جاباما
۸۴۲۶۶۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بازی پُر ریسک پرسپولیسی‌ها در قطر؛ بالاتر از خطر!

پرسپولیس باز هم مقابل السد با یک خطا و یک ضربه ایستگاهی مغلوب شد.

وب‌سایت نود: بردهای السد مقابل پرسپولیس معمولا یک فرمول ثابت داشته است. کاشته بگیر و گل بزن. اتفاقی که در بازی رفت مرحله گروهی فصل گذشته هم افتاد. در آن بازی شجاع خلیل‌زاده چند خطای خطرناک پشت محوطه جریمه انجام داد و در نهایت اصرار او بر این کار یک گل را برای السدی‌ها از روی ضربه ایستگاهی به دنبال داشت.

در بازی هفته گذشته هم این نقش را کمال کامیابی‌نیا انجام داد. بازیکنی که چند خطای خطرناک در نزدیکی‌ محوطه مرتکب شد و آخرین ضربه به گلی تبدیل شد که امتیازات بازی را برای پرسپولیسی‌ها برباد داد.

شجاع خلیل‌زاده در دو بازی رفت و برگشت مقابل السد در فصل گذشته ۱۱ خطا انجام داد که ۹ خطا در زمین خودی بود. آماری که با حضور بازیکنانی مانند ژاوی و بونجاح حتی حرف زدن از آن ترسناک است. عکس زیر هم خطاهای بازیکنان پرسپولیس در بازی این فصل مقابل السد را نشان می‌دهد. این با کمال کامیابی‌نیا، نقش فصل قبل شجاع را داشت و سه خطا در موقعیت‌های خوب به السد داد.

بازی پُر ریسک پرسپولیسی‌ها در قطر؛ بالاتر از خطر!

از این ضربات ایستگاهی که پرسپولیسی‌ها تقدیم حریف خود کردند دو گل بدست آمد. یک گل را داور آفساید اعلام کرد که البته درست یا غلط بودن این تصمیم جای بحث دارد. یک گل دیگر هم در آخرین دقیقه بازی با اشتباه کمک داور بازی ثبت شد تا باز هم ضربات ایستگاهی مقابل السد کار دست شاگردان برانکو بدهد.

شجاع خلیل‌زاده، این بار با دقت‌تر از فصل قبل بازی کرد و یک خطا در یک سوم دفاعی خودی داد. سهم نادری و شیری هم یک خطا بود و کامیابی‌نیا، به تنهایی به اندازه مجموع این سه نفر نزدیک محوطه خودی خطا کرد! در جریان بازی، یک بار هم در محوطه جریمه پرسپولیس توپ به دست کمال خورد و می‌توانست بیش از این، تیمش را به دردسر بیندازد.

مشخص نیست چه زمانی قرار است اینطور گل خوردن، مایه عبرت پرسپولیسی‌ها شود و آنها را توجیه کند که در بازی مقابل این تیم کمتر و دورتر از محوطه جریمه خطا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوتبال که بلد نیستند مجبورند خطا کنند تا بگن ما تعصب داریم و تیم را به باد میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه شما رکورد دار آبروریزی ملی هستید 6 تا از العین یادمون نرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج