جاباما
۸۴۳۴۳۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

دروازه‌بان نساجی: لحظه ترسناکی را تجربه کردم

دروازه بان جوان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید مصدومیت او در بازی شب گذشته مقابل استقلال با حدی بود که بینایی چشم راستش را از دست داده بود.

ایلنا: محمدامین رضایی سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران درباره مصدومیت در دیدار برابر استقلال تهران گفت: روی صحنه‌ای که شوت محمد دانشگر به تیرک عمودی برخورد کرده بود، توپ برگشتی به صورتم اصابت کرد. همیشه اینطور می‌شود که از روی حالت ترس معمولا دروازه‌بان‌ها در مواجهه با توپ چشم‌هایشان را می‌بندند اما من می‌خواستم ببینم سرنوشت توپ چه می‌شود که توپ به چشمم خورد و در عرض ۳-۴ دقیقه تار شدن چشمم بیشتر و بیشر شد تا جایی که اصلا چشم راستم کلا تار شده بود و من چیزی نمی‌دیدم. رفته رفته بدتر می‌شد و خوشحالم که چیز جدی نیست.

او ادامه داد: به داور پشت دروازه گفتم که اعلام کند نمی‌توانم به بازی ادامه بدهم. خیلی سرحال بودم و با روحیه بالا به ورزشگاه آزادی آمده بودم. همه چیز خوب پیش می‌رفت که این اتفاق افتاد و مجبور به تعویض شدم. به هیچ وجه چنین چیزی نبوده که بخواهم وقت تلف کنم یا جریان بازی را بیخود متوقف کنم. لحظه ترسناکی بود و تاری چشمم خیلی عجیب بود.

دروازه‌بان نساجی: لحظه ترسناکی را تجربه کردم

او افزود: یکبار دکتر به زمین آمد و به چشمم آب زد که فکر می‌کردم اینطور درست می‌شود اما اینطور نبود و دیشب به بیمارستان رفتم که نتیجه آزمایش مشخص شد که قرنیه چشمم آسیب دیده است. دکتر به من گفت که آسیبم به جراحی نیازی ندارد و قرنیه به شکلی است که جراحتی که دارم را رفته رفته درست می‌کند. یک مقدار خراشیدگی وجود دارد و به همین علت تار می‌دیدم. قرار شده امروز دوباره آزمایش بدهم تا وضعیت نهایی من مشخص شود.

رضایی در این‌‌باره که با تعویض او حامد لک به زمین آمد گفت: تمام بازیکنان ما همیشه تلاش دارند بهترین نتیجه برای نساجی رقم بخورد. کادر فنی مشخص می‌کند که کدام یک از بازیکنان در ترکیب اصلی باشند. چه من و چه آقای لک اگر در دروازه باشیم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

او درباره صحنه پنالتی که بازیکنان نساجی اعتراض زیادی به آن داشتند گفت: قدرتی که مهرداد عبدی از پشت به مرتضی تبریزی وارد کرد خیلی کم بود و فکر می‌کنم اگر تصمیم به پنالتی گرفتن بود با برخورد شدیدتر می‌شد. به هر حال این تصمیم داور است و بازی هم در نهایت به سود استقلال تمام شد. این نتیجه برای ما خوشایند نبوده و سه امتیاز مهم را از دست دادیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      این کیسه مورد حمایت تمام فدراسیون است دروازه بان کور میکنه یا فک دفاع ذوب آهن رو شکوند تازه گل هم زدن داور عین خر تماشا کرد و قبول کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیسواد عقده ای و البته،، لنگی حکومتی،،

    • باریش

      ان شا...خوب بشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای رضایی شما از جو ورزشگاه آزادی تهران خوف کردی، فیلم بازی نگاه کنند کادر فنی تیم متوجه میشن ، اعتماد به نفس در خود تقویت کن،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج