۸۳۸۹۵۱
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

سارقان پلاک خودرو در برازجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:دو سارق حرفه‌ای که به قصد ارتکاب جرایم خشن دو جفت پلاک خودرو را در شهر "برازجان" به سرقت برده بودند با هوشیاری پلیس در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: سردار "خلیل واعظی " سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر روز گذشته پس از اطلاع پلیس "دشتستان "از سرقت جفت پلاک دو دستگاه خودرو ،از آنجا که با چنین سرقتی، ارتکاب جرایم خشن به‌وسیله سارقین متصور بود با تدبیر فرمانده شهرستان بلافاصله طرح عملیاتی شناسایی و دستگیری سارقین تدوین شد .

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به فعال شدن گشت‌های هدفمند پلیس به‌صورت محسوس و نامحسوس در تمام گستره جغرافیایی حوزه شهری، تصریح کرد: روز جاری یک واحد مسکونی در یکی از محله‌های قدیمی برازجان مورد ظن یکی از واحدهای گشتی پلیس قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام قضایی این واحد مسکونی که به‌عنوان خانه تیمی سارقین مورد استفاده قرار می‌گرفت محاصره و مورد بازرسی قرار گرفت .

وی از دستگیری دو نفر سارق حرفه‌ای در این خانه خبر داد و بیان کرد :در بازرسی از این منزل یک قبضه اسلحه کمری، دو جفت پلاک مسروقه روز گذشته ، دو عدد تک پلاک مسروقه دیگر (که صاحبان پلاک به پلیس گزارش نکرده بودند)، دو راس گوسفند مسروقه از یکی از روستاهای شهرستان ، دو عدد دستکش مخصوص سرقت سیم برق، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه ، یک عددچراغ گردون و مقادیری اشیاءمسروقه دیگر کشف و ضبط شد.

واعظی با بیان اینکه سارقین دستگیر شده سابقه سرقت مسلحانه نیز دارند تصریح کرد :تحقیقات تکمیلی از سارقین و کشف اعمال مجرمانه احتمالی دیگر ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام رنجبر

      صاحب اون پلاکها حقشونه این بلا سرشون بیاد.این سهل انگاریها باعث جرم وجنایت میشه..ومردم امنیت جانی ندارند.لعنت به این ادمها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج