جاباما
۸۴۰۱۷۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

عمران‌زاده: با این همدلی استقلال مدعی قهرمانی است

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت:مطمئن هستم با این نیمکتی که استقلال دارد و همدلی که در بین بچه‌ها می‌بینم، این تیم می‌تواند قهرمان شود.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران‌زاده در خصوص عملکرد استقلال در لیگ برتر و برد روز گذشته این تیم گفت:‌ خوشبختانه استقلال در حال نتیجه گرفتن است و یکی از نکات مهمی که این روزها به چشم می‌خورد، همدلی بازیکنان است.

وی افزود:‌ وقتی استقلال گل می‌زند، از کاپیتانش که روی نیمکت نشسته گرفته تا بازیکنان جوان همه وسط زمین می‌پرند، این همدلی را یکی دو سال اخیر در پرسپولیس دیده بودیم، ولی الان در استقلال وجود دارد. خیلی خوشحالم که تیم شرایط خوبی پیدا کرده و وقتی استقلال نتیجه می‌گیرد، ما هم راحت‌تر در خیابان‌ها رفت و آمد می‌کنیم.

وی با اشاره به خریدهای تیم فوتبال استقلال گفت: اول فصل چند بار مصاحبه کردم و گفتم الحاجی گرو کشتی‌گیر است و نویمایر هم به درد فوتبال سالنی می‌خورد، این حرف ما باعث ناراحتی خیلی‌ها شد و از داخل باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند این حرف‌ها را نزن برای ما بد است،اما خدا را شکر که با گذشت زمان ثابت شد که حرف ما درست است.

وی ادامه داد: حالا با بازیکنانی که جدیدا به تیم اضافه شدند شرایط فرق کرده و با اضافه شدن پاتوسی، ایسما و منشا وضعیت تیم بهتر شده است، دست پرسپولیسی‌ها درد نکند که منشا را رها کرده و به نظرم آنها در از دست دان این بازیکن یک اشتباه بزرگ مرتکب شدند. من مطمئن هستم با این نیمکتی که استقلال دارد و همدلی که در بین بچه‌ها می‌بینم، این تیم می‌تواند قهرمان شود.

عمران‌زاده در خصوص وضعیت استقلال در آسیا نیز گفت: یکی از ایرادهای استقلال در بازی با نماینده کشور قطر این بود که برای برد به زمین رفت، اگر استقلال مثل سالها که ما برای باری‌های آسیایی به میدان می‌رفتیم، استراتژی‌های حریف را در داخل میدان پیاده می‌کرد، یک امتیاز می‌گرفت.

الدحیل بسیار قوی بود و بازیکنان بزرگی داشت و شاید با سیستم تدافعی می‌توانستیم این تیم را در خانه‌اش متوقف کنیم و در خانه با حمایت تماشاگران از حریف امتیاز می‌گرفتیم، البته من از هواداران استقلال می‌خواهم که صبور باشند و با یک برد و با یک باخت تیم را تشویق و یا به بازیکنان حمله نکنند، باور کنید این کارها در روح و روان بازیکن تأثیر می‌گذارد و روی عملکرد او مؤثر است.

بعضی مواقع در بازی‌های گروهی با دو برد و یک مساوی هم می‌شود تیمی صعود کند، بنابراین تماشاگران تا روز آخر اجازه بدهند بازیکنان با استراتژی سرمربی جلو بروند و از بازیکنان و کادر فنی به خاطر یک مسابقه انتقاد نکنند.

مدافع سابق استقلال که به تازگی به جرگه متأهلین پیوسته، با اشاره به اینکه سوءاستفاده‌هایی از نام وی صورت گرفته است، گفت: متأسفانه در این مدت چیزهایی شنیده‌ام که مجبور هستم واکنش نشان بدهم، از طریق خبرگزاری فارس اعلام می‌کنم هیچ نسبت فامیلی و خویشاوندی با مسئولان سیاسی کشور ندارم و اگر کسی با نام من مشغول سوءاستفاده است، از همین جا می‌خواهم که با او برخورد کنند.

وی افزود: در این مدت شنیده‌ام با نام من زمین خریداری می‌شود آن هم تحت موضوعی که من یکی از اقوام مسئولان سیاسی کشور هستم، اما از همین جا اعلام می‌کنم که با هیچ‌یک از مسئولان محترم نظام نسبت خویشاوندی ندارم و اگر معامله‌ای صورت می‌گیرد، بدون حضور شخص خودم غیرقانونی است. بنده نه در کار خرید و فروش ملک هستم و نه بلدم از این کارها انجام بدهم، بنابراین این موضوع را تکذیب کرده و از مراجع ذیصلاح هم می خواهم اگر کسی با نام حنیف عمران‌زاده سوءاستفاده‌ای انجام می‌دهد با او برخورد قانونی انجام بدهند.

وی در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص مطالباتش از باشگاه استقلال گفت:‌ قرار بود ۱۵ همین ماه با من تسویه حساب شود، چند بار هم به باشگاه پول آمده ولی به من چیزی نداده‌اند، خود هواداران قضاوت کنند، من صحبتی در این زمینه نمی‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      بهمین خیال باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شتر درخواب بیند پنبه دانه/مگر با کمک فغانیها بتونید قهرمان بشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج