۸۴۱۹۹۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
پ

عرب: رای CAS به سود پرسپولیس خواهد بود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به مستنداتی که در اختیار سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وجود دارد طبعاً باید در دادگاه عالی ورزش رأی به سود پرسپولیس تأیید شود.

خبرگزاری فارس: ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص سفر نمایندگان این باشگاه به سوئیس برای حضور در دادگاه عالی ورزش گفت: ما فردا صبح عازم سوئیس خواهیم شد اما طبعاً این پرونده به لحاظ دفاع ارتباطی به باشگاه پرسپولیس پیدا نمی‌کند و کسانی که مسئولیت برگزاری بازی و صدور رأی را برعهده دارند باید در این زمینه پاسخگو باشند و مسئولیت با آنها است که در این زمینه این موضوع به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مربوط می‌شود. هرچند که ما هم یک طرف این دعوا هستیم و به عنوان تیم روبه‌روی استقلال به این جلسه دعوت شدیم.

عرب: رای CAS به سود پرسپولیس خواهد بود

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:‌ ما پیش از این دو جلسه در فدراسیون فوتبال در همین زمینه داشتیم و مستندات خوبی در این زمینه دیده شده است اما همانطور که گفتم دفاع اصلی مربوط به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است که مسئولیت برگزاری بازی را برعهده دارند.

ما ان‌شاءالله یک لایحه محکم و قوی ارائه می‌دهیم همانطور که پیش از این لایحه قوی را ارائه دادیم اما باید تأکید کنیم که طرف اصلی حساب این دادگاه ما نیستیم بلکه دفاع اصلی برعهده برگزارکنندگان بازی است. پیش از این کمیته انضباطی و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در این زمینه رأی خود را صادر کرده است و باشگاه استقلال نتوانست توقف رأی را بگیرد اما با وجود اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک شدیم و با اینکه مشکلات زیادی در این روزهای پایانی سال وجود دارد اما به دلیل اهمیت موضوع به سوئیس خواهیم رفت تا بتوانیم از حقانیت باشگاه دفاع کنیم.

عرب در پاسخ به این سؤال که اگر رأی تأیید یا رد شود آن زمان این احتمال وجود دارد که تبعاتی با خود همراه داشته باشد، افزود: دقیقاً بحث ما هم همین است و نباید این توقع به وجود بیاید که اگر نمایندگان پرسپولیس دعوت شدند مسئله‌ای در میان بوده است چرا که ما احتمال می‌دهیم اگر در این جلسه حضور نداشته باشیم شاید نبودن ما تبعاتی داشته باشد.

اما باید دید که چه کسی مسئولیت برگزاری بازی را برعهده دارد و چه کسی رأی را اعلام کرده است. ما مثل همه باشگاه‌های دیگر تابع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم و پرسپولیس در این رأی صادر شده نقشی ندارد. اما در دادگاه عالی ورزش مسئله دفاع به عهده مسئولان برگزاری بازی و کسانی است که رأی را صادر کردند. هرچند که به هر حال ما حریف روبه‌روی استقلال بودیم و صرفاً به این دلیل به این سفر خواهیم رفت که بهانه‌ای برای نبودن ما در سوئیس نباشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چقدر احتمال دارد رأی که کمیته انضباطی اعلام کرده توسط دادگاه عالی ورزش هم تأیید شد، تصریح کرد: با توجه به مستنداتی که در اختیار سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است طبعاً باید رأی به سود پرسپولیس تأیید و شکایت استقلال رد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      اونجا اینجا نیست از دولت تا خبرنهاران دراختیار شما باشه!؟

      پاسخ ها

      • ج

        ماهم میگیم همه ایران طرفدارتیم مردمی پرسپولیس هستن.
        کسی طرفدارتیم حکومتی کیسه نیست خودتان قبول نمیکنین میگین مایک ملیون طرفدار داریم

    • B r

      اره اکبیری جوون اشگگوووولل

    • بدون نام

      لابد فکر کردی اونجا هم دست فدراسیون پرسپولیسی هستش.نه آقا نتیجه بازی تو زمین باید مشخص بشه ازبس بدبخت هستید می خوابید اینجوری جام ببرید

      پاسخ ها

      • ح

        شماکه توزمین حاضرنمی شین فرارمیکنین تازه ازترس ازکشورخارج میشین.خخخخخخخ

    • مهدی

      بشین که حتما بشه....میشه...هههههه

    • بدون نام

      مگه سیبیلشونو چرب کردی که قاطعانه حرف میزنی؟

    • بدون نام

      این کیسه ها فکر میکنند هرجا با قلدری و منم منم کار پیش میرود وقتی حاظری نشدی یعنی تمرد امامان باش کیسه جان آسیاه هم باید با تایید میکند به کوری چشم کیسه و کیسه چیا

    • شمس

      فدراسیون فوتبال ده هزار برگه مستند هم داشته باشه بازهم بخاطر اینکه تیم مقابل به زمین ورود نکرده اصلا وابدا نمیتواند رای سه بر صفر باشد..آقای عرب مثل اینکه جنابعالی تاحالا پشت کوه زندگی میکرده اید.

      پاسخ ها

      • هر چه.برانکو.بگه

        مگرکیسه در کشوربود که تیم به زمین برفت.کیسه تنان
        ازترس به آنتالیا گریختن
        بعد ملکی نماینده کیسه گفت مادو روز بعداز تاریخ بتزی ازمرزهای ترکیه به ایران میاییم ازترس عشقپولیس

    • بدون نام

      تو سوئیست رو برو با پول بیت المال. دیگه سر کی منت میزاری

      پاسخ ها

      • ح.....

        اقای عرب سه چهار روز مونده بود به زمان بازی ۳ بر . نتیجه اعلام شده تیم های اروپایی تو سه روز یک بازی برگزار می کنن اقای مدیر کشاورزی لطفا برگرد تو تخصص خودت مدیرباش ....همه چی بهت میاد بجز ورزشی بودن ....

    • اس اسی

      گرشتر در خواب بیند پمبه دانه

    • بدون نام

      خدایا بزرگیتو شکر
      از ترسشون ترکیه فرار کردن ولی ...

    • زهرا نیک اقبال

      مستندات...خخخخخ

      پاسخ ها

      • hm@

        به دورازجنجال و کری خوانی واقعیت اینه که هیچ یک ازدوتیم مایل به بازی نبودند ولی مدیران بی تجربه استقلال پیش دستی کردند.وفدراسیون هم که ازخداش بود .درحالیکه اگرهم تیمی نمیخواست بازی روبرکزارنمیکردند مثل همه سالهایی که استقلال ومرسپولیس قهرمان لیگ یا حذفی شدند وسوپرجام برگزار نشد .برنده کردن یک تیم دریه بازی تشریفاتی که تاثیری هم درسایر نتایج وتیمها نداره کاراحمقانه وغیرقابل باوری بود که فتاحی بالجبازی وعجله انجام داد.

    • بدون نام

      لنگ برای مربی تون ژوزه لایحه محکمی داد بودید دیدید چطوری نقره داغ شدی راجب طارمی پنجره یادتونه بابا برو بخواب ساعت خوابت گذاشته داری هذیون میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج