جاباما
۸۴۲۴۵۷
۲۰ نظر
۵۰۱۳
۲۰ نظر
۵۰۱۳
پ

آخرین قیمت کالا‌های اساسی در آستانه نوروز

زمان زیادی تا شروع سال جدید باقی نمانده، بازار اقلام اساسی با رفت و آمد بیشتری روبروست و این امر بر نوسان قیمت دامن زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: زمان زیادی تا شروع سال جدید باقی نمانده، بازار اقلام اساسی با رفت و آمد بیشتری روبروست و این امر بر نوسان قیمت دامن زده است.

آخرین قیمت کالا‌های اساسی در آستانه نوروز

آخرین بررسی‌ها از سطح بازار نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو برنج ایرانی ۱۳ تا ۲۰ هزار تومان، برنج هندی ۸ تا ۸ هزار و ۵۰۰ تومان، شکر ۴ تا ۸ هزار تومان، قند شکسته ۶ تا ۸ هزار تومان، لیمو امانی ۶۵ هزار تومان، نخود ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان، لوبیا قرمز ۱۳ تا ۱۵ هزار تومان، لوبیا چیتی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان، عدس ۸ تا ۱۰ هزار تومان، لپه ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان، رب گوجه فرنگی ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، تخم کدو گوشتی ۴۰ تا ۴۸ هزار تومان، تخمه ژاپنی ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان، بادام هندی ۲۳۰ تا ۲۷۰ هزار تومان، پسته اکبری ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، پسته فندقی ۱۴۰ تا ۱۷۰ هزار تومان، فندق ۱۳۰ تا ۱۷۰ هزار تومان، بادام ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان، تخمه آفتابگردان ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان است.

همچنین بازار محصولات پروتئینی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو مرغ ۱۶ هزار تا ۱۸ هزار تومان، ران مرغ ۱۶ هزار تومان، سینه با کتف ۲۳ هزار تومان، سینه بدون کتف ۲۶ هزار تومان، فیله مرغ ۲۸ هزار تومان، شق گوسفندی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، راسته گوسفندی ۱۲۰ هزار تومان، سر دست گوسفندی ۱۱۰ هزار تومان، شقه گوساله ۹۰ تا ۱۰۵ هزار تومان، راسته گوساله ۱۱۰ هزار تومان، سر دست گوساله ۱۰۰ هزار تومان، قزل آلا ۳۳ تا ۴۰ هزار تومان، تیلاپیا ۳۵ هزار تومان، شیر جنوب ۸۰ هزار تومان، سنگ سر طلایی ۵۰ هزار تومان، سنگسر شهری ۴۵ هزار تومان، سفید ۶۵ هزار تا ۷۰ هزار تومان و سالمون نروژ ۱۴۰ هزار تومان است.

حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از افزایش عرضه گوشت مرغ منجمد و گرم در میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو گوشت مرغ گرم با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ و مرغ منجمد ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین توزیع می‌شوند و تا زمانی که قیمت در خرده فروشی‌ها به تعادل برسد، عرضه مرغ منجمد در میادین استمرار خواهد داشت.

رئیس اتحادیه قنادان نرخ مصوب هر کیلو شیرینی را ۲۶ هزار تومان، دانمارکی ۲۱ هزار تومان، زبان و پاپیون ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، برنجی ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان و کیک یزدی را ۱۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: مابقی اقلام بر اساس کیفیت و درجه بندی قنادی‌ها به مردم عرضه می‌شوند و این امر بدان معنا نیست که شیرینی فروشی‌ها بتوانند سودجویی بر این موضوع داشته باشند چرا که اتحادیه به طور مستمر بر قیمت‌ها نظارت دارد.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران افزود: طبق روال همه ساله در ایام پایانی سال قیمت آجیل و خشکبار به سبب نیاز واحد‌های صنفی به نقدینگی، روند نزولی به خود می گیرد.

وی کاهش ۷۰ درصدی تولید برخی اقلام نظیر پسته را دلیل اصلی گرانی قیمت نسبت به مدت مشابه سال قبل در بازار اعلام کرد و گفت: با توجه به سرمازدگی باغات و درختان در فروردین و اردیبهشت، بخش اعظمی از تولید اقلام و خشکبار از بین رفت و این روند تا یک الی ۲ سال آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس اتحادیه بار فروشان میدان میوه و تره بار از کاهش ۲۰ درصدی قیمت سیب و پرتقال در بازار خبر داد و گفت: با توجه به ممنوعیت صادرات سیب درختی و پرتقال از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین، قیمت با روند نزولی در بازار همراه است.

صابری تصریح کرد: علی رغم افزایش چشمگیر صادرات، کمبودی در عرضه کیوی به سبب رشد ۵ تا ۷ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل در بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران نرخ هر کیلو پرتقال جنوب در میدان میوه و تره بار را ۵ تا ۱۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو پرتقال شمال ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، کیوی ۴ تا ۹ هزار تومان، نارنگی بندری ۹ تا ۱۶ هزار تومان، نارنگی تخمه پاکستانی ۵ تا ۱۰ هزار تومان، موز ۹ تا ۱۱ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۱ هزار تومان و سیب لبنانی قرمز ۵ تا ۱۱ هزار تومان است که با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی‌ها عرضه شود.

کارگر نرخ هر کیلو خیار گلخانه را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: همچنین قیمت هر کیلو خیار بوته‌ای ۳ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی گلخانه ۴ هزار و ۸ هزار تومان، گوجه فرنگی بوته‌ای ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زمینی ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، کاهو پیچ سالادی ۳ تا ۵ هزار تومان، کاهو رسمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن را ۳ تا ۵ هزار تومان و سبزی جور (پلو، آش، قرمه) را ۳ تا ۴ هزار تومان اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عیدمونو عزا کردن خدا لعنتشون کنه باعث وبانیاشو

    • بدون نام

      همه اقلام ذکر شده گرونه اینگا ر توایران فقیر از قبل نداشتیم چه برسه به هالا خدا برسه بداد فقیر ایناقلام براکسانی که توانایی خرید دارن

    • بی نام

      پسته رو سرما زده، بقیه خشکبار چرا گرون شده، اونارو که دیگه وارد نمیکنید؟ رییس اتحادیه خشکبار فرمایش میکنه تا یکی ، دو سال دیگه هم قیمت همینه، چرا ؟؟؟هواشناسی کردی که فروردین و اردیبهشت امسال و سال بعد هم میخواد سرما بزنه!!! لعنت به آدم منفعت طلب، دنیا دار مکافاته، این کارا بی جواب نمیمونه.

    • بدون نام

      حیرانیم این قیمتها که مسولان رده دولتی انرا قبول ندارند مال کشوری است که جنگ زده و کم بنیه و ورشکسته محض است هنوز یکسال از تحریمها نگذشته به این بلای عظما مبتلا هستیم پس انهمه در امدهای نفت کجا رفت چرا انهمه کارخانه تعطیل شد و عاملان محاکمه نشدند دو سال بعد چه خواهد شد چرا مدیریت فوقالعاده ضعیف است پس اینهمه نخبه اقتصادی و حقوق بگیر کلان چه میکنند از همه‌مهمتر این قیمتها را برسی کنید بالای صد در صد گران شده چرا حقوقها مثل پارسا دوازده در صد تصویب شد چطور زندگی که نه بلکه زنده بمانیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درامدهای نفتی داره میره داخل بانک های کانادا

    • بدون نام

      لعنت خدا بر پدر وما در بانی گرانی ها

    • محمد مرادی شیرابادی

      لعنت بر پدرتان، خون همه مردم را مکیدید ، خونخوارای پدر سوخته مردم روز به روز افسرده تر می شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام بر ملت شریف ایران. این روزهای پایانی سال با این شرایط اقتصادی موجود برای خیییلی از سرپرستان خانوار تبدیل به بدترین روزهای زندگیشان شده زیرا هیچ دردی برای یک پدر بالاتر از شرمندگی خانواده نیست و هیچ کدام از مسؤلین مرتبط با اقتصاد کشور این درد را حتی برای یکبار در زندگی تجربه نکردن.

      • بدون نام

        تجربه ثابت کرده اجناسی که قیمت آنها بالا رفته دیگه محاله به قیمت اولیه برگردد خداوند برای دولت تزویر و ریا نسازه

    • بدون نام

      یک به قبرپدرومادرهمتون که مردم نابود کردید خجالت هم نمی کشید.امیدوارم همه مسئولین بازم بچشان به درد بی درمان گرفتارشدن که مردم گرفتار کردن انشاءالله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمین یارب العالمین

    • ir..

      نگران نباشید چرخ فلک میچرخه

    • .

      ماپسته چهل هزاری پارسال با مرغ وگوشتم وبقیه اقلام رو نتونستیم بخریم الان قیمت زدن برای پدر پدرسوختشون.لعنت خدا بهشون ....

    • بدون نام

      صدام میومد ایرانو میگرفت گمونم الان وضعمون بهتر بود.

    • بدون نام

      تا 1400 با روحانی
      کجا هستن اون 24 میلیون که خوشحال بودن
      برترین ها چرا نظر ها رو فیلتر میکنی
      چون خودت تا 1400 بودی

    • بدون نام

      این کلمه عید را برای دلخوشی ما میگند که نجالهای باقی مانده سال قبل را بفروشند والا خودشان سر تا سر سال از بهترین برندها خرید میکنند بهترین آجیل ومیوه وهر چه که فکر کنید در خونه هاشون فراوان است مسافرت داخلی وخارجی مهمانی دادن ورفتن گردش وتفریح کلاه سر منو شما رفته که وصل نشدیم

    • بدون نام

      پسته چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اصلا شماها برای کی دارین ناله میکنین ما در حال تنبیه کارهای گذشتمونیم

    • بدون نام

      اینکه رییس اتحادیه میگوید تایکی ،دوسال دیگه قیمتها همین است درست است چون تقریبا ماه رمضان درحال نزدیک شدن به فروردین است وتاسه سال حداقل شاخ گرانی اجیل شکسته میشود.

    • عسل

      خدالعنتتون کنه خداریشتون بخو شکونه مردم روبیچاره کردید مردم روبه خاک سیاه نشوندید پدرخانوادهاروشرمنده زن وبچه کردید انشالابه روز سیاه بیوفتیدکه فقط به فکر منافع خودتونید فقط امدید جیب های خودتون رو پروپیمون کنید برید کی به فکر این مملکت هستید موقع انتخاب ریاست جمهوری که میشه باحرفهاتون باوعده وعیدهای دروغینتون مردم رو گول میزنید که رای بیارید وقتی هم که رای میارید نزدیکان خودتون رومیبرید توکابینه بعدحسابی جیبهاتون رو پرمی کنید بیچاره می کنید ملتو بعد سریع جدید میاد رو کار که اوناهم ازشماها بدتر فسادهای بدسفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج