۸۴۰۷۸۳
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

ادیانی: مشکلات اقتصادی با مذاکره حل نمی‌شود

رئیس عقیدتی-سیاسی نیروی انتظامی گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور با مذاکره پیش نمی‌رود، باید باروحیه جهادی تلاش کنیم و از داشته‌های کشور بهره ببریم بی‌شک بر همه مشارالیه خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا ادیانی در سومین یادواره ۱۰۰ سردار شهید نیروی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: مقام معظم رهبری اعلام کردند از وظایف رهبری این است که باید تلاش کنیم شعله جهاد، شهادت‌طلبی، ایثار، شهادت و ولایت مداری در کشور جمهوری اسلامی ایران به افول نرود.

وی گفت: جایگاه یادواره شهدا علاوه بر تکریم خانواده شهدا، باید به مقام و منزلت و جایگاه شهدا و اقدامی که آن‌ها انجام دادند به مردم بازگو کنیم، چراکه آن‌ها از بزرگ‌ترین سرمایه خود گذاشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: هیچ‌کس به اندازه مقام معظم رهبری ظرفیت‌های جوانان، داشته‌های کشور، استفاده از جوانان تحصیل‌کرده انقلابی نمی‌داند، راه‌حل و رفع مشکلات اقتصادی کشور در داخل کشور است، علت به وجود آمدن بعضی از مشکلات اقتصادی موجود ضعف مدیریتی است.

ادیانی تأکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس با دست‌خالی به نبرد ابرقدرت‌های جهانی رفتیم ولی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم و در جنگ هشت‌ساله انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت به جهان صادر کردیم.

وی تصریح کرد: به برکت روحیه جهادی بود که در زمان جنگ و بعد از جنگ تحمیلی اقدام به ساخت موشک و در حوزه دفاعی کشور شدیم و در حال حاضر در منطقه حرف اول در حوزه دفاعی را می‌زنیم، ولی در زمان جنگ سیم‌خاردار هم به مانمی دادند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا بیان داشت: حل مشکلات اقتصادی کشور با مذاکره پیش نمی‌رود، باید باروحیه جهادی تلاش کنیم و از داشته‌های کشور بهره ببریم بی‌شک بر همه مشارالیه خواهیم کرد و این موضوع را در سخت‌ترین شرایط موجود این موضوع را نشان دادیم پس باروحیه جهادی برای رفع مشکل کشور تلاش کنیم.

ادیانی یادآور شد: هیچ پدر و مادری فرزند شهیدش را فراموش نخواهد کرد، نباید کاری کنیم شرمنده پدران و مادران شهدا باشیم، باید غمخوار پدران و مادران شهدا بوده و در مسیر شهدا قدم برداریم.

وی افزود: مواظب رفتار و برخورد خود با خانواده شهدا باشیم، حرمت خانواده‌ها شهدا را حفظ کنید، کاری نکنید که در قیامت نتوانید پاسخ خون شهدا را دهید.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: در جامعه اسلامی باید امربه‌معروف، آزادی اسلام، موازین اسلامی در دستور کار باشد، عدالت را در دستور کار قرار دهید، در حوزه‌های سیاسی و انتخابات کشور به افرادی رأی ندهید که طعم فقر را نچشیده باشد و نسبت به اهداف والای شهدا بی‌تفاوت باشند.

ادیانی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا در زمان حیات با نثار جان خود و در زمان شهادت با معنویت خود به‌نظام انقلاب روح تازه می‌بخشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد مرادی شیرابادی

      انشاالله روزی برسد که همه مردم جهان با صلح و ارامش زندگی کنند و این جنگ و تنش که نتیجه اش خون ریزی و از بین بردن اشرف مخلوقات خداوند یعنی انسان کنار گذاشته شود و کل دنیا عاری از هرگونه تسلیحات باشد امین یا رب العالمین

    • Mohammad

      جلو دزدی ها رو بگیرید خود به خود همه چیز حل میشه
      هروز باید شاهد یه دزدی با مبلغ کلان و فرار به کانادا و کشورهای دیگه باشیم

    • کارمند

      مشکلات کشور با تهدید ومرگ بر دیگر کشورها هم حل نمیشود البته این شرایط به نفع کاسبان تحریم است
      اما راه حل مشکلات کشور تغییر در سیاست خارجی و بهبود روابط سیاسی با کشورهای تاثیر گذار ابرقدرت دنیا است

    • بدون نام

      همین مزخرفاتتون کار مملکت رو به اینجا کشید بی لیاقتها

    • بدون نام

      دولت و هیئت وزرا با این هرج و مرج اقتصادی و اختلاسهای ریز و درشت و زمین خواری و نجومی بگیری و اخیرا داماد پروری باید شرمنده شهدا باشن

    • بدون نام

      فقط میخواید یک حرفی زده باشید از قافله عقب نمانید بدون مذاکره هیچ چیز حل شدنی نیست

    • بدون نام

      فقط میخواید یک حرفی زده باشید از قافله عقب نمانید بدون مذاکره هیچ چیز حل شدنی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج