جاباما
۸۴۲۳۱۶
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

تاج: شرایط مالی استقلال و پرسپولیس خوب نیست

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه وضعیت مالی فوتبال در کشور ما و شرایط تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس خوب نیست گفت: تیم‌های ما نمی‌توانند به راحتی سفر کنند و یا در اردوهای خارج از کشور هتل رزرو کنند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال عصر امروز در آئین تجلیل از نخبگان فوتبالی استان کرمان با بیان اینکه کرمان زادگاه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی است اظهار داشت: از کرمان استعدادهای درخشانی در صحنه‌های بین‌المللی درخشیده است و کرمان را می‌توان به عنوان شهر وفاداری یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه فوتبال کرمان جایگاه بسیار خوبی در کشور و در دنیا دارد عنوان کرد: در جاهایی که ایران در آن جایگاه دارد نقش کرمان هم در آن حس می‌شود که از آن جمله می‌توان به تیم فوتسال بانوان ایران اشاره کرد.

تاج: شرایط مالی استقلال و پرسپولیس خوب نیست

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ایجاد یک باشگاه فوتبال یعنی تخریب یک زندان گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری ورزش بهترین راه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و بهترین راه برای این است که جوانان ما سمت معضلات اجتماعی نروند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مالی فوتبال در کشور ما و شرایط تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس خوب نیست بیان کرد: تمام مخارج ما ارزی است و الان دیگر به راحتی تیم‌های ما نمی‌توانند سفر کنند و یا در اردوهای خارج از کشور هتل رزرو کنند.

تاج با بیان اینکه از نمایندگان مجلس خواستاریم که وضعیت اقتصادی کشور را حل کنند تا وضعیت اقتصادی فوتبال نیز حل شود گفت: اگر بتوان فوتبال را گسترش دهیم بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر در جامعه رواج دارند حل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب کمتر خرج کنند
      شورشو درآوردین

    • aa

      به جهنم به درک که خوب نیست بالاخره کیسه بیت المال و وزارت پشتشونه.

    • بدون نام

      این همه پول گرفت پرسپولیس چیکار کردن

      اسپانسر.......
      ...
      لعنت بهت تاج

    • محمد

      واقعا"حیا نمیکنید با خزانه خالی واختلاسگران باحاشیه امنیت فراوان وبدون ترس از مجازات که مثل کنه در کنار مسئولین به زندگی نکبت بار خود ادامه می دهند باز هم در صدد حیف ومیل اموال این مردم مظلوم هستیدبترسید از خشم خداوند .

    • بدون نام

      حق این دو تیم در حساب شما و دوستانتان هست کی تو از این فوتبال میری

    • بدون نام

      مگه شما دار و دسته اصفهانیها می‌گذارید که این دوتا تیم روی خوشی و ارامش رو ببینن؟من پرسپولیسی هستم و فقط اینو می‌دونم که هر وقت این دوتا تیم سرحال باشند اوضاع تیم ملی و لیگ برتر خوبه و برعکس،این از وضعیت چیدمان بازیها و وضعیت داوری ها و اونم از وضعیت تیم ملی بدون سرمربی،تیمهای عربی با بیشترین استراحت به جنگ تیمهای ما میان ولی تیمهای ما جنازه بازکنهاشون میرسه به بازی با اونها،خدایا چه موقع شر این دار و دسته از سر فوتبال این مملکت کم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ایرانی

      خوب بما چه . درشو ببندین یا گل بگیرین .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای عزیز حداقل بیش از نیمی از مردم ایران با این دوتیم زندگی میکنندوهر چه هزینه شود زیاد نیست واین را افرادی مثل شما درک نمیکنید.

      • بدون نام

        در دهان شما راباید گل گرفت.

      • zoro

        آره برادر یه چند تا ازاین میتینگها شرکت کنی و مجیز اربابها تو بگی همش حل میشه معلوم نیست شما رییس فدراسیون فوتبالی یا وزیر جنگ و رییس نیروهای مسلح کی شما شرتون از سر فوتبال کم میکنید البته ما فیای تو در توی گسترده‌ای هستید ولی اینو بدون که مردم همه چیز رو میدونند و روزی به زباله دان تاریخ خواهید پیوست

      • ایرانی

        بله . درسته . ما درک نمیکنیم . فقط شماها درک میکنین . اصولا سطح درک و شعورتون همینقدره . این هزینه برای فوتبال درپیت ما خیلی هم زیاده . همه مردم چه طرفدار آبی و قرمز چه غیره از پیروزی مقابل اعراب خوشحال میشیم و از نتیجه نگرفتن ناراحتیم اما حرف اینه که اینهمه هزینه میشه ولی نتیجه ای نداره . پس نباید اسراف کرد و پول کلان بابت بازیکنهای بی کیفیت داد . چرا این تیمها بازیکنهایی مثل تراکتور نمیخرن ؟ سه تا بازیکن خارجی خریده که مثل بمب هستن ولی آبی و قرمز تمام پرونده هایی که در فیفا دارن فقط بخاطر ندانم کاری و خرید های احمقانه هستش . اونم علت داره . تراکتور از جیبش خرج میکنه پس سعی میکنه بازیکن خوب و بدردخور بخره . اما این دوتیم چون از جیب دولت خرج میکنن پس دورهم نقشه میکشن که چهارتا بازیکن بیارن و به کمک دلال یه سودی توی جیبشون بره و بعدا هم شکایت و خسارت و الی به ماشاالله ....... کسی دشمن این دوتیم نیست فقط از پول سوزیه اینا ناراحت هستیم . پرسپولیس و استقلال از هر کدوم دوتا از بازیکنهای تراکتور رو داشتن قطعا چند شب پیش سرافراز میشدن اما افسوس که نه مدیریت درستی دارن نه طرفدارای که وضعیت رو درک کنه . فقط یاد گرفتین توهین کنین .

    • صاعقه

      کیسه که همه بازیکنا رو گرفته
      امسال فقط بالا ۷ تا خارحی گرفت و اخراج کرد

    • بدون نام

      با این همه ریخت و پاش بازم هی از بیت المال به بهانه مردمی بودن خرجشون کنید! بقیه مردم و سایر تیمهای پرطرفدار هم اصلا مهم نیستن! واقعا ننگ بر این سیاست جانبدارانه و مافیایی در مرکز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج