۸۴۳۰۳۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

مربی سپیدرود: نیمه دوم را از پرسپولیس بردیم!

محسن نصر، مربی تیم فوتبال سپید رود گفت: ما نیمه مربیان را از پرسپولیس بردیم و اگر پنالتی غلامی گل می‌شد چه بسا نتیجه خیلی فرق می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم: محسن نصر، مربی تیم فوتبال سپیدرود بعد از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتقاد من این است که چنانچه پنالتی محمد غلامی به گل تبدیل می‌شد با توجه به خستگی بازیکنان پرسپولیس به خاطر بازی سنگینی که در آسیا داشتند، نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه تیمش در حال پوست‌اندازی است، عنوان کرد: کادر جدید نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را در این تیم پیاده کند. پرسپولیس فینالیست آسیاست و اگر سه بازیکن این تیم در اختیار ما بودند خیلی شرایط فرق می‌کرد. به‌هرحال ما امروز در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم شما نتیجه را واگذار کرده‌اید و در نیمه دوم تمام تلاش‌ خود را بکنید تا حداقل شرایط تغییر کند و اتفاقاً همین موضوع پیش آمد و دیدید که ما بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و یک گل هم زدیم، بدون این که گلی دریافت کنیم. در واقع نیمه مربیان را بردیم و نشان دادیم که می‌توانیم بهتر از این باشیم.

مربی سپیدرود: نیمه دوم را از پرسپولیس بردیم!

مربی تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا کادر جدید سپیدرود فقط روی مسائل روحی و روانی با بازیکنان این تیم کار کرده‌ است یا نه، خاطر نشان کرد: ما غیر از مسائل روحی و روانی روی نقاط فنی هم کار کردیم، ضمن اینکه بالا بردن توان بدنی تیم هم در همین راستا بود. سعی کردیم به جوان‌تر‌ها بیشتر بها دهیم، اتفاقی که در بازی امروز رخ داد و بازیکن جوانی مثل بلبلی خیلی خوب خودش را نشان داد.

او با تأثیرگذاری در بازی به هم‌تیمی‌هایش نشان داد که می‌شود از این دفاع پرسپولیس هم گذشت و دیدید در ادامه بازیکنان به خودباوری رسیدند. ما جوان‌‌های دیگری هم داریم که در بازی‌های آینده به آنها نیز میدان خواهیم داد. اگر چه بازیکنی مثل بلبلی باید بداند امروز اولین قدم از هزار قدمی که پیش رو دارد را برداشته است و هرگز نباید مغرور شود.

محسن نصر درباره بازی آینده تیمش مقابل پیکان که بسیار برای تیم سپیدرود حیاتی است، تصریح کرد: ما همه بازی‌های خانگی آینده خود را باید ببریم. قطعاً یک برد مقابل پیکان می‌تواند تیم را به خودباوری خوبی برساند. اگر نتوانیم چنین بازی را ببریم قطعاً در آینده به مشکل خواهیم خورد.

برای اینکه در لیگ برتر بمانیم باید بازی‌های داخل خانه را با پیروزی پشت سر گذاشته و در خارج از خانه نیز حداقل امتیاز را بگیریم. ماندن‌مان غیرممکن نیست، اما کار بسیار سخت است. من فکر می‌کنم در چهار هفته پایانی همه چیز مشخص خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح....

      غلامی پرسپولیسی زحمات بقیه بازیکنای سپیدرود را به باد داد نزاشت به بازی برگردن تبانی از این بزرگتر دیگه چی می خوان لنگپلیسا

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      داور شما را برگرداند احمق جون هر چند در این بازی داور هم شکست خورد

    • بدون نام

      زارت

    • بدون نام

      با اومدن این یارو منشوریه دست نشان دوباره شارلاتانیسم و لمپنیسم داره رخ مینناید

    • ara6._

      عجـــــــــــــــــــــــب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج