كي شد؟"

      • بدون نام

        ۲:۵۳
        آره موافقم دو نفر و میشناسم همو دفعه اول ثبت نام لاتاری برنده شدن و رفتن سریع هم گرین کارت گرفتن شانس که حالا بعضی بهش میگن قضا و قدر واقعا وجود داره

    • بدون نام

      اون آخرین عادی بود!

    • بدون نام

      منم یه بار تو یه مسابقه شرکت کردم آخر شدم بعدش قرار شد به نفر آخر هم یه جایزه بدهند درست زمانی که قرار بود اولین جایزه زندگی ام رو بگیرم یکی اومد اعتراض کرد که من آخرتر شدم جایزه را دادند به اون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم خیلی بدشانسم

    • بدون نام

      مطلب جالبی بود فقط بعضی موار کنار بعضی دیگه همخوانی نداشت پیدا کردن حلقه کجا بیست میلیون دلار برنده شدن کجا کلا ماست ها و قیمه ها قاطی شد

    • بدون نام

      وای اون کمیکااااا

    • بدون نام

      وای اون کمیکااااا

    • بدون نام

      فقط آخری خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج