جاباما
۸۴۳۲۵۷
۱ نظر
۵۰۴۰
۱ نظر
۵۰۴۰
پ

کنسرت «هیراد» و «درخشنده »در نوروز امسال

شهردار کرمان با بیان این مطلب که ۲۴ گروه موسیقی در جاهای مختلف و در ساعات مختلف در سطح شهر به اجرای برنامه در ایام نوروز خواهند پرداخت، خبر داد: هفتم کنسرت در سطح شهر کرمان اجرا خواهد شد، ضمن آنکه «سینا درخشنده» در ششم فروردین در پارک مادر و «حمید هیراد» در ترمینال قدیم واقع در بلوار قدس در روز چهارشنبه هفتم فروردین برنامه کنسرت عمومی به صورت رایگان اجرا خواهند کرد.

ایسنا: شهردار کرمان با بیان این مطلب که ۲۴ گروه موسیقی در جاهای مختلف و در ساعات مختلف در سطح شهر به اجرای برنامه در ایام نوروز خواهند پرداخت، خبر داد: هفتم کنسرت در سطح شهر کرمان اجرا خواهد شد، ضمن آنکه «سینا درخشنده» در ششم فروردین در پارک مادر و «حمید هیراد» در ترمینال قدیم واقع در بلوار قدس در روز چهارشنبه هفتم فروردین برنامه کنسرت عمومی به صورت رایگان اجرا خواهند کرد.

کنسرت «هیراد» و «درخشنده »در نوروز امسال

"مهران عالم‌زاده" صبح امروز 26 اسفندماه در آئین گشایش جشنواره نوبهار گفت: در این جنگ اقتصادی شهرداری با تحولات اساسی ثابت کردن که می‌توان با اقدامات جهادی با این جنگ مقابله کرد.

وی از افتتاح بیش از 20 پارک در سطح شهر کرمان در چند روز آینده، خبر داد و بیان کرد: امسال همه اقدامات و کارها برای زیباسازی و همچنین نشاط اجتماعی برای نوروز 98 را در قالب جشنواره نوبهار، شهرداری انجام می‌دهد.

شهردار کرمان اظهار کرد: رونمایی از المان بهار، ایجاده راه پیاده سبز در شهرک مطهری، بهره‌برداری از بوستان طلاب، آلاله، پهلوان، ماهان، ترنج، ریحان، عماد، تمدن، به‌سازی پارک مطهری، آغاز برنامه جنگل قایم و جشنواره فستیوال، گل آرایی میدان گنجعلیخان و المان‌های میدان‌های شهر از جمله اقدامات عمرانی در این ایام صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را از شاخص‌های برنامه‌های نوروز امسال دانست و بیان کرد: بیش از 1500 ساعت برنامه فرهنگی هنری در سطح شهر کرمان در ایام نوروز به نمایش خواهد گذاشت که در شب تحویل سال آئین تحویل سال در پارک مطهری را خواهیم داشت.

وی در پایان به تبیین سایر برنامه‌های شاد و مفرح شهرداری در ایام نوروز در راستای افزایش نشاط اجتماعی در کرمان، خاطرنشان کرد: در شهربازی کرمان نیز هر روز جشنواره شهربازی همراه با برنامه‌های شاد را خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردان

      چرا پلی بک هیراد؟
      بیاید کاقه خودم سیاوش بزارم کیف کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج