۸۳۸۷۴۸
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هاشمی‌طبا: به رئیسی امیدوارم

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به نظر بنده حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی شایستگی ریاست بر قوه قضاییه را دارند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به نظر بنده حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی شایستگی ریاست بر قوه قضاییه را دارند.

سیدمصطفی هاشمی‌طبا فعال سیاسی اصلاح طلب، با اشاره به احتمال حضور حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی سوابق بسیار زیادی در قوه قضاییه دارند و به اصطلاح با پیچ و خم‌های این دستگاه بسیار آشنا هستند و به نظر بنده حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی شایستگی ریاست بر قوه قضاییه را دارند.

وی با بیان اینکه کار دستگاه قضا بسیار بسیار سنگین و طاقت‌فرساست، تاکید کرد: به نظر من حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی شایستگی ریاست بر قوه قضاییه را دارند.

وی با بیان اینکه اطاله دادرسی و همچنین انباشت پرونده، از جمله مشکلات دستگاه قضاست که امیدواریم حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در پی حل این مشکلات برآیند، گفت: آشنایی مردم با قوانین برای پیشگیری از وقوع جرم، می‌تواند یکی از اقدامات ویژه قوه قضاییه در زمان ریاست آقای رئیسی باشد.

هاشمی‌طبا در پایان ضمن انتقاد از اِعمال برخی اقدامات سلیقه‌ای در دستگاه قضا در دهه ۷۰ اظهار کرد: دستگاه قضا در طول ۴۰ سال گذشته دستخوش تغییرات فراوانی شده است و امیدواریم در سال‌های آتی با مدیریت آقای رئیسی در مسند ریاست این قوه، ثبات بیشتری را در دستگاه قضا شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلاح طلبان به کجا رسیده اند

      پاسخ ها

      • ضد امریکا

        اصلاح طلبان به جایی رسیده اند که دیگر خودشان خودشان را قبول ندارند.
        از بس حرف های بیهوده زده اند که خودشون به حرفای خودشون می خندند.

    • بدون نام

      ولی ۹۹درصد مردم از تو ناامید بودند هستند خواهند بود توکی هستی چه خاصیتی برای مملکت داری که امیدوارباشی زودباش پاشو برو دوق بخور که سردیت نشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا ملت باید امیدداشته باشند.

    • mehdi...3424

      خوبه بهم امیدوار باشید ما ک امیدی نداریم

    • جعفر

      فقط به خدا امیدوارباش وبس

    • بدون نام

      همتون بدید اصلاح طلب واصولگرا ندارد هیچ کس برای رضای خدا کار نمی کند مملکت شده کینه ودشمنی منم منم کردن می دانید چه کردید با ملت بیایید در تمام مدارس کشور بروید نامحسوس اگر دانش آموزی دینش را میشناخت آنوقت بگویید کار کردیم برید بپرسید ببینی چند دانش آموز قرآن بلدند بعد بیایید بگویید میخواهیم شاد باشید نوار بگذارید ببینید چه رقصی میکنند حتی نماز را بلد نیستند جوانها را ببینید اصلا دین را قبول ندارند چون پرداختید به چپی وراستی و لجبازی کردن با یگدیگر نتیجه هم شده این همه بدبختی که شاهد هستید که باز هم مردم باید جور نداریها را بکشند

    • بدون نام

      از ترس

    • بدون نام

      امیدوار باش به تو یک پستی بدهد

    • حسین ع

      باور کنید اگه دکتر قالیباف و حجت السلام رییسی دست به دست هم بدهند به قران این مملکت اباد میشه من به مدیریت اینا اعتقاد دارم چون دکتر قالیباف در زمان فرماندهی نیروی انتظامی خیلی کار کرد واقعا نیروی انتظامی را اباد کرد وهم در موقع پست شهرداری و رییسی هم همینطور در مسولیتهاشان خیلی موفق بودن و واقعا هر دوتاشون ششدانگ مرد هستن

    • علی

      آقای رئیسی که عالی هستن تو هر منصبی باشن ولی ای کاش الان به جای حسن روحانی، رئیسی رئیس دولت بود اون وقت مجبور نبودیم خونه و ماشین و اقلام خوراکی و وسایل خونه رو حتی به 3 برابر قیمت سال 96 بخریم، اونوقت یکی یکی به بیکارهای فامیل اضافه نمیشد به خاطر تعطیلی کارخانجات! رئیسی با توجه به سابقه پاک و خوبش مشخصه اگر رییس جمهور میشد قیمتها یا کاهش میافت یا حداقل گران نمیشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج