۸۴۲۰۷۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

درآمد سالانه شستا چقدر است؟

مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: شستا با حدود ۴۲ میلیون نفر عضو در عرصه های مختلف اقتصادی کشور فعال است و سالانه حدود چهار هزار میلیارد تومان درآمد دارد.

خبرگزاری ایرنا : مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: شستا با حدود ۴۲ میلیون نفر عضو در عرصه های مختلف اقتصادی کشور فعال است و سالانه حدود چهار هزار میلیارد تومان درآمد دارد.

حسین محمدی در نشست دومین مجمع شورای روابط عمومی های شهر تهران افزود: این مجموعه صرفا شامل شرکت های بزرگ نیست و شرکت های کوچک و کم بازده را نیز در بر دارد و در روند اشتغال و اقتصاد کشور نقش بزرگی را ایفا می کند.

به گفته وی همچنین شستا در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و .. فعالیت می کند و در زمینه مشکلات اقتصادی کشور و صنعت مجموعه ای توانمند است.

محمدی به ایفای نقش مجموعه شستا در مسایل اجتماعی و بیمه اجتماعی اشاره و بیان کرد: این شرکت با ۴۰۰ شرکت فعال و برخی کارخانه ها در تلاش است برخلاف تصورهای موجود در مورد این سازمان اتفاقات بهتری را رقم زند.

وی افزود: امیدواریم در مدتی که در شستا خدمت می کنیم در حوزه ارتباطات بتوانیم خدمات درست و منطقی به مردم و جامعه بدهیم؛ مردمی که خود نیز بخشی از جامعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی هستند.

«ایمان قربانی» مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران نیز در این نشست که در تالار اجتماعات شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی واقع در خیابان گاندی برگزار شد اظهارداشت: این مجمع را برای آشنایی روابط عمومی های شهرستان با شستا در این محل برگزار کردیم.

«تقوی نژاد» معاون مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز گفت: ۱۲۷ مدیر روابط عمومی در حوزه های مدیریت، معاونت و ... در شهرداری تهران فعالیت دارند و در مجموع یکهزار و ۲۰۰ پرسنل در روابط عمومی های زیر مجموعه شهرداری مشغول فعالیت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه

      والا به خدا شستا صاحب داره ۴۵ میلیون نفر بعد حی میان مال تامیناجتماعی را میبرن بععد که حقوق بازنشستته را میخوان بدن میگن بودجه نیست اخه دولت چکار مالی که برای شما نیست دست درازی می کنی اصلا مرتضوی چکاره بود که اومد مال تامین اجتماعی را حراج کرد و برد سانسور نکن درد دل کارگر را

    • rahman

      مدیرانش حقوق چند ده میلیونی.و اعضاش زیر دومیلیون حقوق میگیرن.

    • بدون نام

      برای بستن دهن مردم ۴ قران سود میدن ، والا ، کیه که ندونه این پول ، سود نیست ومیزان ان باید صدها برابر باشه !

    • بدون نام

      شستا حیات خلوت دولت و وزراست . چه بخور بخوریه اونجا !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج