جاباما
۸۴۲۳۵۸
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

بی‌رحمی خانگی تراکتور برابر مدعیان قهرمانی

حالا تراکتورسازی به یکی از تیم‌های بی رحم در خانه تبدیل شده و بعد از استقلال و سپاهان، پدیده را هم بازنده به خانه می‌فرستد.

ورزش سه: تراکتور رویایی کم کم مقابل هواداران شکل گرفته و حالا صعود به صدر جدول مسابقات لیگ برتر با یک بازی بیشتر را تجربه می‌کند. تیمی که در چند سال اخیر افت محسوسی را تجربه کرد و نارضایتی هواداران را در پی داشت. اما خصوصی‌سازی و واگذاری باشگاه به فرد مورد اعتماد آذری ها باعث شد تا آنها حمایت دوباره ای از سرخ های محبوب شان داشته باشند و حالا مزد حمایت‌های خود را گرفته و تراکتور را در بالاترین نقطه لیگ برتر و فوتبال ایران می‌بینند.

تراکتورسازی تبریز که در نیم فصل اول با هدایت جان توشاک و محمد تقوی نتایج سینوس واری را به دست می‌آورد حالا به یکی از بهترین تیم‌های خانگی تبدیل شده و میانگین امتیازی برای قهرمانی در لیگ برتر را کسب می کند. اگر به نتایج این تیم در فصل اول بازگردیم به نکته قابل توجهی می رسیم.

آنها در هفته سوم مسابقات لیگ هجدهم در ورزشگاه آزادی برابر استقلال تهران قرار گرفتند و با سه گل شکست سنگینی را به خود دیدند. نتیجه‌ای که در دور برگشت و به میزبانی ورزشگاه یادگار امام و حدود ۱۰۰ هزار تماشاگر تبریزی تلافی شد. شاگردان لیکنز با ارائه یک نمایش برتر نسبت به آبی پوشان پایتخت با تک گل اشکان دژاگه برنده از زمین خارج شدند تا اولین دوئل بزرگ نیم فصل دوم را به نام خود کنند.

بعد از استقلال نوبت به دیگر مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی یعنی سپاهان رسید تا قربانی تراکتوری‌ها در تبریز باشد. این تیم در نیم فصل اول مهمان شاگردان امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه فولادشهر بود و در پایان با گل زیبا و دیدنی اسماعیلی فر که از شوت راه دور به دست آمد با نتیجه تساوی ۲-۲ از زمین خارج شد تا یک امتیاز حساس کسب کند.

اما این تیم در دور برگشت یقه زردپوشان دیار زاینده رود را گرفت و اولین باخت را به حساب آن‌ها واریز کرد. تراکتور با ارائه یک نمایش حساب شده سپاهان را با دو گل از پیش رو برداشت تا دومین نبرد فینال گونه خود را ببرد.

اما سومین اپیزود از فینال های تراکتور امروز و برابر پدیده مشهد، دیگر تیم مدعی لیگ هجدهم کلید خورد. آنها که در دور رفت برابر شاگردان گل محمدی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شده بودند، با گل زودهنگام آنتونی استوکس و سپس محافظت از آن سه امتیاز حساس دشت کردند و به صدر جدول مسابقات لیگ برتر رسیدند.

با نگاهی گذرا می‌توان متوجه شد تراکتور از این سه تقابل در نیم فصل اول تنها ۲ امتیاز به دست آورده بود و از طرفی ۵ مرتبه دروازه خود را باز شده دید. اما حالا آنها با ثبت سه پیروزی پیاپی برابر مدعیان ۹ امتیاز کامل به دست آوردند و با اتکا به آن هواداران پرشور خود را امیدوار به قهرمانی نگه داشتند.

تراکتورسازی تا پایان لیگ تنها یک بازی مستقیم دیگر با مدعیان و تیم پرسپولیس خواهد. مسابقه‌ای حساس به میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز که برد در آن میتواند کلید قهرمانی سرخ‌های آذری در لیگ هجدهم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منتظر چرت پولیسیم که جرش بدیم
      یاشا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ياشاسين آذربایجان اول تراختور در جهان دوم منچستر دیگه از اونم بالاتر رفتیم .

    • یاشاسین

      یاشاسین یاشاسین
      آذربایجان

    • بدون نام

      لنگ که عددی نیست

    • ترک شاهسون از قم

      !!!!!!!تراختور تیم همه اذربایجانی هاست یاشاسین تراختور

    • بدون نام

      نیمه دوم فقط داشت دفاع میکرد تراختور

    • بدون نام

      ما با استقلال .سپاهان .پدیده تبانی کردیم .واقعا عجب نفهم هایی.فقط پماد زنوزی سوزشتون را کم میکنه

    • بدون نام

      تراکتور در مسیر حرفه ایی گری قرار گرفته و امسال هم با توجه به تغئیرات عمده ایی که تو تمام پستها داشته شروع لیگ رو با ناهماهنگی آغاز کرد ولی بعد از چند بازی شرایطش به مراتب بهتر شد در نیم فصل دوم هم از نظر هماهنگی به سطح بهتری نسبت به نیم فصل اول رسید ولی بازهم برای هماهنگی و انسجام بیشتر احتیاج به زمان بیشتری داره بویژه اینکه سرمربی جدید آقای لیکنز هم هنوز شناخت دقیق از لیگ و بازیکنان حاضر در ایران رو همچون آقای شفر و برانکو نداره ولی با این حال عملکرد تراکتور در این مدت قابل تحسین هستش اما این تیم از فصل آینده شکل واقعی خودش رو پیدا میکنه و در مسیر جدیدی در فوتبال ایران قرار خواهد گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج