۸۳۸۷۹۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تیم سابق آندرانیک تیموریان در آستانه ورشکستگی

تیم انگلیسی که هافبک سابق تیم ملی ایران در آن توپ می‌زد، این روزهای با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه تلگراف انگلیس، باشگاه بولتون واندررز در این ایام، حال و روز خوبی ندارد. این باشگاه دسته اولی که زمانی آندرانیک تیموریان، هافبک سابق تیم ملی ایران را در اختیار داشت، به دلیل مشکلات مالی، روز گذشته (دوشنبه) مجبور شد تمریناتش را تعطیل کند، چرا که از نظر مالی آنقدر در مضیقه قرار گرفته که حتی بودجه خرید غذا و نوشیدنی برای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم را دارد و این وضعیت هم قرار نیست به این زودی‌ها برطرف شود.

بولتون در این فصل از رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس (لیگ دسته اول فوتبال جزیره) روزهای سختی را سپری کرده و نتایج ضعیفی گرفته که سبب شد اکنون در جدول رده‌بندی جایگاه دوم از آخر را داشته باشد. گزارش‌ها حاکی از آن است که بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم هنوز حقوق‌های ماه گذشته‌شان را دریافت نکرده‌اند و حالا که به جایی رسیده که باشگاه توان مالی پرداخت خورد و خوراک آنها در زمین حضورشان در تمرینات را هم ندارد.

در همین حال مالک بولتون «کن اندرسون» که در صدد فروش باشگاه است گفته تا زمانی که یک مشتری برای خرید این تیم مستقر در منطقه منچستر بزرگ پیدا نکند، نمی‌تواند ضمانتی برای پرداخت حقوق بازیکنان و پرسنل باشگاه بدهد. وضعیت مالی باشگاه اما آنقدر بحرانی شده است که روز دوشنبه با وجود عدم حضور اکثر بازیکنان در تمرینات تیم تحت هدایت فیل پارکینسون، به آنهایی که ملزم به حضور بودند (افرادی نظیر مسئولان کادر پزشکی و تدارک) هم اطلاع داده شد که به زمین تمرینی بولتون نرود چون در آنجا هیچ خبری از غذا و نوشیدنی نخواهد بود.

این وضعیت سبب شد که تمرینات تیم زیر ۲۱ ساله باشگاه هم پیش از مصاف با کریستال پالاس لغو شود و گویا به بازیکنان این تیم هم اطلاع داده شده که زمین تمرینی تعطیل است. مشکلات مالی باشگاه بولتون در چند ماه اخیر شدت گرفته و پرداخت نشدن حقوق‌های معوقه بازیکنان و اعضای تیم سبب خودداری آنها در تمرینات شده است.

باشگاه بولتون در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ تا مرز وزشکستگی هم پیش رفت اما اعطای یک وام از سوی شرکت بلوماربل کپیتال بخشی از مشکلات باشگاه را برطرف کرد تا مجازات‌هایی نظیر کسر امتیاز یا محرومیت از نقل و انتقالات بازیکن برای بولتون در نظر گرفته نشود. در همین حال اما شکایت اداره مالیات و گمرکات انگلیس از بولتون، سبب به جریان افتاده پرونده‌ای برای رسیدگی به تخلفات مالیاتی این باشگاه شده که قرار است در ماه آینده اولین جلسه محاکمه آن برگزار شود.

در این اوضاع، کانون هواداران باشگاه بولتون روز یکشنبه هفته جاری اعلام کرد که در صدد جمع‌آوری کمک‌های مالی است تا از بحرانی‌تر شدن وضعیت اضطراری موجود جلوگیری کند.

تلاش‌های اندرسون برای فروش بولتون تا الان به بن‌بست خورده است و آخرین مشتری این باشگاه، شرکت «ونچرز فوتبال» هم هفته گذشته به مذاکراتش با او پایان داد. گفته می‌شود که بولتون دو مشتری دیگر هم دارد اما آهسته بودن فرآیند مذاکرات سبب شده که احتمال ورشکستی تیم سابق آندرانیک تیموریان روز به روز بیشتر شود.

بولتون در حال حاضر با ۲۶ امتیاز در رده بیست و سوم جدول بیست و چهار تیمی چمپیونشیپ قرار دارد و در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آندو

      آندو فردا تولدشه کاش به گفتگو با صورت فیلم باهاش داشته باشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج