۸۴۲۳۲۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

دایی: داور شمالی به نفع نساجی قضاوت کرد

مربی تیم فوتبال سایپا به شدت از داور دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: محمد دایی، سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از دیدار سایپا مقابل نفت مسجد سلیمان که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهار داشت: باید از هواداران و مردم نفت سلیمان تشکر کنم. خداراشکر جایی آمدیم که احساس امنیت از سوی هواداران وجود داشت. اینجا و هوادارانش باید الگو باشند. هواداران نفت مسجد سلیمان همه جوره به سایر تیم‌ها احترام می‌گذارند و به نظرم مردم این شهر جزو مردمان خوبی هستند که هوادارن‌شان باید الگوی سایرین باشند.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره داوری این دیدار گفت: می‌خواهم بگویم که فکر نکنم در این بازی نه بازیکن، نه تماشاگر و نه دو تیم از عملکرد داور راضی باشند. داور هر طوری که دلش می‌خواست قضاوت می‌کرد. در این بازی داور طوری قضاوت کرد که نه به نفع ما بود و به نفع مسجد سلیمان. این داور به نفع تیم نساجی قضاوت کرد.

در این بازی یک داور شمالی را برای بازی ما گذاشتند در حالی که هفته بعد با نساجی بازی داریم. این داور تیم ما را قلع و قمع کرد و قبلاً هم که برای ما قضاوت کرده بود، همین‌طور بود. متأسفانه در این بازی به جز علی دایی دو بازیکن ما را اخراج کرد و به چهار بازیکنان ما که از قبل کارت زرد داشتند، کارت دارد.

این داور در این بازی ۶ نفر از ما را ناک‌اوت کرد. متأسفم برای فدراسیون فوتبال و کمیته داوران. این داور همان داوری است که قبلاً هم به ضرر ما قضاوت کرده بود و هر طور که باب میلش است قضاوت می‌کند. پیش از این نیز یک بار قبل از بازی با نساجی این داور بازی ما را قضاوت کرد و در آنجا نیز به ساموئل کارت نشان داد. هر طور که دلش بخواهد سوت می‌زند. داور باید جرأت داشته باشد نه اینکه با ناسزا و بد و بیراه سوتش را عوض کند.

دایی: داور شمالی به نفع نساجی قضاوت کرد

دایی در ادامه گفت: متأسفانه در فوتبال ما نتیجه در زمین تعیین نمی‌شود و به خیلی چیزهای دیگر مرتبط است. من از اتفاقاتی که امروز رخ داد خیلی ناراحتم و می‌دانم که هواداران مسجد سلیمان و مرزبان نیز ناراحت است و از داوری راضی نبوده است. 6 بازیکن ما کارت زرد و قرمز گرفتند آن هم در حالی که نفت مسجد سلیمان آنطور نبود که این اتفاقات رخ بدهد اما برای اینکه ما هفته بعد با نساجی بازی داریم، این تعداد کارت داده شد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط بد زمین ورزشگاه جم گفت: این زمین شرایط لازم را برای ارائه بازی روی زمین را نداشت، برای همین دو تیم بیشتر بازی مستقیم را در دستور کار قرار دادند. در این بازی هر دو تیم می‌خواستند برنده باشند اما تیمی می‌توانست موفق باشد که در ضربات آخر بهتر کار کرده بود. تیم ما از این ناحیه پتانسیل بالاتری داشت، البته ما می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم اما نشد. این بازی، بازی لحظه‌ها بود و هر تیمی می‌توانست از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده می‌شد. انشاءالله مسجد سلیمان در بازی‌های آینده‌اش موفق باشد.

مربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به خبرنگاری که مدعی بود کیفیت بد زمین در بازی مسجد سلیمان تأثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: صد درصد حق با شماست. نمی‌گویم فقط تیم ما در این زمین مشکل داشت. صد درصد نفت مسجد سلیمان در این زمین به مشکل می‌خورد چون نمی‌تواند روی زمین کار کند و نتیجه خوبی بگیرد.

مطمئناً اگر نفت مسجد سلیمان بتواند روی زمین کار کند، بهتر خواهد بود. این زمین برای دو تیم شرایط بدی داشت. درست است بخشی از فوتبال روی هوا انجام می‌‌شود نه اینکه کل 90 دقیقه بازی روی هوا باشد.دایی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه اگر مرزبان در این بازی با ترکیب دیگری به میدان می‌آمد آیا می‌توانست بهتر کار کند، اشاره کرد: مطمئناً مرزبان از من و شما شناخت بیشتری از تیمش دارد. مطمئن باشید ایشان بهترین ترکیب را برای تیمش اعمال می‌کند. من نمی‌توانم درباره تیم حریف نظری بدهم اما این را می‌دانم که مرزبان جزو مربیان خوب لیگ است.

وی در ادامه در واکنش به اینکه علی دایی بعد از اخراجش با تصویربردار صداوسیما درگیری لفظی پیدا کرد و از او خواست از وی تصویربرداری نکند، توضیح داد: یک سال است که علی آقا با دوربین‌ها کاری ندارد. در این صحنه خودم آنجا بودم و اصلاً برخورد یا توهینی صورت نگرفت اما باید دید زمانی که بازیکن نفت مسجد سلیمان اخراج شد و مرزبان کتش را روی زمین کوبید، چرا تصویربردار صداوسیما از این صحنه تصویر نگرفته است؟!

اگر تصویر گرفته، باید ببینیم که نشان می‌دهد یا خیر؟ از کدام توهین صحبت می‌کنید. همه می‌دانند که علی‌آقا برخورد بسیار خوبی دارد اما شما باید در آن شرایط قرار بگیرد در آن لحظه و بین هیجان بازی و در حالی که برای تیم‌تان انقدر زحمت کشیده‌اید به یک باره داور این کار را انجام می‌دهد. در این لحظه مطمئناً نباید توقع داشته باشید که مربی در شرایط عادی قرار بگیرد.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه عده‌ای به دلیل اینکه علی دایی حاضر نشد با آنها عکس یادگاری بگیرد، ناراحت بودند، تصریح کرد: همه مردم به سمت دایی رفتند و همه آنها با او عکس گرفتند. علی آقا به اندازه کافی برای همه این کار را انجام می‌دهد اما باید شرایط را هم در نظر گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای دائی فساد کل مملکت را فراگرفته فوتبال ایران که از اول باسیاست وفسادشکل گرفته بود.

    • رضا

      بنابراین اگر سایپا مقابل نساجی نتیجه نگرفت، تقصیر این داور شمالی است. هر دم از این باغ بری می رسد... بجای اینکه دقیق بگوید کجا و به چه دلیل داور اشتباه داشت. آدرس می دهد که نتیجه نگرفتن احتمالی را از همین الان ماستمالی کند.

    • حمید کاظم زاده

      محمددایی تو کی هستی که درمورد فوتبال میحرفی

    • ایرانی

      خلاصه این فوتبال برای هرکی بدبودبرای توکه نان داره اقای محمددایی.توباکدوم سوادفوتبالی سالهاس دمت به دم برادرت بسته س وداری صدهامیلیون تومانی پول یامفت میگیری.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج