۸۴۱۳۵۸
۱۶ نظر
۵۰۲۴
۱۶ نظر
۵۰۲۴
پ

برادرکشی بعد از قهر همسر

مرد میانسال که همسرش از خانه قهر کرده بود به سراغ برادرش رفت تا او را واسطه آشتی کند اما وقتی دید برادرش دخالتی نمی کند او را با شلیک گلوله کشت.

روزنامه ایران: مرد میانسال که همسرش از خانه قهر کرده بود به سراغ برادرش رفت تا او را واسطه آشتی کند اما وقتی دید برادرش دخالتی نمی کند او را با شلیک گلوله کشت.

ساعت ۱۲ شب جمعه ۱۷ اسفند کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز در جریان قتل مرد ۴۰ ساله‌ای قرار گرفتند.

از آنجایی که مرد جوان به‌نام فرید با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، بلافاصله تحقیقات از فردی که فرید را به بیمارستان منتقل کرده بود آغاز شد. در بررسی‌ها مشخص شد که عامل این جنایت احمد، برادر فرید بوده که پس از قتل متواری شده است.با به‌دست آمدن هویت متهم، کارآگاهان جنایی وارد عمل شده و در کمتر از ۸ ساعت پس از قتل، احمد را درحالی که در خیابان‌های اطراف خانه‌اش در حال پرسه زدن بود دستگیر کردند.

مرد ۵۲ ساله در همان تحقیقات اولیه به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: حدود ۲۵ سال است که ازدواج کرده ام، اما خانواده همسرم دست از دخالت هایشان برنمی دارند. دخالت‌های آنها به قدری ادامه داشت که یک سال قبل تصمیم گرفتم از آنها زهر چشم بگیرم. برای همین اسلحه‌ای خریدم و حتی تصمیم داشتم مادرزنم را هم به قتل برسانم. تا اینکه چند روز قبل دوباره با دخالت‌های مادرزنم، همسرم قهر کرد و به خانه آنها رفت.

او ادامه داد: ساعت ۹ شب حادثه به همراه یکی از دوستانم به خانه برادر کوچکم رفتم و از او خواستم که با همسرم صحبت کند و از او بخواهد که به خانه برگردد. من برای برادرم کارهای زیادی انجام داده بودم و فکر می‌کردم به خاطر جبران خوبی هایم که شده به من کمک می‌کند. اما او قبول نکرد و گفت دخالتی نمی‌کند. من هم او را تهدید کردم که تا فردا صبح به او وقت می‌دهم که همسرم را به خانه برگرداند در غیر این صورت او و خانواده‌اش را می‌کشم.

اما برادرم گفت نمی‌توانم این کار را انجام دهم. من هم اسلحه‌ای را که به همراه داشتم از جیبم درآوردم و خواستم به سمت برادرم شلیک کنم. اما دوستم که همراه من بود و شاهد ماجرا، از پشت سر دستم را گرفت تا مانع شلیک شود اما من دستم را چرخاندم و تیر از اسلحه شلیک شد و به قفسه سینه برادرم اصابت کرد. بعد از آن هم فرار کردم اما ساعاتی بعد دستگیر شدم.

سرهنگ نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      مردک روانی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتی.

    • بدون نام

      مادر زن با دخالت های بی جا و راهنمائی های غیر اصولی زندکی دختر وپسرها را به جهنم تبدیل میکنند صد رحمت به مادرشوهر البته الان عروس ها با خانواده شوهر زندگی نمیکنند.

      پاسخ ها

      • عامو

        12/54لطفاً خودت را جای عروس ها فرض کنید، شوهر کرده که یک زندگی آرام و آسوده داشته باشند، و الا خونه پدرشون یک لقمه نان گیرشان می اومد بخورند، حالا اگر خانم هستی که هیچ اگر مرد هستی از دختر هایی مثل خواهر یا فامیل نزدیک سوال بفرما، من منصفانه گفتم، دیگه اون عهد پنجاه شصت سال پیش گذشته و زندگی ها تغییر کرده اند، من خودم دخترم را به اقوام خواهری پدرم داده ام و دختر آنها را برای پسرم گرفته ام، والا بخدا نسبت به هیچکدام شان فرق نمی زارم،

      • م

        ‌شما مطمئن باش وقتی فردی برادر خودشو تهدید میکنه به قتل مشکلات روحی و روانی داره و بدون شک همین مشکلات روحیش باعث سوءضن به مادرزنش شده
        کرم از خوده درخته و مادرزن بیگناه

      • بدون نام

        تقصیر خانم نبوده انگار شوهرش روانی بود

    • بی سرزمین

      عامل همه بدبختی ها بشر زنها هستن عامل جدای براد از برادر وفرزند از مادر .حسادتها .چشم هم چشمی کردن .......البته بعضی زنها هم خیلی درک بالایی دارند ولی بیشترشون موجب بدبختی هستن

    • بدون نام

      این قرار بازداشت و تحقیقات پلیس منو کشته آخه قرار بازداشت و تحقیقات برای قائل چه معنی داره.

      پاسخ ها

      • امرا

        سلام برای رسیدگی به یک جرم نیاز به تحقیقات دارد تا زمانی که پرونده از طرف بازپرس کامل نشده باشد متهم یا مجرم در چنین مواردی بازداشت میکنن بعد از کامل شدن تحقیقات بازپرس پرونده به دادگاه فرستاده میشود قاضی بر اساس تحقیقات بازپرس رای به برائت یا مجازات صادر میکند

    • بدون نام

      آخه کدوم زن میتونه با ی روانی ای مثل تو زندگی کنه؟؟

    • لیلی

      ای خاک عالم تو سرت کنن احمق این منطقت بود که بیچاره چون گفته بود دخالت نمیکنم برادر خودته بکشی؟؟؟ خانواده برادرت بی سرپرست شدن خودتم برو پای چوبه دار

    • بدون نام

      بدبخت خب مادر زنت دخالت کرد برادرت هم میرفت همون جواب را میداد که به خودت داده چرا کشتی ؟ برادرت را با اسلحه تهدید کردی که فردا صبح خونه باشه زنت! مرتیکه دستم چرخیدومن نچرخیدم و تیر شلیک شد شد جواب !

    • بدون نام

      میرفتی آشتیشون میدادی اینجا ایران است کسی با کسی شوخی نداره میکشن میزنن دهن صاف میکنن نه گفتن مساوی با بنگ بنگ میزنن هشتل پشتلت آدمو در میارن در حقیقت انقلابی عمل میکنن

    • بهمن خسروزادگان

      زنی که بعداز۲۵ سال زندگی مشترک قهرمیکنه ؟ صد درصد دختر این خانم هرروز سه بار قهر خواهد ؟ صبح __ ظهر __ مغرب ؟ شاعر این شعر را بگاگفته «»«»«»«» آسوده منم که خر ندارم از قیمت جوخبر ندارم :::::

    • بدون نام

      لعنت خدابر زن ومادرزن.احمق چرابرادرت را
      کشتی اون دو ماده گرگ فتنه گر رامی کشتی.
      آخه مردک برادرت راچرا بقتل رساندی.

    • پوریا

      معلوممان شدتوخیلی نامردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج