۸۴۲۱۸۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

خلیلی: فقط به فکر برگزاری بازی‌ها نباشید

سرپرست پرسپولیس به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و فشردگی بازی‌ها معترض است.

ایلنا: محسن خلیلی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت: در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم و به هیچ عنوان شایسته شکست نبودیم. همانطور که همه دیدند در طول ۹۰ دقیقه موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر در استفاده از آنها دقت می‌کردیم می‌توانستیم برد خوبی داشته باشیم ولی بدشانسی و کم دقتی باعث شد این نتیجه رقم بخورد.

وی افزود: در صحنه موقعیت گل علیپور تاثیر فشردگی برنامه بازی‌ها و خستگی ساق پای بازیکنان را دیدید. مشابه همین موقعیت را علیپور فصل گذشته مقابل همین السد توانست تبدیل به پنالتی و موقعیت گل کند ولی در این بازی نتوانست خوب عمل کند که به خاطر خستگی بود و این موضوع روی همه بازیکنان هم دیده می‌شد و تاثیرش را گذاشته بود.

سرپرست پرسپولیس مورد قضاوت داور بازی هم گفت: داوری این بازی مشکل داشت و مثل بازی اول مقابل پاختاکور که از داوری ضربه خوردیم در این بازی هم چنین اتفاقی برای تیم ما افتاد که اوج تصمیمات اشتباه داور در صحنه گل السد بود که همه دیدند و نیازی به توضیح اضافه ندارد.

خلیلی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان برگزاری مسابقات می‌خواهم فکری برای درست شدن این وضعیت بکنند و فشردگی برنامه بازی‌ها خصوصاً برای ۳ تیم آسیایی خیلی آزاردهنده است و احتمال آسیب دیدن بازیکنان هم زیاد است. باید با نمایندگان ایران در آسیا تعامل بیشتری داشته باشند. به نظر من فقط نباید به فکر برگزاری بازی‌ها باشند و اگر با یک برنامه ریزی خوب بازی‌ها برگزار شود کیفیت لیگ و مسابقات بالا می‌رود و به نفع فوتبال ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فتاحی با این برنامه ریزی لیگ ، قصد داره به دستور تاج و فدراسیون اصفهانی ،جام رو به سپاهان تقدیم بکنه ، استقلال و پرسپولیس رو دارند قربانی می کنند ، الان باید سرخابی ها متحد شوند

      پاسخ ها

      • zoro

        احسنت همینه ای کاش همه هواداران اینو بفهمند آقای خلیلی عزیز شما میگی با تیمها تعامل بیشتری داشته باشند اینها دسیسه خود اینهاست که پرسپولیس نتونه نتیجه بگیره اینا کلی نشستن برنامه ریزی کردن مهندسی کردن که پرسپولیس زمین بزنن و سپاهان و تراکتور رو بکشن بالا شما میگی کمک کنن

    • احمدی

      به نظربنده تامادامی که لیگ قهرمانان آسیا ازاسفند شروع میشود این مشکلات وجود دارد.مسابقات را ازآبانماه شروع کنند محال هست تیمی به مشکل بخوره.

    • بدون نام

      پرسپولیسیها و اسقلالیها،به جای فحاشی به هم به فکر گرفتن حق تیمهای خود باشید تا با کمک فدراسیون اصفهانی جام به اصفهان نرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج