۸۳۹۳۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

چرا تیم‌ها برای تمرین به ورامین نمی‌روند؟

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان گفت: باخت هست باید ظرفیتش را داشته باشیم، چرا سایپا و پیکان فقط از ورامین می‌گویند، خاتم اردکان از ورامین می‌گویند، کاله و گنبد از ورامین می‌گویند بعد آنجا هم به تمرین نمی‌روند.

خبرگزاری فارس: جبار قوچان‌نژاد، سرمربی تیم والیبال پیام خراسان پس از شکست تیمش در مرحله نیمه نهایی دیدار دوم لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری ورامین اظهار داشت: ورامین تیمی فوق‌العاده قدرتمند است. ۱۴-۱۵ بازیکن یکسان دارد هر بازیکنی که به میدان می‌آید از قبلی بهتر است ما ارزش کار ورامین را اصلاً پایین نمی‌آوریم اما بحث‌هایی هم وجود دارد بعد از اینکه بازی اول ما با ورامین در اینجا بدون هیچ مشکلی به پایان رسید.

وی افزود: اما وقتی به ورامین رفتیم ارزش‌های فنی بازی کم شد. استرس بالایی داشتیم. ارزش‌های فنی ورامین را نمی‌گویم ارزش‌های فنی مسابقه را می‌گویم که کم شد. در دو مسابقه‌ای که آنجا بودیم خیلی اذیت شدیم فیلم‌هایش را دیده‌اید خیلی اذیت شدیم خیلی به بازیکنان ما توهین شد. امروز هم روی یک گزارش ناجوانمردانه و غیرمنصفانه ناظر به فدراسیون باعث شد که سیدمحمد موسوی محروم شود و تماشاگران تیم ورامین با آن همه مستنداتی که ما ارائه کردیم در نهایت ۵ میلیون تومان جریمه شد.

چرا تیم‌ها برای تمرین به ورامین نمی‌روند؟

این مسائل برای ما مشکلات روانی زیادی ایجاد کرد. امروز هم با وجود ارائه بازی پایاپای خودمان نبودیم استرس و هیجان بازی خیلی بالا بود سعی کردیم این را کنترل کنیم اما نتوانستیم و در نهایت روی ما تأثیر منفی گذاشت. از نظر من چیزی از ارزش‌های فنی تیم ورامین کم نمی‌شود. آنها تیمی فوق‌العاده قدرتمند و ارزشمند هستند بازیکنان بزرگی دارند. برخی از ملی‌پوشان بزرگ ما در این تیم هستند اما این قضایا هم در مسابقه تأثیر گذاشت.

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان با اشاره به حواشی مسابقه گفت: این حواشی از دست ما هم خارج بود در بازی با ورامین ۳۰-۴۰ تماشاگر برده بودیم اینها خیلی از چیزها را از نزدیک دیدند. در فضای مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام که من در هیچ کدام آنها نیستم آنها تحریک شده به ورزشگاه آمدند. تماشاگران ما آنقدر عصبی بودند که به حرف من هم گوش نمی‌کردند.

وی در مورد اینکه ظاهراً در فضای مجازی تماشاگران مشهدی پیام‌هایی را ردوبدل کردند و در نهایت حواشی در تمرین تیم شهرداری ورامین پیش آمد و آیا این مسائل را تأیید می‌کنید، یا نه، گفت: کاش شما زودتر این حرف را می‌زدید ناظر بازی اینجا بود. زمانی که ما تمرین می‌کردیم ۴۰-۵۰ تماشاگر ما در همین مشهد ما را تشویق کردند . زمانی که ناظر آمد آنها علیه ناظرانی که در ورامین بودند شعار دادند.

اگر اشتباه نکنم حدود ۲۰۰-۳۰۰ مأمور به سالن آمد امروز مأموران بیشتر هم بودند به گفتند سالن را زودتر تخلیه کنید آن هم در شهر خودمان آیا من در شهر خودمان مهمان هستم؟! به مأمور انتظامی گفتم از شما بعید است ما در حال تمرین هستیم. گفت باید آن تیم هم تمرین کند. گفتم هر چیز سر قاعده خودش است.

پس از تمرین بازیکنان بدن‌هایشان را سرد می‌کنند و بیرون می‌آیند آیا ما جلوی تمرین ورامین را گرفتیم؟ که نمی‌توانستیم اگر هم می‌توانستیم چنین کاری نمی‌کردیم. تیم و همه تماشاگران ما را از سالن تخلیه کردند جلوی سالن هم ایستادند و تیم حریف ۲ ساعت در سالن تمرین کرد آیا آنها گفته‌اند ما تمرین نکرده‌ایم.

قوچان‌نژاد در مورد خوشحالی‌های پوریا فیاضی که باعث تحریک تماشاگران شد، گفت: فضا به گونه‌ای بود که التهاب سالن زیاد بود منصفانه بگویم ناظر نمی‌توانست بازی را قطع کند. این بازیکن هم حرکات تحریک‌کننده داشت همین که بازی ادامه پیدا می‌کرد بهترین کار بود اما می‌شد این حرکات تحریک‌آمیز نباشد و تماشاگر عصبی ما که فوق‌العاده هم ناراحت بودند تنش‌شان کم شود و بازی را بهتر مدیریت می‌کردیم.

شما ببینید از عوامل هیأت فوتبال والیبال ورامین آقای شیرکوند چه حرکاتی انجام داد. فیلم این آقا را به شما نشان می‌دهم که یکی از لیدرها چگونه فرار می‌کند و چگونه باز از طرف دیگر می‌آید. در پایان مسابقه هیچ نشده است. (سرمربی پیام خراسان مشغول نشان دادن فیلم به خبرنگاران است) در صحنه دیگر هم سید ما اشتباه کرد اما یک بند او را فحش می‌دهند ببینید در این فیلم‌ها با سید چه می‌کنند. کمی منصف باشید. این آقای شیرکوند عامل همه چیز بود این فیلم‌ها را ببینید.

وی تصریح کرد:‌ من در مورد این مسائل اکنون چه چیزی را می‌توانم ثابت کنم. ۲۵ نفر در ماشین در حال حرکت هستیم. در عبور و مرور تیم‌ها به سالن وجود دارد در را از آن طرف برای ما باز کردند البته من نبودم، بازیکنان نبودند، تمام بازیکنان به غیر از سید و سرپرست تیم آمدند و یک تونل درست کردند بعد یکی لگد زد یکی فلان کرد و... کارهای زشت اخلاقی انجام دادند. بعد به من زنگ زدند که نیایید که منتظر شما و سید هستند و گفته‌اند قوچان‌نژاد و سید موسوی مانده‌اند. نیم‌ساعت طول کشیده تا پلیس ۱۱۰ آمده است.

قوچان نژاد عنوان کرد: کاش بازیکنان بودند تا مو به مو حرف‌های من را تأیید کنند. شما بچه‌های شهر من هستید لعنت به من اگر بخواهم به بچه‌های شهر خودم دروغ بگویم. نادی و عبدی در حال گریه بودند کار زشتی شده بود و فضای اردو خراب بود. یک روند هم فحش خوردیم مگر ما مرض داریم آیا این باخت اول و آخر ما بوده است؟! مگر ما به تبریز نباختیم مگر گفتم تبریز به ما فحاشی کرده است؟ مگر به اردکان نباختیم؟ مگر به اراک نباختیم؟ باخت هست باید ظرفیتش را داشته باشیم. شما یک مصاحبه از من بیاورید که گفته باشم تماشاگران و داور عامل باخت ما شدند. چرا سایپا و پیکان فقط از ورامین می‌گویند، خاتم اردکان از ورامین می‌گویند، کاله و گنبد از ورامین می‌گویند بعد آنجا هم به تمرین نمی‌روند.

وی افزود: یکسری اتفاقات می‌افتد از ورود ما به سالن به سید ما فحاشی کردند حق بی‌احترامی ندارند. برای من شعر خیلی بدی ساختند آقای شیرکوند چرا تاکنون در مورد تیم دیگری کسی از من چیزی نشنیده است. ظرفیت و شخصیت هر دویش را داشته‌ایم. گنبد با این عظمت به چهار تیم برتر نیامد، پیکان هم نیامد، خاتم هم نیامد. یک تیم دقیقه ۹۶ به جمع چهار تیم آمده است.

در مشهد هم انرژی ما فروکش نکرده بود هیجانات و استرس روی کیفیت تیم ما تأثیر گذاشت. بعد از ۲ سال توانسته بودیم به جمع چهار تیم راه یابیم و این موفقیت را به تماشاگران تقدیم کردیم. ما تا پای فینال برنامه داشتیم و باید می‌رفتیم. نمی‌گویم صددرصد و تضمین کنم اما با تمام وجودمان برای سکوی سومی می‌جنگیم امکان هم ندارد کوتاه بیایم و امیدوارم هدیه ناقابلی تقدیم مردم خراسان کنیم.

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان در مورد اینکه آیا بهتر نبود مرحله نیمه‌نهایی متمرکز برگزار شود، گفت: کاملاً با حرف‌های شما موافقم. در یکسری از قضایا هیچ کاره بودیم مثل همین صورتجلسه‌هایی که امضا شده ما اصلاً نبودیم و وجود خارجی نداشتیم. زمان قرعه‌کشی هم نبودیم.

به نظرم این قضایا باید بهتر مدیریت شود و چهار تیم پایانی در شهری بروند که ذی‌نفع نباشد. اینها می‌تواند قشنگ‌تر باشد. آیا بازی‌هایی به این حساسیت نیاز به درخواست ما دارد فدراسیون باید انجام دهد. مطمئن بودیم ویدیو چک می‌تواند به ما کمک کند وقتی من نگاه صحنه آهسته را نگاه کنم تماشاگر هم می‌فهمد که من پذیرفته‌ام هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید ویدیوچک نخواسته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج