جاباما
۸۴۱۸۲۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

کلهر: بودیمیر در بازی با السد خواب بود

پرسپولیس در روزی که تا آخرین لحظات بازی یک امتیاز از السد گرفته بود روی یک ضربه سر از بغداد بونجاح بازی را باخت تا شرایطش در گروه پیچیده تر از قبل شود.

ورزش سه: پرسپولیس در بازی برابر السد آن تیم منسجم و پرقدرت فصل گذشته نبود هرچند در همین مسابقه فرصت هایی داشت که اگر از آن استفاده می کرد شاید می توانست سه امتیاز این بازی را هم بگیرد اما در شبی که السد بدون ژاوی هم خوب بازی می کرد سرخ های تهران دست خالی زمین را ترک کردند.

محمودکلهر بازیکن سابق پرسپولیس درباره این بازی گفت:« پرسپولیس اصلا برابر السد خوب بازی نکرد. همانطور که در لیگ هم باطراوت بازی نمی کرد شب گذشته هم بازی خوبی انجام نداد. متاسفانه بازیکنان جدیدی که به تیم آمده اند هنوز جواب نداده اند ضمن اینکه مهره چینی برانکو می توانست بهتر باشد.»

او افزود:« بازیکن جدیدی که به پرسپولیس می آید باید سطح کیفی تیم را بالاتر ببرد اما با این خریدها من احساس می کنم اگر منشا را حفظ می کردند خیلی بهتر بود در حالی که او را به اشتباه در لیست فروش گذاشتند. از طرفی در خط دفاعی پرسپولیس ناهماهنگی زیادی وجود داشت و حتی سیدجلال حسینی خیلی خوب بازی نکرد. دلیل این هم می تواند عدم هماهنگی دوبازیکن کناری تیم باشد و همین موضوع باعث شد السد فشار زیادی را روی دروازه پرسپولیس بیاورد.»

هافبک پرسپولیس در دهه هفتاد در ادامه گفت:« پرسپولیس فرصت هایی هم داشت و هر موقع حمله کرد توانست به دروازه السد برسد ولی این اتفاق در تمام بازی رخ نداد. چون بازیکنان در کانال های کناری خوب کار نمی کنند در خط حمله تعداد نفرات تیم کم تعداد است در حالی که السد نقطه ضعفش خط دفاعی اش بود و پرسپولیس می توانست به این تیم گل بزند.»

او با انتقاد از بودیمیر مهاجم کروات پرسپولیس گفت:« بودیمیر به غیر از آن یک صحنه در بازی حضور نداشت و نتوانست یک زوج خوب با علیپور بسازد.» کلهر با اشاره دیگر به مشکلات خط دفاعی پرسپولیس هم گفت:« دفاع پرسپولیس انسجام نداشت و السد از این بهم ریختگی استفاده کرد. ما نباید فراموش کنیم که السد پرافتخارترین تیم قطر و بازیکنان واقعا سطح بالایی دارد اما پرسپولیس می توانست در خط دفاعی بهتر عمل کند و روی همین بهم ریختگی خط دفاعی اش هم گل خورد. »

محمودکلهر با بیان اینکه تعویض های برانکو می توانست زودتر و بهتر انجام شود هم گفت:« ما می توانیم خیلی تغییرات در طول بازی ایجاد کنیم. وقتی حریف فشار می آورد باید تغییر سیستم بدهیم و با یک مهاجم بازی کنیم در عوض مرکز زمین را ببندیم.

وقتی سیامک نعمتی و سروش رفیعی را دارید می توانید بودیمیر را که در زمین خواب است و جواب نمی دهد بیرون بکشید و سیامک یا سروش را در وسط زمین بازی بدهیم. من از بازی نکردن سیامک نعمتی تعجب کردم. او بازیکنی چند پسته است که سال گذشته در لیگ قهرمانان از بهترین های پرسپولیس بوده و خیلی می توانست به این تیم در بازی دیشب کمک کند.»

او در ادامه هم گفت:«درباره بازیکنان کناری پرسپولیس هم باید بگویم پرسپولیس بازیکنان روبه جلو می خواهد. در فوتبال امروز دنیا اینگونه است به خصوص بازیکنان کناری که باید کاملا رو به جلو بازی کنند اما پرسپولیس در کناره ها سرعت لازم را نداشت. هرگاه ترابی می رفت نادری می ماند یا شیری در طول بازی حتی یک سانتر هم نکرد. این سبک بازی باعث شد السد بازی را ببرد و اگر همین مدل بازی کنیم در آزادی هم مقابل این تیم شکست می خوریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید کاظم از نرجه

      تقریبا حرفش بی ربط نیست

    • بدون نام

      بودیمیر فوروارد خوبیه ولی درگیر نمیشه نمیجنگه شاید به خاطر اینه که آخر فوتبالشه انگیزهای نداره بیشتر به فکر سلامتشه منشا جنگنده بود ولی چهار چوب شناس خوبی نبود

    • یه بدبخته خوزستانی...

      از بس کم کاری میکنه این بازیکن، علیپور مجبور میشه جوره اون رو بکشه.بخاطره اینه که علیپور دقیقه ۷۵ تو استارت با مدافع عربی کم میاره...بله دوستان
      بعدا آقای برانکو ترسو تا دقیقه ۸۰ تعویض نمیکنه.تیم خسته شده چرا تعویض نمیکنه

    • بدون نام

      پیشکسوتها چرا هیچوقت برای حمایت دهنشون را باز نمیکنن
      چرا موقع ناداوریها حرف نمیزنن
      آقای کلهر تونمیتونی در مورد سیستم برانکو اظهارنظر کنی

    • majid. sh

      اصلا خسته نشدی اینقد چن زدی. (کلهر )

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج