۸۴۳۳۲۴
۵۸ نظر
۵۲۷۵
۵۸ نظر
۵۲۷۵
پ

چرا مرد زندگی‎تان به شما پیشنهاد ازدواج نمی‌دهد؟

برای بسیاری از خانم‌ها ازدواج کردن مهمترین هدف زندگی ست. آن‌ها مدام در مورد لباس عروسی، حلقه ازدواج، جشن عروسی و غیره... خیالپردازی می‌کنند در حالی که مرد زندگی شان هیچ علاقه‌ای به این کار نشان نمی‌دهد. در این شرایط خانم‌ها مدام به دنبال علت این رفتار‌ها می‌گردند: «چرا عشق زندگی ام به من پیشنهاد ازدواج نمی‌دهد؟»

برترین‌ها: برای بسیاری از خانم‌ها ازدواج کردن مهمترین هدف زندگی ست. آن‌ها مدام در مورد لباس عروسی، حلقه ازدواج، جشن عروسی و غیره... خیالپردازی می‌کنند در حالی که مرد زندگی شان هیچ علاقه‌ای به این کار نشان نمی‌دهد. در این شرایط خانم‌ها مدام به دنبال علت این رفتار‌ها می‌گردند: «چرا عشق زندگی ام به من پیشنهاد ازدواج نمی‌دهد؟» این که مرد زندگی تان به شما پیشنهاد ازدواج نمی‌دهد دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. برای یافتن جواب، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

چرا مرد زندگی‎تان به شما پیشنهاد ازدواج نمی‌دهد؟

او نگران از دست دادن آزادی‌اش است

ازدواج کردن برای خیلی ها، به معنی از دست دادن آزادی ست، به خصوص زمانی که فرزند نیز به جمع شان اضافه می‌شود. شاید مردی که به او علاقه دارید، می‌ترسد که پس از ازدواج با شما آزادی اش را از دست دهد. در این شرایط شما باید این اطمینان را به او بدهید که همچین اتفاقی نمی‌افتد. اگر او نگران این است که پس از ازدواج باید دور دوستان، سفر یا تفریحات خود را خط بکشد، به او بگویید که در تمام این خوشگذرانی‌ها کنارش خواهید بود.

او درگیر کارش است

اگر چه اولویت اکثر خانم‌ها رابطه عاطفی شان است، اما آقایان معمولا کارشان را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. ممکن است که مرد زندگی شما این روز‌ها به شدت درگیر کارش باشد. ازدواج کار ساده‌ای نیست، نیاز به وقت آزاد، ذهن باز و پول دارد، از این رو ممکن است که طرف مقابل شما به دلیل مشغله کاری خود نتواند در حال حاضر دست به این کار بزند. در این شرایط بهتر است که به او فشار نیاورید، زیرا فشار و اصرار‌های شما بر مشکلات او خواهد افزود. کمی به او زمان دهید تا هر چه سریع‌تر به کارهایش سروسامان دهد تا با خیال راحت بتواند برای عروسی با شما برنامه ریزی کند.

او از تماس با خانواده شما هراس دارد

علارغم این که سنت تغییر کرده و برخی آقایان به طور مستقیم از زن مورد علاقه شان خواستگاری می‌کنند و سپس خانواده هایشان را در جریان می‌گذارند، اما برخی دیگر نیز هستند که ترجیح می‌دهند این موضوع را اول با خانواده طرف مقابل شان مطرح کنند. از این رو شاید مرد زندگی شما برای تماس گرفتن با پدرتان کمی نگران است، از این رو آن را به تعویق می‌اندازد. شاید او از این که از پدرتان جواب منفی بگیرد، می‌ترسد. اگر تشخیص دادید که مشکل او تماس با خانواده تان است، بهتر است که شرایطی فراهم کنید تا او راحت‌تر بتواند با پدرتان ارتباط برقرار کند.

او منتظر ازدواج برادر یا خواهر بزرگترش است

در بعضی از خانواده‌ها رسم است که اول فرزندان بزرگ ازدواج کنند و سپس فرزندان کوچک تر، از این رو شاید مشکل مرد مورد علاقه شما این است که هنوز در خانه، برادر یا خواهر مجرد بزرگ‌تر از خود دارد و منتظر ازدواج آنهاست. در این شرایط شما باید به سنت آن‌ها احترام بگذارید. در واقع اصرار‌های شما فرقی در این شرایط ایجاد نخواهد کرد. در این شرایط، بهتر است که با طرف مقابل تان حرف بزنید و از او بخواهید که یک زمانی را برای شما تعیین کند.

شاید خواهر یا برادر بزرگ‌تر او اصلا قصد ازدواج نداشته باشد یا این که تا چند سال آینده هم به خانه بخت نروند، آنوقت تکلیف شما چیست؟ شما نیز باید به زمان تان احترام بگذارید و از او بخواهید که یک بازه زمانی برای شما مشخص کند.

چرا مرد زندگی‎تان به شما پیشنهاد ازدواج نمی‌دهد؟

او به پدر شدن علاقه‌ای ندارد

زمانی که شما به ازدواج فکر می‌کنید، باید به فکر بچه دار شدن هم باشید. شاید مرد زندگی تان، برخلاف شما علاقه‌ای به پدر شدن نداشته باشد. این مسئولیت بزرگی ست که طرف مقابل تان نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد، از این رو سعی می‌کند که ازدواج را نیز به تعویق بیاندازد. شاید بد نباشد که در مورد فرزند با او به طور جدی‌تر صحبت کنید. شاید نگرانی‌های او برطرف شد و برای ازدواج با شما نیز انگیزه بیشتری پیدا کرد.

فکر می‌کند که برای ازدواج هنوز وقت دارد

ازدواج برای برخی از مردم به معنی تمام شدن هیجانات زندگی ست. شاید مرد زندگی تان فرد خودخواهی باشد که دوست داشته باشد تنهایی به دور دنیا سفر کند، کار‌های خطرناک انجام دهد و هر روز زندگی اش پر از هیجان باشد... طبیعی ست که این فرد به زندگی متاهلی و آرام تمایلی نداشته باشد. او احساس می‌کند که با ازدواج دست و پایش بسته شده و تمام فرصت‌های زندگی اش را از دست می‌دهد. بهتر است که ابتدا با او صحبت کنید و این اطمینان را به او دهید که زندگی متاهلی نیز هیجانات خود را خواهد داشت. اگر باز هم نتوانستید او را متقاعد کنید، بهتر است که کمی دیگر به او فرصت دهید. بدون شک او روزی به آرامش زندگی متاهلی نیاز پیدا خواهد کرد.

او هنوز عاشق فرد دیگری ست

اگر تمام شرایط برای طرف مقابل تان فراهم است، اما او به شما پیشنهاد ازدواج نمی‌دهد و مدام این پا و آن پا می‌کند، احتمال دارد که او دلش جای دیگری گیر باشد. به رفتار‌های او دقت کنید. آیا او هنوز عکس‌های عشق قبلی اش را در گوشی نگه داشته؟ آیا هنوز عکس هایش را لایک می‌کند؟ یا این که در حرف هایش با شما مدام از او حرف می‌زند؟ اگر نشانه‌های عجیب و غریبی از این شکل را در رفتار او دیدید، بدانید که زنگ خطر زده شده است و ممکن است که او هنوز دلش پیش فرد دیگری گیر باشد. در این شرایط بهتر است که هر چه زودتر به رابطه با او خاتمه دهید.

منبع: lovepanky

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sr

      بهتر که نده ما ازدواج کردیم چه گلی به سرمون زدیم
      روز و شبمو گند گرفته و فقط گریه آرومم میکنه اینه زندگی نکبت بار مشترک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظر شما خیلی ناراحت کننده بود. اما همه، باهات هم نظر نیستن

      • بدون نام

        انتخاب اشتباه ات رو برای جوانان که مجرد هستن و خودم جزوشون هستم خالی نکن و با عقده کسی لطف کن راهنمایی نکن!! هیچوقت تو عمرم ندیدم حتی حتی متاهل های خوشبخت که در بین کلامشون اعتراف می کنند یعنی از زبونش در میره جوان مجردی رو دلگرم کنند یا بگن ازدواج خوبه!!

      • بدون نام

        عزیزم درست میشه ان شالله

      • بدون نام

        نزن این حرف رو عزیزم
        همه بد نیستن
        ایشالا خدا هم به زندگی شما آرامش بده

      • بدون نام

        خدا به شوهرت عقل و انسانیت بده

      • بدون نام

        گند و نکبت اون عقل و انتخابته...منک متهلم هیچوقت حاضر نیستم ب دوران مجردیم برگردم چون انتخابم عاقلانه بود.نسل شما ادمای همیشه نالان از زندگی منقرض بشه که دل جوونارو خالی میکنید!!قبل از ازدواجمم با حرف ادمای پوچی مث تو از ازدواج میترسیدم

    • بدون نام

      ای بابا بیخیال بگو نمی خواد ازدواج کنه دیگه و انگیزه کافی نداره یا از علاقه اون قدر ترس داره که نمی تونه بیاد جلو وگرنه مشکلش رو با طرفش درمیان میزاره و یک فکری براش می کنند خسته کننده و اتلاف وقت طرف مقابل واقعا.

    • بدون نام

      برای بسیاری از خانمها ازدواج مهمترین هدف زندگی ست؟؟؟؟

      در مورد کدوم خانمها صحبت میکنید؟؟؟؟؟!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در مورد بسیاری از خانم ها

      • بدون نام

        واقعا نویسندش باید خجالت بکشه کی دیگه‌دنبال این چیزاس؟

      • بدون نام

        من یه خانمم و واقعا خونواده م اولویت زندگی من هستن
        من شوهرم رو هرگز با هیچی توی این دنیا عوض نمیکنم

      • بدون نام

        احتمالا خانم های دور و بر نویسنده

      • بدون نام

        خانومایی که اینطورین دیگه!

      • بدون نام

        در مورد اکثریت دخترهای ایرانی؛متاسفانه از کودکی به دخترا یاد میدن که ازدواج خیلی مهم و حیاتیه

      • بدون نام

        درمورد اقدس خانوم حرف میزنه

      • بدون نام

        نويسنده در گذشته باقي مانده

      • بدون نام

        در مورد خام های قاجاری

      • بدون نام

        قابل توجه اون خانمی که گفته شوهرش رو با هیچی عوض نمی کنه مطمئنی اونم همچین حسی به تو داره ؟

      • بدون نام

        خانوم های اُمل

    • الهام

      وقتی پیشنهاد ازدواج نداده
      چه جوری شد
      مرد رندگیمون

      بهتر نبود
      یه چیزدیگه مینوشتی جاش ....

    • بدون نام

      داداش اون قدیما بود زنا دنبال ازدواج و مردا دنبال خوشگذورنی بودن الان همه چی فرق کرده زن و مرد دنبال چیزای دیگه ای غیر از این فکرهای احمقانه ان البته بعضی ها دنبال این جور چیزا هستن که به ما ربطی نداره اونم یه نوع سبک زندگیه که شخص هدفش رو ازدواج قرار میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از طرف یه دختر ترشیده یا ی پسر بیکار بوالهوس

    • بدون نام

      منظور از مرد زندگی که پیشنهاد ازدواج نمیده چیه؟! مرد زندگی یعنی شوهر دیگه روابط غیر رسمی و غیر شرعی رو تبلیغ میکنید؟!

    • زهرا

      درد بگیره. الان بیاد هم به درد عمه ش می خوره!

    • احسان

      او پول ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه بهانه ی خوب برای سوء استفاده از دختر مردم

      • بدون نام

        دختر مردم كه عمرا به پسر بي پول پا نميده اگر هم دختري با پسر بي پول رابطه شروع كرد كه خاك تو سرش.

    • بدون نام

      شایدم شرایطشو نداره....زمان می خواد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اتفاقا من خودم شرایطشو دارم اما خوب کدومشونو بگیرم هر ۳تاشم به یه اندازه دوس دارم اخه هر کدوم یه ویژگی خاصی دارن اما ایا خودشون قبول میکنن؟؟
        پس همیشه مقصر ما نیستیم

      • بدون نام

        نکنه میخوای حرمسرا وا کنی؟همین امثال شماس که بدبختمون کردن چه خوش اشتها هم تشریف داری سه چهار تا هم بگیر واسه تو تا ده تاشم حلاله

      • بدون نام

        شما که اینقدر پولداری که ۳ تا ۳ تا بگیری برو خودت رو توی بهترین باغ وحش زندانی کن اونجا برات مناسب تره ، قفس میمون ها فکر کنم برات خوب باشه ( البته بلانسبت میمون )

      • بدون نام

        فکر کنم درمورد مگس یا پشه ای صحبت می کنی نه انسان به هیچ عنوان یک درصد هم عرضه انتخاب درست نخواهی داشت تو هیچ وقت روی خوش نمی بینی و درکش نمی کنی و ارامش واقعی رو نمی فهمی ضمن اینکه همین سه تا با همین روش خودت دخلت رو به موقع میارن

    • بدون نام

      اگر مردی زنی را بخواهد در پیشنهاد ازدواج تعلل نمی کند. اگر اینکار را انجام نمی دهد یعنی کلا تردید در این رابطه دارد. علت ادامه دادن رابطه هم صرفا براورده کردن نیاز جنسی خودش است.

      پاسخ ها

      • ضحا

        ای وای مردم ازخنده...حرفاتونم جالبه ولی همش نسبیه وبستگی به خیلی علتهاداره واز
        شخصی به شخص دیگه متفاوته!!!!!!!

      • بدون نام

        دقیقا چه خوب توضیح دادی

      • بدون نام

        دقیقا همین والاغیر
        خوب شد جمله اخرت رو گفتی وگرنه نزدیک بود یک نفر رو تو این لیست بزارم

    • رها

      شایدم پول نداره.کار نداره خخ.والا

    • بدون نام

      شايد بخاطر كرونا ست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کرونا ازطریق جنسی منتقل نمی شود

    • binam

      اگرفهمیدین که واقعابه این دلایل هست سریعاارتباطتون روباهاش قطع کنین چون این شخص ابدا به درد زندگی مشترک نمیخوره

    • بدون نام

      نه واقعا بعضیا عرضه ندارن.یه پسره بود 9ساااال عاشق می بود در حد گریه زاری ولی اقدامیم نمیکرد،بیعرضه بود،وقتی بلاخره خودشو جمعو جور کرد و به مادرش گفتو زنگ زد برا خواستگاری،من عاشق یکی دیگه شده بودم.این تعلل فقط یه ضرر خودش شد.برا من اون فرقی با خواستگارای دیگه نداش،ولی اون به قول خودش عشقشو از دست داده.خلاصه که خیلی قیافه بگیری یاخیلی ماست باشی به ضرر خودته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشخصه که تو بیشتر سوختی،احتمالا الان پشیمانی ولی میخای به خودت تلقین کنی نیستی،این نظرم چیزی جز حس شدید پشیمانی نیست

    • بدون نام

      او يك عوضي است كه فقط قصد سوء استفاده از شما را دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلی

      • بدون نام

        گل گفتی

      • بدون نام

        و البته شما هم يك عوضي هستيد كه به او به صورت كاملا آگاهانه اجازه ميدهيد كه از شما سواستفاده كند چون خودتان هم از اين سواستفاده لذت ميبريد بلكه هم بيشتر از اون عوضي.

      • بدون نام

        ۱۹:۱۸ قشنگ معلومه چه جور حیوانی هستی

    • بدون نام

      او ار اولم نمی خواسته پیشنهاد ازدواج بدهد، متاسفانه خرت کرده و موقتی بوده ای!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درسته

      • بدون نام

        نه عزيزم تو اين دوره زمونه هيچكس خر نميشه الان عطش دخترا خيلي بيشتر از پسراس براي اينجور روابط خودتونم خوب ميدونين.

      • بدون نام

        لابد خواهر تو مشکل داره که تو این طوری فکر می کنی

    • بدون نام

      گفته بعد کرونا

    • بدون نام

      گفته بعد کرونا

    • بدون نام

      گفته بعد کرونا

    • بدون نام

      من دختر مذهبی و با ایمانی بودم ،ماه رمضان دو بار قرآن ختم می کردم ،محال بود نماز صبح ام قضا بشه و.....

      ازدواج کردم. هم دنیا رو از دست دادم هم آخرت ، از خانه داری بیزارم ،اخرشم جرات اعتراض ندارم بهم میگن مگه چکار می کنی ؟؟؟؟
      شوهر جونم سرم کلاه گذاشت از کار در اومدم ، بعدها فهمیدم چرا !!!
      چون حتی یک ساعت ،یکی از بجه ها رو نگرفت ، دست به سیاه سفید نمی زنه
      همه میگن کار بیرون زن رو فرسوده میکنه ،من میگم برعکسه ،اینجوری زن نصف وقتش رو صرف خودش ،پول درآوردن ،اعتماد بنفس و جایگاه اجتماعی اش،می کنه

      من که نه راه پس دارم نه پیش ، خلاصه ازدواج مثل قلعه ای است که هر کی بیرونه می خواد بیاد تو ،هر کی توئه می خواد بیاد بیرون .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این جملت خیلی عالی و درست بود

        خلاصه ازدواج مثل قلعه ای است که هر کی بیرونه می خواد بیاد تو ،هر کی توئه می خواد بیاد بیرون .

      • بدون نام

        جمله آخرت فوق العاده بود.
        ضمنا هيچكدوم از اينها باعث نميشه ايمانتو از دست بدي شما مذهبي ها كه اعتقاد به جهاني ديگر دارين بايد بدونيد كه اينجا همه چيز موقتي هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج