جاباما
۸۴۰۴۱۰
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

طاهری: با ۱۰ امتیاز کمتر هم به فکر قهرمانی بودیم

بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم در روزهایی که ۱۰ امتیاز کمتر از رقیبانش داشت، به فکر قهرمانی بود.

خبرگزاری تسنیم: بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال درباره برتری یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همه بازی‌های لیگ سخت است و دیدار آسان نداریم. نفت تیم خوب و منجسمی داشت و در ضد حمله برنامه خودش را پیش می‌برد. موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما بازی سخت شده بود. برای ما سه امتیاز لازم بود که آن را گرفتیم.

وی در مورد اینکه استقلال چقدر با نزدیک شدن به تیم‌های مدعی، شانس قهرمانی دارد، گفت: صددرصد هدف‌مان همین است. روزی که ۱۰ امتیاز عقب بودیم، به فکر قهرمانی بودیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص فشردگی مسابقات لیگ و آسیا و اینکه این مسئله به ضرر استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن است، گفت: فشردگی مسابقات واقعا بچه‌ها را خسته کرده بود، به همین خاطر به بعضی از آنها استراحت دادیم یا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند. ضمن اینکه، تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، یعنی سطحش از تیم‌های دیگر بالاست. تیمی که سطح بالا باشد، سختی‌های خودش را هم دارد.

طاهری: با ۱۰ امتیاز کمتر هم به فکر قهرمانی بودیم

طاهری با اشاره به بازی سه‌شنبه هفته جاری استقلال برابر العین امارات تصریح کرد: در دیدار اول برابر الدحیل قطر، اختلاف‌مان سه گل نبود، اما یکسری اتفاقات افتاده که باعث می‌شد زورمان نرسد. تیم‌ها سرمایه‌گذاری کرده و بازیکنان خوبی جذب می‌کنند. الدحیل بازیکنان خیلی خوب داشت و خوب هم بازی می‌کرد. قصد داریم انسجام تیمی را حفظ کرده تا العین را ببریم و به جدول برگردیم. امیدوارم سه‌شنبه و در روزی که هواداران به ورزشگاه می‌آیند سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در واکنش به ناراحتی مرتضی تبریزی گفت: هر بازیکنی حق دارد از شرایط ناراضی باشد. تبریزی بازیکنی است که تلاش می‌کند تا روز به روز بهتر باشد. او بازیکن ناموفقی نبوده و خوب تلاش می‌کند. اگر تبریزی از شرایط خودش ناراحت است، چون بازیکن بزرگی است. مرتضی بلندپروازی را دوست دارد و می‌خواهد هر بازی گل بزند. او بازیکن بسیار خوب و زحمتکشی است و کم کم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      وقتی خیالتون از داوری راحت باشه که بازیها رو واستون در بیاره و از اونطرف حریفتون رو متوقف کنه بله بایدم به فکر قهرمانی باشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه میشه بروداوری کن خیلی زرنگید لنگی هروقت نتیجه نگیریدبه گردن داورمیدازن .

    • ج

      وقتی تیم حکومتی ونورچشمی وزیرورزش وفدراسیون فوتبال ایران باشی وازکمکهای داوران هم بی نصیب نباشین بیست امتیازهم عقب باشین امیدوارین که قهرمان میشین اگردرتعدادبازی هم امتیازلازم رابدست نیارین حتمآ ازتیمهای بالای جدول به طرفندی جریمه میکنن وازشان امتیازکم میکنن تاشماقهرمان بشین

    • بدون نام

      یه سه برد آوردن برابر تیم‌های ضعیف حالا رودار شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اینکه شما مقابل تیمهای خیلی قوی مثل فولاد،نفت مسجدسلیمان ونساجی نتیجه گرفتین!!!!

    • مهدی فولادشهر

      لنگ کثیف دو ساله با پولهای دزدی هدایتی،محبت داورها،وزیر و پسر لنگی اش،اون بالاست،وگرنه لنگ در حد دسته سه ایران هم نیست،بالاخره سال۱۴۰۰ هم میرسه،که دوره لنگ کثیف تموم بشه،تیم درپیت و اختلاسگر لنگ،دوره اش تمومه،این تیم مردمی تاج کبیره که همیشه در قلبهاست،اس اس اث میلان سرور لنگ ایران.

    • مسعود اعتدال

      زر الکی نزن طاهری کیسه کش جوجه رو اخر شاندیز بیا نشونت بدم

    • بدون نام

      ایول مهدی گل گفتی ریشه لنگـ باید کنده بشه اینا باید محو بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام ایران میدونن که باداوری اومدبالالنگی هدایتی کجایه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج