۸۴۱۷۱۸
۱۶۱ نظر
۵۱۲۴
۱۶۱ نظر
۵۱۲۴
پ

روایت دو دختر که توسط پدرشان آزارجنسی دیده‌اند

جایی در شهرک صنعتی عباس‌آباد، در دفتر یکی از کارخانه‌های تولیدی قرار گذاشته‌ایم. زنی جوان و زیبا، با چشمانی نگران، به همراه پسری نوجوان روبه‌رویمان نشسته‌اند.

روزنامه شرق نوشت: جایی در شهرک صنعتی عباس‌آباد، در دفتر یکی از کارخانه‌های تولیدی قرار گذاشته‌ایم. زنی جوان و زیبا، با چشمانی نگران، به همراه پسری نوجوان روبه‌رویمان نشسته‌اند.

زانوهای پسرک نحیف و لاغر به‌وضوح می‌لرزند. ضبط‌صوت را هنوز روشن نکرده‌ام که رئیس کارخانه می‌گوید:‌ الان بخشی از خانواده روبه‌روی شما نشسته‌اند. می‌خواهند همه‌چیز را بگویند.

به صورت وحشت‌زده زن جوان نگاه می‌کنم و می‌گویم: شما یکی از دخترها هستید؟ ‌زن درحالی‌که اشک‌هایش را پاک می‌کند، می‌گوید: نه خانم! من مادرشان هستم؛ مادر سمیرا و سمانه که بعد از ۱۹ سال دیدمشان، ‌این هم پسرم، ایمان است. همسر سابقم از هشت‌سالگی به دخترم تعرض می‌کرده و حالا تنها با قرار کفالت بازداشت است و اگر بیرون بیاید، بچه‌هایم خودشان را می‌کشند.

مدیر کارخانه که او را حاج‌آقا صدا می‌زنند، بیرون دفتر می‌رود و همراه با دو دختر جوان داخل می‌آید. یکی از دخترها ماسک به صورت دارد. جلو می‌آید و سلام می‌کند. می‌گویم ماسکت را بردار... با احتیاط ماسک را از روی صورتش برمی‌دارد... دور لب‌ها و صورت دختر جای سوختگی تازه دارد؛ تاول‌هایی که کنده شده، می‌پرسم صورتت چه شده؟ می‌گوید: بابا با قاشق سوزانده! می‌گویم چرا و دختر آرام می‌گوید: چون در کارخانه با دخترها خندیده بودم، گفت چرا می‌خندی و بعد صورتم را با قاشق داغ سوزاند.... ما به درخواست سمانه و سمیرا، دو دختر مردی خطرناک، به کارخانه‌ای در پاکدشت رفته‌ایم تا زندگی آنها را روایت کنیم؛ زندگی دخترانی که ۲۰ سال آزگار مورد سوءقصد و آزار... قرار گرفته‌اند و با پیگیری مدیر کارخانه حالا رازشان را برملا می‌کنند.

داستان از یک تماس تلفنی به روزنامه «شرق» آغاز شد. ظهر روز یکشنبه که تازه کار آغاز شده بود، مردی با روزنامه «شرق» تماس گرفت و گفت مسئول کارخانه‌ای در پاکدشت است و بعد از پیگیری‌های متعدد متوجه شده که نگهبان کارخانه دختر بزرگش را بارها مورد آزار قرار داده و دختر دیگرش را نیز مدام کتک می‌زند. با این اطلاعات، به همراه مددکار یکی از مراکز مددکاری خصوصی روانه شهرک صنعتی عباس‌آباد شدیم.

متأسفانه اطلاعات و جزئیاتی که در تماس تلفنی اول اعلام شد کاملا درست بود. کارخانه با وجود تحریم‌های کمرشکن همچنان پابرجاست و همه‌چیز منطقی به نظر می‌رسد. طبقه بالای کارخانه مدیر و دوست معتمدش که فرد تماس‌گیرنده با «شرق» است ایستاده، درست مانند بادیگارد بالای سر دو دختر. دختر کوچک‌تر که چشم چپش کمی انحراف دارد، سمانه است. دست‌هایش می‌لرزد و مدام گوشه ناخنش را می‌کند. سمانه به مدیر کارخانه همه‌چیز را گفته. حاج‌آقا می‌گوید: پدر این بچه‌ها دو سال بود که نگهبان این کارخانه بود.

آدم آرام و مرموزی بود و ادعا کرده بود مادر بچه‌ها سال‌ها پیش مرده است. به بهانه اینکه دخل‌وخرجش کفاف زندگی را نمی‌دهد، از ما در زمین روبه‌رویی کارخانه اتاقی اجاره کرده بود و با دو دخترش آنجا زندگی می‌کرد. خودش و دو دخترش از ما سرجمع ماهی نزدیک به پنج میلیون تومان می‌گرفتند. بعد از مدتی من به او اصرار کردم که باید برای این دخترها یک خانه مناسب در پاکدشت بگیری، اصلا تو میان این دو دختر در یک وجب جا چه می‌خواهی؟ اما حامد، پدر این دو بچه، اصرار کرد که به او فرصت بدهیم.

تا اینکه دو هفته پیش، من به ماسک‌زدن دختر بزرگش، سمیرا مشکوک شدم. از دختر پرسیدم که صورتت چه شده و او گفت روی صورتش روغن داغ هنگام آشپزی پاشیده، اما رفتارها برایم مشکوک بود، آن‌قدر دختر کوچک را سؤال‌پیچ کردم که بالاخره دختر گفت که پدرش شب‌ها خواهرش را اذیت می‌کند می‌دهد و او و خواهرش را با کابل، زنجیر، سیم برق، چاقو و قاشق داغ مورد شکنجه قرار می‌دهد.

گریه‌های مادر دخترها به هق‌هق می‌رسد و پسر جوان نیز آرام گریه می‌کند. حاج‌آقا ادامه می‌دهد: ما با اورژانس اجتماعی تماس گرفتیم و ماجرا را شرح دادیم، اما خبری نشد. بعد از پیگیری‌ها، یک‌بار سر زدند و گفتند باید دستور قضائی داشته باشیم. رفتند دستور قضائی بیاورند و خبری نشد. دیگر کاسه صبرمان لبریز شده بود. خودم شخصا به دیدار نماینده دادستان در پاکدشت رفتم و ماجرا را شرح دادم. دادستان اقدام فوری کرد و مرد را دستگیر کردند، اما شنیده‌ام که با قرار کفالت بازداشت شده و به‌زودی بیرون می‌آید.

سمیرا و سمانه در تمام این سال‌ها پابه‌پای پدر کار کرده‌اند، درس را نیمه‌کاره رها کرده‌اند و حتی دیپلم ندارند. آنها در کارخانه محصولات را بسته‌بندی می‌کنند. در تمام این سال‌ها دختر کوچک‌تر؛ یعنی سمانه شاهد آزار خواهرش بوده، ‌اما هرگز هیچ چیزی نگفته. دیگر جانم به لبم رسیده بود. حاج‌آقا که پرسید، دلم را به دریا زدم و همه‌چیز را تعریف کردم. حالا بابایم که برگردد، هر دوی ما را می‌کشد. ایمان و سمانه هر دو نقص جسمانی کوچکی دارند. چشم چپ سمانه کمبود بینایی و انحراف دارد و یکی از گوش‌های ایمان هم شکل نگرفته است.

مادرشان می‌گوید:‌ این دو را که حامله بودم، آن‌قدر توی شکمم مشت زد که بچه‌ها مشکل‌دار شدند. می‌خواست سمانه را توی بیمارستان بگذاریم و برویم. آن‌قدر گریه کردم که خانواده‌ای دلشان سوخت و هزینه بیمارستان را دادند و من بچه‌ام را گرفتم.

سمیرا دختر غمگینی است، اما شجاع به نظر می‌رسد. می‌گوید اوایل هر روز و حالا هر دو هفته یک‌بار مورد آزار پدر قرار می‌گرفته. آرام و شمرده حرف می‌زند و می‌گوید: اول که اصلا زورم نمی‌رسید.

هشت سالم بود و نمی‌فهمیدم داستان از چه قرار است. هی نگاهم می‌کرد و نام مادرم را می‌برد. دیگر یک بار گفت تو شبیه زنم هستی و من کمبودم را با تو جبران می‌کنم. می‌گفت اگر به کسی بگوییم، ما را می‌کشد. هر چند وقت یک بار سراغم می‌آمد. به‌جز مادرم، سه بار دیگر ازدواج کرد و هر سه مرتبه زن‌ها آن‌قدر کتک خوردند و شکنجه شدند که فرار کردند.

من را جور دیگری می‌پایید. حق ارتباط با هیچ‌کس را نداشتم. توی کارخانه حتی دستشویی نمی‌رفتم. اگر دستشویی می‌رفتم، شب کتکم می‌زد که با چه کسی رفتی دستشویی. نه حرف می‌زدم، نه کاری داشتم. پولمان را می‌گرفت و خرج ماشینش می‌کرد. عشق ماشین بود. وقت‌هایی که من را مورد سوءاستفاده قرار می‌داد، فحش‌های رکیک می‌داد و من خفه می‌شدم.

سمیرا می‌گوید: من دوست داشتم ازدواج کنم، لباس عروسی بپوشم و خوشبخت باشم، ‌اما بابایم همه آرزوهایم را گرفته و حالا اگر آزاد شود بدون تردید خودم را آتش می‌زنم.

نام برادر دخترها، ایمان است. از ایمان می‌پرسم او در تمام این مدت کجا بوده است، می‌گوید: من دیگر نمی‌توانستم رفتارها و خشونت را تحمل کنم. من هیچ‌چیزی از ارتباط بین پدر و خواهرم نمی‌دانستم، اما کتک می‌خوردم. ماه اولی که اینجا آمده بود، برایش در کارخانه کار کردم و گفتم پول و حقوقم مال خودم است و مثل دخترها پولم را به او نمی‌دهم، اما پدرم یک‌میلیون‌و نیم حقوقم را گرفت و من را بیرون کرد. حالا می‌فهمم من را بیرون کرده بود که هر بلایی دلش می‌خواهد، سرمان بیاورد.

سمیرا دختر بزرگ خانواده ۲۲ساله است؛ صورتی سبزه‌رو دارد با چشمانی زیبا شبیه آهو. از هشت‌سالگی به بهانه اینکه صورتش شبیه مادر است، ‌مورد آزار قرار گرفته است. در تمام این سال‌ها مادر کجا بوده؟‌ مادر وقتی عروس حامد می‌شود ۱۴ساله بوده است؛ زنی از روستاهای مشهد که پدر و مادرش را از دست داده و فامیل زود شوهرش می‌دهند. سه فرزند به دنیا می‌آورد و ۱۷سالگی پابرهنه از خانه مرد فرار می‌کند. ۲۰ سال دخترها و پسرش را نمی‌بیند. مرد تهدید می‌کند اگر سراغ بچه‌ها بیاید، او را ‌آتش می‌زند.

زن جای دیگری دوباره زندگی را امتحان می‌کند و حالا جایی دیگر همسر و فرزند و زندگی آرامی دارد. در تمام این مدت تنها با پسر کوچکش گاهی تلفنی حرف می‌زده و حالا بعد از ۲۰ سال این اولین دیدار آنهاست؛ دیداری تلخ و غمگین. دست‌های لرزان دخترش را توی دست فشار می‌دهد و می‌گوید: بددل بود و عصبی. در میان جمع آدم معقولی بود و همیشه به من می‌گفتند اگر مادر و پدر نداری، خدا شوهر خوبی نصیبت کرده است. هر روز می‌آمد و کابل را به جانم می‌کشید.

بدنم را با پیچ‌گوشتی داغ می‌سوزاند. پیچ‌گوشتی داغ را... صدایش را می‌برد و می‌گوید:‌ رویم نمی‌شود بگویم چه کار با من می‌کرد. من از دار دنیا یک برادر داشتم که یک روز نزدیک عروسی‌اش آمد و به حامد التماس کرد بگذار نسرین برای عروسی‌ام بیاید و حامد قبول کرد. روز عروسی صدایم کرد و موهایم را از ته تراشید، ابروها و مژه‌هایم را کند و گفت: حالا بریم عروسی! من گفتم این‌طوری جایی نمی‌روم و گفت:‌ خودت نخواستی، برادرت آمد و گله کرد، من می‌گویم تو حاضر نشدی عروسی یک دانه برادرت بروی.

گریه امان زن را می‌برد... در میان هق‌هقش می‌گوید: توی مشهد یک اتاق اجاره کرده بود و جلوی در را رختخواب می‌چید و می‌گفت من روی این رختخواب مو گذاشته‌ام. اگر رختخواب به هم بخورد و این تار مو حرکت کند، معلوم می‌شود از خانه بیرون رفته‌ای و می‌کشمت. من تمام مدت نمی‌گذاشتم بچه‌ها به رختخواب نزدیک شوند تا مبادا آن مو جابه‌جا شود. شب که به خانه می‌آمد، در را هل می‌داد که رختخواب‌ها بریزند. بعد بچه‌ها را به باد کتک می‌گرفت که بچه‌ها اعتراف کنند من از خانه بیرون رفته‌ام.

یک مدت هم در یک ساختمان کار می‌کرد؛ وادارم می‌کرد چادرم را بکشم روی سرم و از صبح که می‌رود سر کار روبه‌روی ساختمان روی پله بنشینم تا ببینید تکان نمی‌خورم. بعد شب‌ها کتکم می‌زد، هنوز جای سوختگی روی تنم مانده. من فرار کردم و نمی‌دانستم این بلا را سر بچه‌هایم می‌آورد.

به گفته ایمان، پدرش بعد از دستگیری چند بار از زندان تماس گرفته و مدعی شده حاج‌آقا (صاحب کارخانه) برایش پاپوش دوخته است.

سازمان پزشکی‌قانونی آزارها را تأیید کرده است. خبرنگار «شرق» پس از اطمینان از صحت وقوع اتفاق، تماس‌هایی را با نمایندگان مجلس آغاز کرد و پیگیری‌ها برای جلوگیری از آزادی حامد، پدر این دو دختر آغاز شد. هنگام نگارش این گزارش، تماس‌های مکرر مادر دختران با «شرق» آغاز شد و اطلاع داد برادر حامد از مشهد به تهران عازم شده تا کفیل برادر شود و تعهد داده پدر کاری با دختران ندارد.

به گفته مددکار اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی، امکان آزادی حامد در شرایط فعلی اصلا وجود ندارد و ترس دختران ناشی از آزارهای روانی است که در سال‌های گذشته از پدر کشیده‌اند؛ اما سمیرا در تماس‌های تلگرامی با خبرنگار از وحشت بی‌حد خود برای مواجهه با پدر می‌گوید و گفت حاضر نیست دیگر در آن خانه و کارخانه بماند. با مساعدت سازمان بهزیستی، دختران به یکی از خانه‌های امن منتقل شده‌اند و حالا آنها سرپناهی برای خودشان دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      سلام
      خواهشا اینگونه اخبار پخش نشود حتی حرمتها نشکند وقباحت ان پیش مردم محفوظ بماند

      پاسخ ها

      • مریم یه ایرانیم .

        از بس قانون ضعیفه متاسفم . برای کل خانواده که از پس یه حیوون بر نیامدن . مگه میشه مگه داریم . چقدر مادر بیفکر . چقدر دخترهای بی عرضه . اون که یه مرد حیوون صفت بوده پس اطرافیان چکار میکردن ؟

      • بدون نام

        اطلاع رسانی باید بشه شاید کسایی هستند باز این طور ازار اذیت میشن اگه ناراحتی نخون حتما خودت لایه پره قوه بزرگ شودی اشک

      • sami

        اگر این اخبار پخش نشه طرف آزاد میشه ولی وقتی اذهان عمومی جریحه دار بشه دیگه طرف نمیتونه قصر در بره

      • بدون نام

        کاملا موافقم. از نظر شرعی گناهان را خدا می‌بخشد و مشکلی ندارد، ولی نباید این جرمها را بیان کرد که علنی کردن آنها خلاف مصلحت است و باید عامل پخش خبر کشته شود انشاالله

      • بدون نام

        تو امریکا و اسراییل هم این داستاها نیست

      • بدون نام

        کشور اسلامی ایران جالبه

      • بدون نام

        هر سال دولت این همه بودجه به موسسات و حوزها میده درس اخلاق و اخرت بدن این اوضاع ایران شده تجاوز اختلاس و فساد

      • بدون نام

        نویسنده ی این متن خودش مریض روانیه.چرا باید این خشونت تبدیل به متن بشه غیر از آزار دادن کسانی که بی خبر بودند چه هدفی داشتید؟

      • بدون نام

        خواهر خودت بود اینو‌نمیگفتی

      • بدون نام

        معلومه از کل داستان فقط تجاوز رو فهمیدی

      • بدون نام

        اون بی همه چیزی که کامنت گذاشته از نظر شرعی خدا گناهانو می بخشه...حالم ات به هم می خوره

      • hassan.h

        این موارد از آسیب های اجتماعی حاصل مصرف مواد مخدر صنعتی(روانگردان ها) است خانواده ها فرزندان ،همسران و شوهرانشان را دریابند خطر خیلی جدی است خیلی تهیه این مواد آسان است
        مراقبت کنید

      • م ش

        این خبرها در آمریکا واروپا اسرائیل هم هست شما بیخبرید خیلی بیشتر

      • م۴

        لعنت برهمچه پدری باید زنده زنده در اتش بسوزانندش

    • ریکا

      حیفه اسم حیوان بزارم روش
      چون حیوان هم این جور رفتار نمیکنه
      مردک بیشعور

      پاسخ ها

      • خوزستان

        دارم دیونه میشم پدر باید .............

      • باوتنک

        چنین آدمی مرگ براش پاداشه.اینو باید بدن دست من تا کاری کنم روزی هزار بار آرزوی مرگ کنه.

      • م۴

        م ش اشتباه میکنی یهودهمچه کاری نمی کند که این فرد که مسلمان نماست کرده
        شاید بدت نمی اید این چیزها

      • بدون نام

        بخواطرخدااین ظالمین جنایت کاررااعدام کنید

    • ریکا

      حیفه اسم حیوان بزارم روش
      چون حیوان هم این جور رفتار نمیکنه
      مردک بیشعور

    • بدون نام

      اینو حیفه بکشیش

      لخت بیندیش وسط شهر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته که کارش وحشتناک بوده و باید به شدت مجازات بشه، اما باید گذشته خودش هم مورد بررسی قرار بگیره تا بفهمن چطور یک کودک معصوم میتونه به چنین هیولایی تبدیل بشه

    • بدون نام

      لعنت به بی پناه بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخیر بودجه مملکت خرج عطینا میشه والا نباید بی پناه داشته باشیم

      • بدون نام

        واااای، روانی و مریض هر جایی پیدا میشن، اینها دیگه نه بیکار بودن نه بی پول که همه چی رو به دولت ربط میدین شما هم

    • یاور

      برخورد قاطعانه واشد مجازات را برای این پست فطرت تقاضا داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کافیه تو زندان پخش بشه چه غلطی کرده و چه حیوونی بوده همونجا ترتیب مجازاتش را می دن

    • بدون نام

      توی این مورد با سنگسار موافقم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالب و عجیب اینجاست که میخواستن آزادش کنن

    • بدون نام

      با سنگسار موافقم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سنگسار مجازات کمی هست برای این پلید . باید زنده بمونه و 20 سال بلا سرش بیاد تا بفهمه درد چیه

      • خسروابادی

        اعدام دربشکه قیر داغ

    • بدون نام

      این پدر روانی باید نباید حتی نور خورشید رو ببینه چه برسه آزاد بشه . دلم آتیش گرفت برای دخترا کاش مسئولین و دست اندر کاران کاری برایشان بکنند .

    • بدون نام

      خاک عالم برسرهمچین ادمهایی واقعا نمیشه بگی ادم. حیوان هم صد شرف داره از این پست عالم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت برموجود در شکل آدم ،خواهشن اینجور موارد رو بصورت مشروح ‌نشرنکنیدفقط گزارش مجازات اینجور وحشی رو گزارش کنید ،البته بنظرم ‌مجازاتش کمتراز زنده زنده آتیش زدن نباشه ‌امیدوارم بزودی گزارشرمجازاتشو بخونیم ‌

      • بدون نام

        واما دوست عزیز۰۹۰۸ هیچ بی پناهی دلیل نمیشود خوی وحشیگری انجام گیرد این چه منطقیه ‌؟

      • بدون نام

        کاربر 10:52
        اگه اون خانم یه پشت و پناه داشت مجبور نبود تمام روز چادر بکشه سرش و بشینه جایی که این وحشی ببیندش
        یا اون قضیه رختخواب

        درد بی پناهی مجبورش کرد که هرچیزی را تحمل کنه

        و بعدش هم دوتا دختر بی پناه موندن و اشغال روانی

    • بدون نام

      من ازاقایه ریسی خواهش میکنم که این نامرد پست راچنان مجازات کند که هیچ حیوانی دیگر حتافکرهم به این کارزشت وپلید نکند من حاضرم بعنوان شکنجگراین مرد انتخاب شوم تابهش حالی کنم که ازاردادن چه مزایی دارد

    • بدون نام

      كثافت بي همه چيز اينا نتيجه حمايتهاي بي چون و چراي قانون از مردان و عدم بروز رساني و تغيير قوانين عهد عتيق و چند هزارساله است كه پدر رو مالك بچه مي كنه اگه مسئولين و صاحبين قدرت تو مملكت مسلمون و شيعن بايد خودشونو آتيش بزنن چون حضرت علي گفته از درد دزدي خلخال پاي يه زن تو حكومت مسلمون ، هر مرد مسلماني بايد دق كنه
      اينم وضع ما
      حاشا به غيرت آقاي ...

    • بدون نام

      وامصیبتا

    • بدون نام

      لعنت بر بعضی پدرها،این مثلا پدررو باید اعدام کنند

    • بدون نام

      این مرد آشغال و هر چه زودتر اعدام کنین مگه مملکت قانون نداره میخان آزادش کنن

    • بدون نام

      چنین پدری اگر طرفش من بودم توی خیابان سرش میبردیم امان از لقمه حرام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخ که چقدر دلم تنگ شدن بود واسه اینجور غیرت مردونه، کیف کردم از این نظر

    • بدون نام

      چنین پدری اگر طرفش من بودم توی خیابان سرش میبردیم امان از لقمه حرام

    • ال

      وااای چقد وحشتناک
      خدالعنتش کنه این پدره یاحیوان

    • مملکت ویران

      تف به روت ای لجن.توچه جور حیوان پستی بودی.حیوان بابچه خودش اینکارارونمیکنه.تف تف

    • بدون نام

      خاک برسرهمچنین پدری بی غیرت

    • بدون نام

      حتی تصورشم غیر قابله باوره خدایا بدادمون برس

    • مهمان

      باز مشهد !!! چه خبره توی این شهر !؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرده مشهدی نبوده آی کیو

      • بدون نام

        خواستی یه چیزی گفته باشی

    • زهرا

      وای استغفرا...خدایاسردردشدیدگرفتم یاامام حسین یاامام زمان پدربه دخترش تعرض میکرده بخداسرگیچه گرفتم تقصیردختراهم بوده بایدفرارمیکردن ازخونه میرفتن کلانتری این حیوون روفقط بایدتیکه تیکه کنن چه مادری داشتن حیف اسم مادربایدبچه هاتومیگرفتی بایدجنازه این مردک نفهم روبدن لاشخورابخورن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید مادر دخترها خودش سر این بیشرف را از تنش جدا میکرد مردک روانی فاسد

      • بدون نام

        زهرا جان طرز تفکر شما یکی از بانی های این ماجراست

      • بدون نام

        مادر بنده خدا که خودش طفلی قربونی یه اشتباه زودهنگام و یه مرد هیولاصفت بوده، البته این که از ترس دخترهاش رو رها کرده به حال خودشون اصلا جالب نیست

      • بدون نام

        اتفاقا مادره کم سختی نکشیده و بنظرم فرار کار درستی بوده

    • بدون نام

      باید سریعأ محاکمه و قصاص شود چون جانی و خطرناک است..........

    • بدون نام

      پدرشان نه دین داشته ونه وجدان،اعدام کمشه

    • بدون نام

      خدالعنتت کنه پست فطرت.....

    • علیرضا

      ای ....این آدم نما رو باید جلو سگهای گرسنه بیاندازن تا تکه تکه شود.هر چند ظلم بزرگی به سگها میشود

    • بدون نام

      چ وحشتناک؛خب مادر محترم وقتی فرار میکردی بچه هاتم میبردی اینم کم بی تقصیر نیست حتی تصور زجری که این دخترا کشیدن وحشتناکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در این جامعه کثیف زنان شوهردار و دختران خانواده دار هم امنیت ندارن چه برسه به ی زن بی سرپرست . خودت را بذار جای این زن و بعد قضاوت کن

      • بدون نام

        ای تف به ذات هر چه آدم بی منطق هست

    • عرشیا

      یاخداموی تنم راست شد این حیون نباید ازاادبشه یه ادم روانی که حتی به بچه خودس رحم نکرد

    • بدون نام

      متاسفم . واقعا چیزی نمیشه گفت

    • بدون نام

      بابا نزنید این اخبار کریح و وقیح
      الله اکبر
      پناه میبریم به خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز دل، اتفاقا باید این موارد علنی بشه تا اگر کسی مورد این قبیل آزار قرار گرفت از آشکار کردنش ترسی نداشته باشه. خیلی ها از همین حیای طرف مقابل سواستفاده میکنن

    • محسن

      اگه این مملکت قانون داشت باید پدر این دخترارو از چند نقطه بدن دار می زدن.البته بعد از اینکه چند نفر به خودش تجاوز می کردن...

    • کرامت

      وای چقدر تلخ تلخ مغزم داره متلاشی میشه

    • بدون نام

      جان خودتان چرا این رو تیتر زدید بابا ازاولین کلمه تا آخرکه خوندم بغض گلوم رو فشرده دارم خفه میشم صد شرف به حیوان باید اعدامش کنند کسی که به دختر خودش اسغفرالله بگم چی خدایا خودت نابودش کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بغض گلوی تو مهمه یا انصاف برای این دختر ها و اون زن زجر کشیده
        چقدر خودخواهید شما ها

    • بدون نام

      چرا اسم و آدرس دقیق میدید.مگه اینا آبرو ندارند؟

    • صادق

      باور کنید دود از کله ام بلند شد.البته بدانید چنین آدمهائی در جامعه ما زیادهستندوکمترین مجازاتشان اعدام هست.من خودم شخصی را می شناسم به خاطر اینکه زنش پسرش را نیم ساعت به پارک جنب خانه شان برده بود تا بچه را آرام کند یک ساعت به باد کتک گرفت به طوری که زن مجبور شد بدون چادر و روسری از خانه فرار کرده وبه خانه همسایه پناه ببرد.یا الان دوسال است نمی گذارد به خانه پدرش برود.جالب اینجاست که چنین آدمهائی در اجتماع همیشه دم از غیرت میزنند .آخر آدم اینقدر حیوان صفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخدا حالم بد شد مگه میشه چرا نمیتونم باور کنم

      • بدون نام

        غیرت الکی و آبکی به اندازه بیغیرتی نفرت انگیزه

    • بدون نام

      چرااین مدیر گزینه ایی عمل میکنه مردونه پخش کن

    • بدون نام

      خدا لعنت کند افراد بی ایمان وبی دین را .......

    • dara_0001

      خوب این دیونه .. چرا باید در زندان یاشه و بعد آزاد بشه کسی که به بچه خودش رحم نمیکنه با بچه های مردم چکار میکنه چرا اعدامش نمیکنن

    • بدون نام

      قوانین ایران در مورد کودک ازاری خیلی ضعیفه...قدرت پدر و پدربزرگ و کفیل از قانون بیشتره...چقدر زنها و بچه ها هستن که مورد ازار قرار میگیرن و کسی ازشون نمیتونه حمایت کنه...چون مرد سرپرست خانواره

    • سیدرضاسیدی

      سلام همچین آدمهای فقط باید اعدام شوند فقط اعدام

    • مهدی

      این سگ رو اعدام کنید زمین ازحیث وجوده کثیفش پاک بشه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به سگ توهین نکن آقا مهدی

    • بدون نام

      احتمال زیاد اعدام خواهد شد اما ریشه مشکلات همینجا تمام نخواهد شد و امثال این هیولا و سیستم هیولا ساز هنوز با قدرت ادامه خواهند داد ۰
      پ ن:ریشه سیستم مافیایی و پشتوانه دار!! مواد مخدر

    • محمد علیپور

      چرا اسم این هیولا رو پدر بیدارید؟ پدر واژه مقدسیه که نباید قداست اون رو شکست، باید این آشغال و لجن رو توی روغن سرخ کرد

    • بدون نام

      این و بسپارن به من مجازاتش کنم

    • بدون نام

      یعنی چی این داستان؟ باور نمیکنم اصلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نفست از جای گرم بلند میشه که باور نمیکنی

    • عسل

      زبونم بندامده اصلاچیزی به زبونم نمیاد که بگم اصلاکلمه ایی نمیشه پیدا کرد که درمورد این اخبار گفت خداخودش به دادمون برسه

    • بدون نام

      ازنظرمن باید تمام این بلاها رودر جوع سرخودش بیارن مردک روانی بیشعور

    • بدون نام

      حکم این پدر فقط باید اعدام باشه

    • بدون نام

      دختر ، همیشه آرزو داشتم ی دختر داشتم

    • شیراز

      خدایا اسم و کلمه پدر به تنهایی انقدر مقدسه که واقعا باورم نمیشه روی همچین کفتاری بشه این اسم رو گذاشت خواهشا توی نوشته هاتون لااقل کلمه پدر رو از روی این پست فطرت بردارید

    • ق

      این خبر ها را چاپ نکنید کراهت دارد وباعث بدتر شدن آن در جامعه می شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترا خدا انقد چرت و پرت نگید
        رسانه ای شدن این این مسائل باعث میشه که حساسیت ها زیاد بشه و این جور افراد قصر در نرن
        چرا میخواین مثل کبک سرتون رو زیر برف کنید
        این دختر ها نیاز به کمک دارن

      • بدون نام

        جفنگیاتتو برای خودت نگه دار

    • بدون نام

      خدا نابوش کنه این و باید زنده. زنده آتیش زد

    • بدون نام

      ای کاش من دادستان بودم بدون محاکمه قطعه قطعه اش میکردم باور کنید از خوندن این مطلب دارم آتیش میگیرم لعنت خدابرکسی که این کثافت راازاد کنه ننگ بر یک همچین قاضی

    • بدون نام

      لعنت به این زندگی و لعنت بر چنین حیوانهایی . چرا در این موارد حیاتی قانون نداریم . ایا اون قاضی که میخواد این کثافت را ازاد کته بچه نداره

    • بدون نام

      متاسفانه خیلیها در جامعه فقط اسم انسان را یدک میکشن . ی کم توی خیابونها و اماکن عمومی دقت کنید و انواع حیوانات را ببینید . زنان و دختران امنیت ندارن . بخاطر فقر و بیعدالتی خیلی جرایم کثیف اتفاق میفته و هیچکس هم خبر دار نمیشه

    • بدون نام

      در همین جامعه اگر ی زن بی پناه مشکلی براش پیش بیاد به کجا پناه ببره . اکثرا گرگ شده اند و بجای کمک و حمایت ، بدترین بلاها به سرش میارن .

    • بدون نام

      وقتی چنین اخبار دردناکی پخش میشه وجدانها بیدار میشه و همگی احساساتی میشن ولی افسوس وقتی وقت عمل میشه هیچ مردی پیدا نمیشه و خودمون بدتریم اما میدون عمل نداریم

    • !!

      وای الهی بمیرم چه بابای زنجیری دیوانه ای باید ...

    • بدون نام

      گذشته های دور مردم خیلی نسبت به حلال و حرام حساس بودن و اگر زن یا دختری بی پناه پیدا میشد هزار تا حامی انسان داشت اما الان چی . انصافا قضاوت کنید ایا اگر یکی از همین دختران معصوم به یکی از شما پناه می اورد حاضر بودید شرافتتون را حفظ کنید و به این دختر به چشم خواهر نگاه کنید . بنابراین تک تک ماها مسوول هستیم

    • بدون نام

      در کشورمون بقدری تجاوزهای فامیلی اتفاق میفته که پدر و مادر میترسن بچه شون را حتی به نزدیکترین فامیل بسپارن . خانه از پای بست ویران است

    • hadi

      زنده نذاریدش لطفاااااا
      جواب خدا رو چی میخوای بدی کثاااافت

    • بی نام

      زن این نجاست باید سم میداد بهش میخور ومیمرد هم خودش راحت میشد هم بچهاش

    • بدون نام

      روز پدر مبارک !!!خخخخخخ
      منم پدر نداشتم یعنی بود ونبودش فرقی نمیکرد تمام عمر یتیم بودم حتی وقتی زنده بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماهم داریم اما یتیمیم به موادش بیشتر اهمیت میده

    • فریبا

      خدایا....!!! بیچاره دخترهای مظلوم!! یعنی این مرده چه موجودی بوده؟!!!! پناه بر خدا....

    • ممم

      خاک به سرم این دیگه چی بود از حیوان هم بدتره ..حیوان شرف داره به این ..مگه میشه به این گفت پدر ..وای خدااااااا

    • مریم

      نهادهای بهزیستی و قانونی خیلی ضعیف عمل میکنن کلا قانونی برای بچه ها نیست
      سه تا زن داشته باز به بچه میگفته کمبودمو باتو جبران میکنم دیگه کمبود چی حیوون

    • sami

      کاش مادره موقع فرار بچه ها رو هم میبرد یه جاگم و گور میشدن باهم

    • بدون نام

      نمیخوام کفر بگم ولی خدایا این چه دنیاییه ساختی؟
      این چه موجودیه که ساختی؟ بخاطر کدوم گناه این بچه ها باید عذاب بکشن؟

    • بدون نام

      ضعف قوانین و پر ایراد بودن سیستم تامین اجتماعی و بهزیستی و مددکاری مملکت حاصلش این میشه
      علت اصلی گسترش وحشتناک آسیب های اجتماعی همین هاست
      اگه برنامه ریزی درست توسط متخصصین دلسوز بشه و با تخصیص بودجه های فراوان به این اوضاع وحشتناک رسیدگی بشه دیگه شاهد این توحش ها نخواهیم بود
      لعنت به مسئولین که اولویتشون چیزای دیگه س و مردم براشون بی ارزشن

    • بدون نام

      سنگسار کنید اگر واقعی هست .اصلا باورم نمیشه

    • سربازوطن

      چه،بگویم،ازکجابگویم،دردخودرافراموش کردم،خدایا،توسرپناهی،برای،این،دختران،معصوم،باش،

    • بدون نام

      چه در ایران و چه در آمریکا حکم چنین کسی اعدام هست بی بروبرگرد.

    • بدون نام

      خدالعنتش کنه حیوونه ادم که نیست

    • بدون نام

      این پدر اشغال باید زنده بمونه و هرروز خوشی زندگی بچه هاش رو در نبود خودش ببینه و بسوزه و در اخرم طاقتش تموم شه که چقدر پست و حقیر بوده که چند نفر رو بدبخت کرده و نهایتا خودش خودشو خلاص کنه . به این پدر فقط باید خنده این خونواده. و نشون داد که اتیش بگیره

    • بدون نام

      این پدر اشغال باید زنده بمونه و هرروز خوشی زندگی بچه هاش رو در نبود خودش ببینه و بسوزه و در اخرم طاقتش تموم شه که چقدر پست و حقیر بوده که چند نفر رو بدبخت کرده و نهایتا خودش خودشو خلاص کنه . به این پدر فقط باید خنده این خونواده. و نشون داد که اتیش بگیره

    • بدون نام

      این خبر چیزی نیست جز زایده ی ذهن بیمار یک نویسنده

      پاسخ ها

      • بی نام

        از زندان پیام میدی نکنه

    • بدون نام

      کلاتکذیب کنید

    • احسان

      فقط بایذ بکشیش

    • طوطی

      آخه زن عوضی چراباسه بچه ازخانه شوهر
      فرار کردی وپی حالت رفتی لعنتی حداقل پی
      گیروضعیت دخترات می شدی.خواهشاقاضی
      این زن نادان رامجازات کنیدتادرس خوبی برای
      مادرای بی تفاوت شود.حداقل تا17سالگی 3تا
      بچه نمی اوردی سربار جامعه.بازم خداازت نگذر
      دزن کودن که حداقل شکایت این مردرانکردی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم یکی از همین مرد های کثیف هستی

      • بدون نام

        امان از جهل مردان
        این جماعت همگی نفرت انگیز هستن
        اینجا مرگ غیرت و انصاف رو به وضوح میشه دید

      • بدون نام

        اتفاقا خیلی بیراه نمیگه ،مادر دخترها شوهر روانیشو میشناخت لااقل بعد فرارش فکری هم به حال دخترهاش میکرد هیچ کس یا هیچ مرجع قانونی از داخل خانه مردم نمی فهمند چه خبره ،ولی این زن خیلی ترسو بود و راحتترین کار را انجام داد و تاوانش را دختر های معصومش دادن ،این مادر هم مقصره

    • علی

      حرفی نمی ماند.

    • بدون نام

      اون کاربری که میگه تو اسرایل امریکا هم اینطور نمیشه میخوام بگم کمی آگاهانه قضاوت کن آمریکا اسرایل چنین انسانهای اصلا نداره تو داری از رو تحریم جنگ حساب میکنی بیا جامعه ای فکر کن نه الکی توهین کردن

    • بدون نام

      نمی دانم از خود بنالیم یا ازدنیا

    • بی نام

      واقعا بی عدالتیه اگه ازادبشه بی شک باید اعدام بشه هرچند حقش نیست بااعدام فوری جون بده اینو بایوتکه تکه کنن بندازن جلوسگا

    • بدون نام

      متاسفانه امار بیماران روانی شخصیتی در جامعه بالا است و این افراد براحتی بدون هیچ کنترلی ازدواج می کنند، صاحب فرزند می شوند و ....

    • بدون نام

      بله این اخبار نباید پخش شود چون اینج ایران ویران است اینجا فریاد رس پیدا نمیشود

    • بدون نام

      درود خدا براین انسانهای آزاده که بی تفاوت از کنار مظلومیت این بی گناهان نگذشتند وکار را پیگیری کردند وانشاالله که بتوانند این‌کثافت لجن را به اشد مجازات برسانند

    • بدون نام

      فقط باید این رو سنگسار کنن آدم...

    • صمد جانباز جنگ تحمیلی

      بی پدرو مادر عوضی بگیرین مجازاتش کنین.

    • بدون نام

      تورابخدایی خلقتون کرده اعدامش کنید این حیوون نجس میخواهد روی زمین چه گندی بزند مردی که به دختر خودش رحم نکرد میخواهید زندگی بابت چه کند اگر عدالت برایتان مفهوم دارد اگه خداوند را قبول دارید دارش بزنید حالم کامل بهم خورد این اسمش پدر نیست این اسمش را باید شیطان خبیث گذاشت تف به ذاتت حیوون پلید

    • اسد

      این طور افراد را باید انداخت تواسید.یا هر روز یک قسمت از بدنش را باید برید.خلاصه بلایی سرش بیاورند وزجر کش کنند مرتکه حیون

    • بدون نام

      اتفاقا كشوراي خارجي هم از اين جونورا دارند نمونه هاي معروفي هم دارند لطفا مزخرف نگيد كه اينجور جوونورا خاص ايرانند ولي خب اونجا پدر رواني مجبور بوده كه دختره رو حبس كنه تا بيرون نره ولي اينجا اينقدر اوضاع داغونه كه دختر توو جامعه رفت و آمد داره ولي جرات نداره بگه پدرش چه بلايي سرش آورده! حالم بهم مي خوره كه از لفظ پدر براي چنين جونوري استفاده كنم

    • جاسمی

      خدایاخودت رحم کن بااین متن دل مارابدردامد

    • بدون نام

      تو امریکا جونتون از ایند هست

    • بدون نام

      بعضیا انگار اولین بارشونه همچین خبری میخونن

    • 7

      وقتی قانون را مرد بنویسد زن برده میشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخاطربی عقلی شمازنها..

    • مزخرف

      خداوکیلی این چه خبری چاپ کردی بابا خجالت بکش

    • بدون نام

      این حیوون رو‌ نباید به سادگی کشت. باید ذره ذره زجرکش کردش. اعدامو سنگسار براش کمه. حیووووووون

    • بدون نام

      مردای ایرانی هار شدن!هار

    • نیک

      حالم بد شد
      بغضم گرفت
      مگه میشه انقد بی شرفی؟ مگه میشه انقد بی انصاف؟
      مگه داریم اینهمه بدی و وقاحت یک جا؟
      واقعا زبونم بند اومده
      با خوندن هر کلمه بیش تر اتیش میگرفتم و قرمز تر میشدم
      اگه حقیقت داره که واقعا خدا لعنتش کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدرک

    • بدون نام

      نرهای بی شرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اعوذ بلله من شیطان رجیم شیطان زمانی که از بهشت رانده شد قول داد که تمام بندگان را از راه درست منحرف کند وسوسه شیطان همیشه هست بهتر نیست مکانی درست شود تا به طور حلال مردم. برند صیقه کنند شاید بار این گناهان کم شود

    • Adel

      به جاي اينكه پي گير فرهنگ سازي و بهبود اقتصاد كشور باشيد متاسفم براي شمايي كه دنبال اين خبر سازي ها مي ريد

    • بدون نام

      آنهائی که دیوارشان بلند است نباید به آنها اعتماد کرد آنها معمولا واقعیتها را بنفع خود برعکس میگویند بیشترین ضربه از هر جهت این قبیل افراد بکشور وارد میکنند زیرا قدرت در دست آنهاست اغلب مسئولین کشور هم یا همکار آنها هستند یا فریب آنها را می خورند به این جهت است که گرفتار شده ایم ودر این دریای فساد نمی دانیم چه خاکی بر سرمان بریزیم

    • بدون نام

      خوشهالم که ماجرامربوط به ایرانی ها بود اگر افغانی بود اون وخت ایرانی ها دست به کار میشد

    • فردین

      این روانی جانی وکثافت رو باید مثل سگ اعدام کنن واقعا چه بلایی داره سرکشورمان میاد بعد جالب اینه تمام این اخبار تلخ متعلق به شهر مشهد

    • hsz

      تشکر از نشر این خبر وحشتناک ، بهترین راه حل جلوگیری از چنین اتفاقاتی ابتدا هشیاری جامعه هست. باز تشکر

    • بدون نام

      این مادر نفهم کجا بوده که بچه هاش رو داده دست ی جانی ...
      اگر واقعا راست میگوید این مرد رو به پلیس لو میداد تا بچه هاش هم نجات پیدا کنند ...
      کاملا چرت وساختگی

    • بدون نام

      بابا من مرد هستم باید مثل سگ حیف سگه اعدامش کنید چرا باید این خوک کثیف تو جامعه بگردد قانون کجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج