۸۴۳۱۵۵
۱۵ نظر
۵۰۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۶
پ

پشت‌پرده طرح عدم کفایت سیاسیِ روحانی

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی کلیت موضوع طرح پیگیری عدم کفایت روحانی در مجلس توسط عده قلیلی از نمایندگان را دارای ابعاد سیاسی و انگیزه‌های انتقام گیرانه از جانب شکست خوردگان انتخابات توصیف کرد.

خبرگزاری برنا: نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی کلیت موضوع طرح پیگیری عدم کفایت روحانی در مجلس توسط عده قلیلی از نمایندگان را دارای ابعاد سیاسی و انگیزه‌های انتقام گیرانه از جانب شکست خوردگان انتخابات توصیف کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، درباره موضوع طرح سوال از رئیس‌جمهور و فضاسازی برای طرح موضوع عدم کفایت سیاسی روحانی گفت: متأسفانه از ابتدای آغاز به کار دولت آقای روحانی شاهد انتقام‌گیری‌های سیاسی بودیم. وی ادامه داد: بخشی از این انتقام‌گیری‌ها از ناحیه یک جریان سیاسی خاص و از مشهد پیگیری می‌شد، اما این جریان حالا در مجلس هم رهکار و انتقام‌گیری سیاسی خاص خود را پیگیری می‌کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه نطفه بحث استیضاح رئیس‌جمهور در فراکسیون ولایی شکل گرفت، افزود: همان طور که در روزهای اخیر از موضع‌گیری‌های رسانه‌ای شنیدیم، شاکله فراکسیون ولایی موافق استیضاح آقای روحانی نبودند. وی درباره ادعای طرح کنندگان موضوع استیضاح مبنی بر همراهی اصلاح‌طلبان برای عدم کفایت روحانی عنوان کرد: کدام منطقی باور می‌کند اصلاح‌طلبانی که همه آبروی خود را در گرو حمایت از روحانی گذاشته‌اند وارد چنین بازی شوند؟ او ادامه داد: آقایان با سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن می‌خواهند جوسازی کنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره ریشه‌یابی این جریان در خارج از مجلس گفت: بدون شک این افراد و این طرح دارای عقبه و پشتوانه هستند که باید مشخص شود از طرف چه کسانی در خارج از مجلس حمایت می‌شوند. نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس همچنین بیان کرد: تصور می‌کنم اگر این جریان به صورت سرخود در حال پیگیری این موضوع بوده، بهتر است از نهادهای مسئول در بیرون از مجلس با این افراد صحبت کرده، خط قرمزها و منافع ملی را در شرایط فعلی تبیین کنند.

جعفرزاده با بیان اینکه شرایط متلاطم اقتصادی حاصل عملکرد کلی در کشور و نامَردی است که رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای از خود نشان داد اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای می‌خواهند انتقام خروج ترامپ از برجام را از روحانی بگیرند. نایب رئیس فراکسیون مستقلین بیان کرد: در شرایط اقتصادی امروز وحدت و همدلی حرف اول را می‌زند نه اینکه برخی دایه عزیزتر از مادر بشوند و بخواهند در این بحران اقتصادی که بدون شک تنها مقصر آن دولت نیست، کفایت رئیس‌جمهور را زیر سوال ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمع این خزولات این وضع کشور زمان جنگ بهتر مردم زندیگی می کردند همه چی هم فراوان بود

    • بدون نام

      سلام فکری به حاله مردم بکنید مقصر ریس جمهور نیست مقصر این دلال های بیخدا که از خا رج دستور میگیرند

    • بدون نام

      سلام فکری به حاله مردم بکنید مقصر ریس جمهور نیست مقصر این دلال های بیخدا که از خا رج دستور میگیرند

    • محک

      آقای ایمن خراب کنی چونکه آباد نمیکنی روت میشه ازاین دفاع کنی نکنه تازگیا یزد بودی دستما بزرکی خریدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر روحانی لعنت بر عقده ای های منفور تفرقه انداز.

    • بدون نام

      همه چیز در دولت دوم روحانی اصلاحطلب چندین برابر شده و افزایش قیمتها همچنان ادامه دارد ، آقای جعفر زاده که از روحانی حمایت می کند ظاهرأ وضع مالی خیلی خوبی دارد و شکمش پر است و اقشار ضعیف جامعه را نمی بیند!!؟؟؟؟؟؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر دکتر روحانی

    • بدون نام

      بله درست می گویی تنهامقصررئیس جمهمورنیست بلکه مجلس،وزرا،وکسانی که کیلویی بشماها رای داده اند هم مقصرند...

    • بدون نام

      برو بابا چرت و پرت همش میبافین بهم توهم

    • بدون نام

      یه نمونه از دلالی وبی صفتی دولت .سیب رو در فصل برداشت با پول خود مردم که هم خزانه مال مردمه هم کل بودجه ها هم ذخیره ارزی وکلا.کسی که از خونه باباش نیاورده ‌.کیلویی ۱۵۰۰تومان از با غدار خریده حالا باکل هزینه حمل ونگهداریش شما بگو دوتومن کسانی که این کارها رو انجام میدن حقوق بگیر ملتن یعنی ما واسه اینکارا استخدامشون کردیم واز بیتالمال پول میدیم.خب چرا در شهرستانی که تومغازه سیب درجه یک چهارتومنه دولت میاد شش تومن قیمت میده به بازار ایا این کار امریکاس یا دولت ایا این کار اسراییل هست یا روحانی .این بلا رو این گرونی رو به همین ترتیب سر همه کالاها دراوردن .فقط هدفشون چیه خدا عالمه‌من یکی فکر میکنم این دولت عامل موساد وغیره باشه کلا مشکوک میزنه خلاصه مملکت روهواست فعلا

    • محمد مهدی عسکری

      خب در نهایت تمام این نابسامانی های اقتصادی و اجتماعی برمیگرده به بی کفایتی روحانی . کی مقصر افتضاح برجامه خود روحانی. مگه رهبر نگفت به اینا نمیشه اعتماد کرد کی بود می‌گفت تعامل سازنده ما ملت ایران قربانی بی کفایتی و بی تدبیری روحانی و دولت روحانی شدیم.

    • بدون نام

      مگر روحانی با خاتمی که گفت من یک تدارکچی بیش نیستم فرق داره. مشکل جای دیگست.

    • بدون نام

      مدتهاست که ایران داره توی تیم ازقبل بازنده بازی میکنه و با لجاجت حاضر هم نیست بیاد بیرون...
      یا مرک، یا باخت!!!

    • بدون نام

      پس چه کسی باید هزینه خروج برجام رئیس جمهور آمریکا را بدهد!؟آیا آن زمانی که تمام دلسوزان نظام و رهبری دائما به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و غرب هشدار میدادند و مسئولان مربوطه دقت نظر کافی را نکردند که این قرارداد طوری تنظیم شود که با عوض شدن یک رئیس جمهور نتواند به راحتی آنرا نادیده و از آن خارج شود آیا حالا نباید پاسخگوی خسارات وارده باشند

    • بدون نام

      بی کفایتی روحانی بر هیچ کس پوشیده نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج