جاباما
۸۴۰۲۷۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

جدال ۴ غول اروپا برای جذب زیدان

۴ باشگاه بزرگ اروپایی بر سرجذب سرمربی مشهور فرانسوی رقابت دارند.

خبرگزاری فارس: روزنامه مارکا اسپانیا خبر داد که ۴ غول اروپا یعنی رئال مادرید، پاری سن ژرمن، یوونتوس و چلسی به دنبال جذب زیدان، سرمربی فرانسوی هستند.

رئال بعد از باخت های متولی در ال کلاسیکو و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا تماس هایی را با زیدان داشته تا او را راضی به بازگشت کند. پاری سن ژرمن نیز بعد از باخت بد از منچستر یونایتد و حذف از لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جانشینی مناسب برای توخل است.

رفتن زیدان به یوونتوس از همه گزینه‌ها نزدیکتر است چون حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب بیانکونری باعث شده تا زیزو برای رفتن به یوونتوس تمایل بیشتری داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه قرار نبود بیاد ایران ؟ خخخخخ

    • بدون نام

      همه چی اشتباهه زیدان با ریان قدرت تصمیم گیری کامل برگرده رئال .گوارديولا مربی یووه میشه البته مگه اینکه کونته نشه و الگري مربی چلسی و توخل مربی پی اس جي می مونه تمام

    • نادر شیلنگ

      چلسی که قهرمان لیگ برتر رو میخاد و زیدان هم در اولین حظورش تو لیگ برتر نمیتونه قهرمان بشه این یکی و دومی پاریس هم فقط قهرمانی تو ucl میخواد چون این همه خرج فقط شرط انتخابشون از سرمربی اینه که همین امر باعث عدم نتیجه گیری میشه ......سوم یوونتوس هم که هیچ کس مثل الگری با سیستم ایتالیا با توجه به ایتالیایی بودن با سبک و فوتبال ایتالیا آشنا نیست برای همین هیچ مربی در ایتالیا نمیتونه چند سالی متوالی مثل الگری قهرمان سری A ایتالیا بشه مگر اینکه باز بتونه بعداز چندین سال یوونتوس رو هم مثل پاریس که سرسخت بدنبال قهرمانی در Ucl هستن و خرج میکنن تا فینال میرن ولی بی جام برمیگرد پس اینم رویه کار مربی استرس وارد میکنه میمونه همون رئال چراکه رئال با زیدان به واسطه ی هتریک در سه سال متوالی دیگه تو این جام بی انگیزه شدن چراکه رئال الان بدنبال فقط قهرمانی در لالیگا و بردن هردودربی ال کلسیکو از بارسلوناست که این بنظر چیز خیلی ساده ای برای زیدان نیست چون در لالیگا قبلا رئال رو قهرمان کرده و اتفاقا ال کلاسیکوهای جذابی رو هم برده .... تمام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج