جاباما
۸۳۸۲۹۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تشدید نظارت بر رستوران‌ها از ۲۰ اسفندماه

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از آغاز برنامه عملیاتی طرح سلامت نوروزی از بیستم اسفندماه خبر داد و گفت: رستوران های بین راهی، اماکن اقامتی ،تفرجگاه‌ها و پایانه های مسافربری تحت نظارت بیشتر بهداشتی قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از آغاز برنامه عملیاتی طرح سلامت نوروزی از بیستم اسفندماه خبر داد و گفت: رستوران های بین راهی، اماکن اقامتی ،تفرجگاه‌ها و پایانه های مسافربری تحت نظارت بیشتر بهداشتی قرار خواهد گرفت.

حمید انصاری در ارتباط با تمهیدات وزارت بهداشت در طرح سلامت نوروزی اظهارداشت : هدف از اجرای این برنامه حفظ و ارتقاء بهداشت مواد غذایی و اماکن در راستای سلامت مسافران نوروزی و شهروندان می باشد.

وی گفت: اولویت بازرسی های بهداشت محیط، مراکز و اماکن حساس ازجمله رستوران ها به ویژه رستوران های بین راهی ، اماکن اقامتی ،تفرجگاه ها و پایانه های مسافربری خواهد بود.

انصاری افزود :این برنامه از ۲۰ اسفند ماه سالجاری تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۸ با حضور فعال بازرسان بهداشت محیط دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور مجهز به تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه برداری از آب، مواد غذایی و سطوح از ۸ صبح تا ۸ شب ( با توجه به موقعیت مکانی و زمانی تا ساعت ۲۴ قابل تغییر می باشد) در ساعت های اداری و غیر اداری و روزهای تعطیل همراه با آنکال در ستاد معاونت های بهداشت بعد از ساعت تیم های کشیک تا ۸ صبح روز بعد در سراسر کشور اجرا می گردد.

وی گفت: تعداد ۳۰۰۰ تیم بهداشت محیط در روزهای عادی ،تعداد ۱۰۰۰ تیم بهداشت محیط در روز های تعطیل و تعداد ۴۵۰ تیم کشیک و انکال در این برنامه شرکت خواهند داشت.

انصاری مهمترین اهداف این برنامه را کنترل و بازرسی بهداشت محیطی مراکز و اماکن حساس تعریف شده طبق دستورالعمل و برنامه عملیاتی ،کنترل و بازرسی بهداشت محیطی از مراکز و اماکن بین راهی ، کنترل و بازرسی از مراکز اقامتی و تفرج گاه ها و اماکن زیارتی ، کنترل و بازرسی بهداشت محیطی از مراکز عرضه دخانیات به ویژه قلیان طبق برنامه کنترل دخانیات ،کنترل و بازرسی بهداشت محیطی از سامانه های آبرسانی و کنترل کیفی مواد غذایی در سطح عرضه با اولویت سنجش توسط تجهیزات پرتابل اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج