۸۴۲۰۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حرم مطهر رضوی گلباران می‌شود

دبیر ستاد مردمی جشن‌های میلاد امام جواد(ع) از گلباران شدن حرم مطهر رضوی در شب میلاد جوادالائمه(ع) خبر داد.

خبرگزاری فارس: مهدی رجب‌پور از گلباران شدن حرم امام رضا(ع) در شب میلاد فرزند بزرگوار ایشان و تجمع پرشور مردمی در میدان شهدای مشهد خبر داد و گفت: ماشین‌نویسی، توزیع گل و شیرینی و سربندهای یا جوادالائمه(ع)، نورافشانی، مدیحه سرایی و اجرای سرود گروه رضوی از اصفهان بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در عرصه میدان شهدا است.

دبیر ستاد مردمی جشن‌های میلاد امام جواد(ع) ادامه داد: پس از پایان قسمت اول برنامه در عرصه میدان شهدا، حاضران با شاخه‌های گل به سمت حرم مطهر رضوی رهسپار می‌شوند تا در مراسم گلباران حرم مطهررضوی شرکت کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن میلاد امام جواد(ع) در شهرامام رضا(ع) افزود: با توجه به ایام آخر سال و نیاز جامعه به شور ونشاط معنوی این برنامه‌ها تدارک دیده شده تا فرصتی برای حضور خانواده ها در فضایی مفرح در کنار یکدیگر فراهم شود.

رجب‌پور با اشاره به چهارمین دوره جشنواره طبخ کیک تصریح کرد: خانواده‌های علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره پس از طبخ کیک در منزل، آنها را از ساعت۱۷ به ایستگاه دریافت کیک درعرصه میدان شهدا تحویل می‌کنند تا در روز میلاد بین محرومین توزیع شود.

وی بیان کرد: برای حمایت از قشر محروم، تعداد ۶۰ دستگاه اتوبوس با کمک شهرداری مشهد پیش‌بینی شده تا علاقه‌مندان به شرکت در مراسم از حاشیه شهر مشهد به مراسم ایاب و ذهاب کنند.

وی ادامه داد: کاروان دوچرخه‌سواری مردم مشهد نیز از ساعت۱۶ همان روز از مسجد جوادالائمه(ع) واقع در امامت۲۰ به سمت عرصه میدان شهدا حرکت می‌کند تا پیام‌آور شادی و نشاط در شهر مشهد و مسیر حرکت باشد.

مسؤول هیأت و کانون جوادالائمه(ع) با اشاره به اتمام فاز اول طرح سلام برامام و آغاز فاز ملی آن افزود: در این طرح چهارشنبه شب‌ها در مساجد و بقاع متبرکه سطح شهر مشهد پس از نماز مغرب و عشا و همچنین همزمان با لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه کشور به صورت همزمان زیارت امین ا... قرائت می‌شود.

وی با اشاره به اختتامیه برنامه‌ها در روز میلاد دردیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد یادآورشد: در این دیدار که با حضور خانواده های هیئت جوادالائمه(ع) و اعضای ستاد مردمی جشن میلاد امام جواد(ع) برگزار می شود پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده ، حاضران از محضر حضرت آیت ا... علم الهدی بهره مند می شوند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج