۸۴۱۵۲۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پنج بازیکنی که زیدان برای رئال می‌خواهد

زیدان پس از بازگشت به رئال ابتدا به اتمام خوش فصل جاری با کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر می کند و سپس حمله به تمام جام ها در فصل آینده.

ورزش سه: به نقل از آاس، روز گذشته زیدان پس از حرف و حدیث های بسیار به رئال برگشت تا دوره دوم مربیگری اش در این تیم را شروع کند. در اولین قدم، زیزو باید رئال را در ۱۱ بازی باقیمانده در لالیگا به سلامت هدایت کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کند و از فصل بعد پروژه ای جدید را استارت بزند.

طبق ادعای ال چیرینگیتو، زیزو در مذاکرات بازگشتش، از فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه تقاضای جذب ۵ بازیکن را کرده است.

پنج بازیکنی که زیدان برای رئال می‌خواهد

گزینه شماره یک او ادن هازارد است و گفته می شود که او با رئال یپش قرارداد هم امضا کرده است. هرچند چلسی فعلا از خرید بازیکن در دو پنجره پیش رو محروم شده ولی با پیوستن پولیشیچ به این باشگاه در زمستان، به نظر مشکلی برای واگذاری هازارد به رئال نخواهد داشت.

کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی دیگر بازیکنی است که زیدان تقاضای جذب او را داده است. انتقالی که به نظر دشوار می رسد به خصوص پس از مصاحبه اخیر امباپه که گفت فصل بعد هم در پاریس خواهد ماند ولی شاید با زیزو اوضاع متقاوت شود.

پنج بازیکنی که زیدان برای رئال می‌خواهد

لوکاس هرناندز، مدافع اتلتیکو که گفته می شود با بایرن تمام کرده، دیگر بازیکن موجود در لیست خرید زیدان است. سادیو مانه، ستاره لیوروپول و پل پوگبا، هافبک سرشناس فرانسوی منچستریونایتد نیز دو بازیکن دیگر مورد علاقه زیدان هستند.

نکته جالب اما عدم علاقه زیدان به نیمار است. با وجود اینکه پرز بارها برای جذب نیمار تلاش کرده؛ ولی ستاره برزیلی با درخواست مستقیم زیدان از فهرست خرید کهکشانی ها خارج شده است.

همچنین ادر میلیتائو، مدافع برزیلی پورتو اولین بازیکنی است که تابستان به جمع رئالی ها ملحق خواهد شد و زیدان این بازیکن آینده دار را از فصل بعد در اختیار خواهد داشت. مذاکرات با میلیتائو پیش از بازگشت زیدان، به نتیجه نهایی رسیده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گفتم که حساب همه جا کرده

    • بدون نام

      زیدان میدونه نیمار نمیاد تو رئال ..و از رئال خوشش نمیاد واسه همین زیدان بهش پیشنهاد نمیده .نیمار بازیکن بزرگیه دلیل اینکه نمیخواد بره تو رئال بخاطری که گفته نمیخوام رقیب مسی بشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیمار بازیکن بزرگی ولی ضمناً دارای ضعف‌های شخصیتی بزرگ هم است بازی نکردن بابت آسیب دیدگی های جزئی به تعداد زیاد و اینکه از زمانی که نیمار تحت فشار قرار می‌گیرد همکاری گروهی‌اش به شدت افت میکنه و رو به حرکات بی‌ثمر میاره اینها آمارهاش موجوده و زیدان مطمئناً از این مسائل اطلاع داره و مثل من و تو احساسی برخورد نمی کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج